Do you want to switch the language?

Informații de presă
CANCOM Austria

Grupul CANCOM Info: Sala de presă

4. octombrie 2018

K-Businesscom și producătorul de mobilier de birou Sedus dezvoltă "biroul inteligent"

Soluția inovatoare se:connects de la Sedus, specialistul în mobilier de birou și concepte de locuri de muncă, este susținută de expertiza și tehnologia K-Businesscom. Expertul austriac în digitalizare furnizează întreaga soluție end-to-end pentru se:connects. Viena, 4 octombrie 2018 - Tehnologia clădirilor devine din ce în ce mai sofisticată, iar exemplele remarcabile de "clădiri inteligente" demonstrează în mod impresionant ce este posibil astăzi din punct de vedere tehnic. De la sistemele de iluminat, încălzire, ventilație, orientare, securitate și control al accesului până la conectarea în rețea a tehnologiei informației și comunicațiilor - nu există aproape nimic care să nu fie încă înregistrat, controlat și analizat digital și, desigur, managerii de instalații sunt în prezent foarte interesați de subiectele legate de utilizarea încăperilor și a spațiului. În locul posturilor de lucru fixe și al structurilor de birou rigide, companiile se concentrează din ce în ce mai mult pe concepte de lucru inteligente. Libera alegere a spațiului de lucru - în funcție de sarcini și preferințe - schimbă fundamental și modul în care lucrăm, contribuind nu numai la o mai mare eficiență, ci și la mai multă creativitate și satisfacție profesională. Cele două companii K-Businesscom și Sedus combină munca inteligentă și biroul inteligent. Platforma bazată pe cloud se:connects face mai ușor pentru angajați să își găsească biroul în fiecare zi. În același timp, se:connects economisește bani pentru companie prin optimizarea utilizării spațiului de birouri. Piesa centrală este o aplicație mobilă combinată cu tehnologia inteligentă a senzorilor IoT, ca soluție inovatoare pentru utilizarea și gestionarea spațiilor de lucru în medii de lucru inteligente. În termeni concreți, aceasta înseamnă că angajații pot utiliza o aplicație pentru a-și selecta rapid spațiul de lucru preferat în funcție de parametri precum "aproape de membrii echipei", "soare/umbră", "liniște sau comunicare". Întreprinderile, pe de altă parte, pot vedea în mod transparent utilizarea spațiului lor de birouri și își pot optimiza astfel designul locului de muncă. Birourile și scaunele de birou înregistrează prezența utilizatorilor lor prin intermediul unor senzori, iar administratorii instalațiilor primesc date anonime, dar foarte valoroase, care pot fi utilizate pentru utilizarea și proiectarea eficientă a spațiului. Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom AG: "Suntem încântați că Sedus ni se alătură pe această cale către biroul inteligent. Am reușit să îi convingem cu conceptul nostru coerent de digitalizare de la un capăt la altul. De la senzorii de pe scaune și birouri până la modulele gateway pentru internetul obiectelor și platforma cloud și analizele de date asociate, inclusiv tablourile de bord și aplicațiile mobile, totul vine de la K-Businesscom. Soluția pentru biroul inteligent va fi prezentată pentru prima dată la ORGATEC, târgul internațional de inovații și tendințe pentru noi moduri de lucru, între 23 și 27 octombrie 2018, la Köln." Holger Jahnke, CEO al Sedus Stoll AG: "Aplicația noastră mobilă se:connects este o componentă importantă a tehnologiei moderne de construcție și, în viitorul apropiat, sunt convins că va exista doar "o aplicație pentru toate". În specialiștii de la K-Businesscom, am găsit un partener competent și inovator care oferă soluții independente de producător și de sistem. Clienții internaționali mari, în special, cu structuri IT extrem de complexe și interconectate, așteaptă soluții IoT simple și perfect funcționale. Piața IoT va continua să se dezvolte rapid și ne va conecta pe toți și mai strâns. Ceea ce pentru câțiva sună încă a "Big Brother" va aduce avantaje și beneficii pentru majoritate. În opinia mea, rețelele inteligente vor deveni funcția de bază a produselor și ofertelor de servicii, cum ar fi modelele de facturare bazate pe utilizare." "Când Sedus a dezvoltat primele scaune de birou în urmă cu peste 125 de ani, K-Businesscom lucra deja în același timp la tehnologia de transmisie sub forma dispozitivelor Morse. Astăzi, în era digitală, reunim exact aceste competențe ale celor două companii tradiționale din regiunea DACH în "biroul inteligent în rețea" cu se:connects", spune Jochen Borenich. Sedus Stoll AG , cu sediul în Dogern (districtul Waldshut), este unul dintre principalii furnizori de servicii complete de mobilier de birou și concepte de locuri de muncă. Sedus dezvoltă, produce și vinde mobilier de înaltă calitate "Made in Germany". În calitate de expert în mobilier de birou și pionier tehnologic, Sedus a stabilit în mod repetat standarde în istoria sa de 145 de ani - în special în domeniile ergonomiei, designului și durabilității. Au fost dezvoltate standarde care au devenit recunoscute la nivel mondial. Grupul Sedus Stoll a realizat o cifră de afaceri de peste 191 milioane EUR în anul financiar 2017 și are aproximativ 900 de angajați. www.sedus.com În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanței lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și furnizor de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din domeniul cercetării și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

19. septembrie 2018

Parteneriatul de lungă durată a fost prelungit: K-Businesscom rămâne partenerul de servicii gestionate TIC al Gas Connect Austria

Gas Connect Austria GmbH este una dintre cele mai importante companii de infrastructură din Austria: aceasta operează o rețea de conducte de gaze naturale de înaltă presiune în Austria, care are o lungime de aproximativ 900 de kilometri. Pe lângă aprovizionarea Austriei, aceste conducte sunt utilizate pentru transportul gazelor naturale către Germania, Italia, Franța, Slovenia, Croația și Ungaria. Pentru a se putea concentra pe deplin asupra activității sale de bază, Gas Connect Austria se bazează din 2012 pe soluțiile și serviciile TIC (tehnologia informației/comunicării) ale K-Businesscom și a plasat o mare parte din operarea și gestionarea rețelei sale și a infrastructurii IT în mâinile K-Businesscom. Viena, 19 septembrie 2018 - În calitate de partener stabil din punct de vedere economic, cu mulți ani de experiență în domeniul serviciilor gestionate, K-Businesscom a fost în măsură să prelungească contractul existent, inclusiv extinderile corespunzătoare. Aceasta include un nou serviciu de tehnologie media, actualizări ale proceselor IT și ajustări ale soluțiilor tehnice pentru a le aduce la zi. "Datorită rolului său important de infrastructură, compania noastră poartă o mare responsabilitate pentru consumatorii privați și industriali de gaze. Suntem o parte importantă a rețelei europene de gaze naturale și aprovizionăm mari părți ale Europei prin intermediul hub-ului central de gaze naturale din Baumgarten. Prin urmare, fiabilitatea absolută este deosebit de importantă pentru noi. Cu K-Businesscom, avem un partener pe care ne putem baza. Acest partener local ne oferă, de asemenea, garanția că securitatea datelor este asigurată în conformitate cu cele mai recente standarde austriece", explică Stefan Wagenhofer, Managing Director Gas Connect Austria. "Suntem încântați de marea încredere pe care Gas Connect Austria a avut-o în noi. Prelungirea contractului este un pas în plus într-un parteneriat de succes pentru ambele părți. Datorită prezenței noastre la nivel național în calitate de partener lider în domeniul serviciilor TIC, putem, de asemenea, să îndeplinim noile cerințe în cel mai bun mod posibil", explică Jochen Borenich, MBA, CEO al K-Businesscom AG. Gas Connect Austria se concentrează pe aprovizionarea locală Contractul de servicii gestionate al Gas Connect Austria cu K-Businesscom acoperă numeroase soluții și serviciile asociate. În ultimii ani, întreaga infrastructură TIC a fost reconstruită și toate aplicațiile existente au fost migrate către acest sistem TIC. În prima fază, K-Businesscom a preluat operarea și gestionarea infrastructurii rețelei și a centrului de date din Austria pentru câteva sute de sisteme naționale ale clienților, inclusiv gestionarea dispozitivelor mobile ale angajaților, și gestionează un service desk. K-Businesscom furnizează, de asemenea, infrastructura pentru aplicațiile de afaceri, gestionează aplicațiile de birou și este responsabilă pentru securitate, capacitatea infrastructurii și gestionarea ciclului de viață, inclusiv infrastructura centrului de control. Contractul de servicii gestionate a fost prelungit pentru o perioadă de cinci ani și extins pentru a include servicii de tehnologie media, soluțiile tehnice au fost adaptate la stadiul actual al tehnologiei și procesele IT la standardul actual de furnizare a serviciilor. Ca parte a prelungirii contractului, centrele de date vor fi, de asemenea, relocate în Viena. Din cauza cerințelor de securitate deosebit de ridicate, K-Businesscom se supune, de asemenea, unor condiții foarte stricte (în special în ceea ce privește disponibilitatea, securitatea IT și nivelul serviciilor). Întreaga operațiune și toate serviciile asociate sunt realizate de K-Businesscom în conformitate cu standardele internaționale stabilite, precum ISO, ITIL și PMA. Gas Connect Austria este un operator de rețele de transport și distribuție a gazelor naturale cu sediul central în Viena. Compania are 280 de angajați și este ancorată în 6 locații din Viena, Austria Inferioară și Austria Superioară. Pornind de la hub-ul de gaze naturale Baumgarten, Gas Connect Austria operează o rețea modernă și performantă de gaze naturale de înaltă presiune cu conexiuni către Germania, Slovacia, Slovenia și Ungaria, precum și către instalații de stocare și producție. cu o lungime de 900 de kilometri, sistemul de conducte include 5 stații de comprimare, 40 de stații de măsurare și transfer și peste 100 de puncte de măsurare a transferului. Activitatea principală constă în comercializarea capacității de transport la punctele de frontieră internaționale și pentru furnizarea internă de gaze naturale. Cu un volum de transport de intrare/ieșire comercializat de 150 de miliarde m³ pe an, compania este un nod important în Europa Centrală. În calitate de furnizor de servicii logistice orientat către client, compania își dezvoltă în mod constant produsele și serviciile pentru a răspunde nevoilor pieței. Gas Connect Austria este o filială în proporție de 51% a grupului OMV, iar 49% sunt deținute în proporție de 60:40 de Allianz Capital Partners și SNAM. Gas Connect Austria deține participații în AGGM, AGCS, TAG GmbH și PRISMA și este membru al ENTSOG și GIE. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanței lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top, precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

4. iulie 2018

În sfârșit acasă: FK Austria Wien a ajuns în viitor!

Noua Generali Arena oferă fanilor o plăcere deplină datorită tehnologiei inovatoare K-Businesscom. Expertul în digitalizare echipează stadionul de casă al FK Austria Wien pentru viitor. Viena, 4 iulie 2018 - Dacă ar trebui să descrieți noul stadion de la Verteilerkreis în trei cuvinte, probabil că ar fi: modern, potrivit pentru familii, sigur. Din iulie, fanii își vor putea încuraja echipele în primul stadion de fotbal din Austria construit în mod durabil. Unele evenimente majore sunt deja stabilite: pe lângă meciul de deschidere cu Borussia Dortmund din 13 iulie, finala UEFA Women's Champions League din 2020 și finalele UNIQA ÖFB Cup între 2019 și 2022 vor avea loc pe arenă. O mulțime de oameni și evenimente mari - care impun cerințe ridicate asupra infrastructurii unui stadion. "Inovația, cele mai bune servicii posibile pentru fanii noștri și siguranța maximă au fost cerințe importante pentru noul stadion", explică Markus Kraetschmer, CEO al FK Austria Wien. "Găsirea unui partener cu expertiza tehnologică necesară a fost o provocare" Alegerea a căzut pe K-Businesscom ca integrator de sistem: rețeaua, sistemul de securitate și tehnologia media au fost implementate de K-Businesscom în ultimele luni. Tehnologie la cel mai înalt nivel FK Austria Wien a acordat prioritate siguranței în viitor și celei mai înalte calități. Prin urmare, K-Businesscom a optat pentru componente de rețea și WLAN de la compania Cisco, lider în tehnologie, care sunt special concepute pentru utilizarea pe stadioane. Aproximativ 320 de puncte de acces WLAN asigură până la 17 500 de vizitatori o calitate constantă. Două firewall-uri redundante asigură securitatea rețelei în stadion. Conceptul de rețea de înaltă performanță și disponibilitate cu peste 40 de switch-uri se caracterizează printr-o administrare simplă și un nivel ridicat de securitate. Securitatea fizică este, de asemenea, asigurată de o soluție K-Businesscom. 80 de camere din interiorul și exteriorul stadionului furnizează imagini în timp real, la calitate criminalistică, direct către camera de control. Un sistem complet digital de control al accesului la aproximativ 500 de uși asigură accesul sigur la stadion. Trei pereți video de mari dimensiuni și peste 360 de ecrane distribuite în tot stadionul și în întreaga clădire permit urmărirea meciurilor în direct și relaxare, iar alte conținuturi pot fi redate în orice moment. K-Businesscom asigură, de asemenea, calitatea video, a sunetului și a iluminării în lojele de onoare, sălile de bal și sălile de întâlnire. Sistemul de control media este piesa centrală a sălilor de evenimente. Utilizatorii operează toate funcțiile sălii, cum ar fi iluminatul, umbrirea, aerul condiționat, sunetul, tehnologia audio și video prin intermediul unei aplicații pe mai multe iPad-uri. Stațiile de andocare speciale pentru iPad-uri le protejează de furt. "Încă o dată, echipăm un stadion mare cu infrastructura și tehnologia noastră de ultimă generație. De data aceasta este vorba despre primul stadion de fotbal sustenabil din Austria", spune Jochen Borenich, membru al Comitetului executiv K-Businesscom. "De acum înainte, nimic nu mai stă în calea unei bucurii sigure a fotbalului digital și, desigur, analogic." FK Austria Wien este un club de fotbal din Viena. Clubul joacă în Bundesliga austriacă. Echipa a doua a clubului, Young Violets, joacă în divizia a 2-a, a doua cea mai înaltă ligă din Austria. FK Austria Wien este cel mai de succes club din Austria. un total de 51 de titluri, campionate și cupe câștigate reprezintă cifra maximă absolută a tuturor cluburilor naționale. De la înființarea sa în 1911, Austria a sărbătorit 24 de campionate și 27 de cupe în prima divizie. Departamentul de fotbal profesionist a fost divizat în FK Austria Wien AG, la care clubul este acționar unic. După ce a schimbat de mai multe ori terenurile de joc, Austria își dispută meciurile de pe teren propriu pe stadionul Franz Horr (din 2010 "Generali Arena") de pe Laaer Berg din cartierul Favoriten din 1973. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanței lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top, precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

12. martie 2018

Asistență video prin simpla apăsare a unui buton: profesioniști în întreținere cu ochelari inteligenți

În colaborare cu EVOLARIS, K-Businesscom oferă sistemul de asistență digitală EVOCALL. Această dezvoltare internă a EVOLARIS sprijină echipele de service în procesele de întreținere prin transmisie video sau audio. Indiferent de locație și în timp real. De exemplu la HAIDLMAIR. Viena, 12 martie 2018 - Unelte și matrițe pentru lăzi de băuturi, containere de depozitare și logistică, paleți, cutii de paleți, containere de reciclare și piese auto - toate acestea și multe altele sunt produse la HAIDLMAIR în Nußbach. Este posibil să fie necesară efectuarea unor lucrări de întreținere sau reparații mai târziu în procesul de producție al clientului, care nu pot fi efectuate în cadrul companiei, iar un expert extern trebuie să ajungă rapid și la fața locului. În caz contrar, trebuie să așteptați. Ceea ce costă timp prețios și înseamnă vânzări pierdute. Acest lucru este acum de domeniul trecutului. Compania EVOLARIS din Graz, în care K-Businesscom deține o participație, a dezvoltat EVOCALL, un sistem de asistență digitală care a început recent să sprijine echipa de service HAIDLMAIR International. "Posibilitatea de a apela la un specialist prin transmisie video în direct pentru a ghida și sprijini procesele de service economisește timp prețios și costuri suplimentare ridicate. Prin urmare, EVOCALL ușurează munca de zi cu zi a echipei noastre de service și crește, de asemenea, disponibilitatea sistemului și calitatea produselor", explică Christian Eckhart, șeful serviciului internațional la HAIDLMAIR. K-Businesscom a sprijinit procesul de transformare digitală în acest proiect și a fost responsabil pentru introducerea EVOCALL cu serviciile sale pentru procesele de întreținere. "Împreună cu EVOLARIS, am putut oferi HAIDLMAIR o gamă completă de servicii bazate pe soluții și platforme inovatoare de digitalizare. Am implementat EVOCALL cu nouă pahare de date ale modelului de tabletă montată pe cap HMT-1 de la RealWear și Barcotec. Cu sprijinul soluției de asistență video la distanță, acum este posibilă deservirea rapidă și eficientă a clienților HAIDLMAIR", spune Jochen Borenich, membru al Consiliului de administrație al K-Businesscom, descriind cu mândrie proiectul de succes. Înainte de introducerea soluției, HAIDLMAIR avea un timp maxim de răspuns de 24-36 de ore. EVOCALL a redus acest timp la 30 de minute. Specialiștii pot ghida procesul prin video sau audio în direct și pot trimite informații importante, cum ar fi diagrame de circuite, fișe tehnice sau liste de verificare direct la ochelarii de date. În plus, întreaga sesiune de asistență poate fi înregistrată și utilizată în scopuri de formare sau pentru videoclipuri de instruire bazate pe sarcini de lucru reale. Această abordare practică permite, de asemenea, o instruire eficientă la locul de muncă. Centrul de inovare EVOLARIS din Graz se concentrează pe proiectarea și dezvoltarea de sisteme de asistență digitală pentru a optimiza procesele operaționale și a crește eficiența în producție, întreținere și servicii. EVOLARIS punctează cu sisteme software standardizate, precum și cu soluții dezvoltate special pentru dispozitive mobile și aplicații web. La dezvoltarea soluțiilor, EVOLARIS implică utilizatorii în procesul de dezvoltare încă de la început, pentru a îndeplini cerințele ridicate de utilizare. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanțelor lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 320 de milioane EUR în anul financiar 2016/17.

Citește articolul complet

15. februarie 2018

S-a înființat un nou furnizor de servicii IoT bazate pe LoRaWAN™

Filiala ORF ORS comm, K-Businesscom și Microtronics înființează joint venture-ul SENS pentru soluții și servicii de digitalizare IoT bazate pe standardul radio LoRaWAN™. Viena, 15 februarie 2018 - SENS înseamnă Sensor Network Services și oferă servicii, aplicații și soluții pentru proiectele de digitalizare IoT (Internet of Things) și organizațiile IoT din Austria. Serviciile se bazează pe standardul radio LoRaWAN™. Tehnologia LoRa® a fost dezvoltată special pentru cerințele internetului obiectelor și oferă avantaje unice, cum ar fi un consum de energie deosebit de redus, o rază lungă de acțiune, o bună penetrare în clădiri, o lățime de bandă redusă și o comunicare bidirecțională. Un senzor LoRa® poate fi utilizat timp de până la 10 ani fără nicio întreținere și funcționează, de asemenea, în domenii speciale de aplicare, cum ar fi clădirile din beton. Tehnologia LoRa® deschide astfel o gamă largă de aplicații posibile și domenii de utilizare într-o mare varietate de industrii pentru un ecosistem larg în jurul IoT. Noua întreprindere comună IoT SENS oferă crearea de rețele wireless private și cooperative, precum și rețele ca serviciu. Este posibilă integrarea eficientă și rentabilă a dispozitivelor și senzorilor prin intermediul interfeței standardizate LoRaWAN™ 1.02. Datele sunt disponibile pe platforma IoT furnizată de SENS și pot fi integrate direct în logica de afaceri a clientului prin intermediul interfeței API. Soluțiile și serviciile de la SENS permit digitalizarea rapidă și eficientă a proceselor, consolidând astfel competitivitatea companiilor austriece. În ultimele luni au avut loc teste extinse ale LoRaWAN™ și instalarea permanentă în Viena, Linz și Graz. Proiectele pilot inițiale cu companii bine cunoscute, precum ÖBB Business Competence Center GmbH cu o soluție de senzori wireless pentru puncte, Salzburg AG cu o soluție IoT pentru contoarele de apă și, de asemenea, un sondaj de satisfacție a clienților pentru serviciile furnizate de orașul Graz prin LoRa® pentru GBG Gebäude- und Baumanagement Graz GmbH și partenerii săi Holding Graz, ITG, orașul Graz și Citycom sunt în curs de implementare. Valoare adăugată în Austria Datorită cooperării dintre cele trei societăți K-Businesscom, Microtronics și ORS comm, serviciile digitale sunt furnizate dintr-o singură sursă cu valoare adăugată pur austriacă. Acest lucru garantează că datele rămân 100% în Austria pe parcursul întregii proceduri de prelucrare. Digitalizarea oferă întreprinderilor posibilitatea de a stabili noi standarde și de a iniția modele de afaceri complet noi prin dezvoltarea de noi produse, implementarea de noi tehnologii și creșterea productivității ca rezultat. Cu tehnologia sa de rețea LoRa® eficientă din punct de vedere energetic și rentabilă, SENS va acționa ca un catalizator pentru progresul digital în Austria. Informații suplimentare pot fi găsite la adresa www.sens.at Microtronics este un furnizor de soluții complete pentru proiectele IoT, M2M și Industry 4.0. Soluțiile includ hardware, software și servicii la un tarif internațional de servicii dintr-o singură sursă. Microtronics a fost partenerul potrivit în domeniul integrării dispozitivelor încă din 2006. Soluțiile Microtronics sunt deja utilizate în peste 60 de țări din întreaga lume. Clienții beneficiază de o realizare rapidă a ideii lor până la prima dovadă de concept în doar 3 săptămâni. Pentru informații suplimentare: www.microtronics.com Grupul ORS este format din Österreichische Rundfunksender GmbH & Co KG (ORS)> și filiala sa ORS comm GmbH & Co KG (ORS comm). ORS a fost înființată la începutul anului 2005 din tehnologia de radiodifuziune a ORF. În ultimii ani, grupul ORS a evoluat de la un operator de rețele de radiodifuziune la un "gateway de conținut digital" și, în calitate de partener de încredere, garantează transportul perfect al conținutului prin cablu, IP, satelit și antenă. Pentru informații suplimentare: www.ors.at În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanțelor lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 320 de milioane EUR în anul financiar 2016/17.

Citește articolul complet

25. ianuarie 2018

Centrul de apărare cibernetică KBC rezistă în fața hackerilor

Din 2017, K-Businesscom are propriul său centru de apărare cibernetică (CDC) pentru identificarea, analizarea și limitarea atacurilor cibernetice. Conceptul de securitate IT al K-Businesscom, singura companie din Austria cu auditori de securitate IT TÜV-Trusted, oferă protecție 24 de ore din 24 împotriva criminalității informatice în creștere. Viena, 25 ianuarie 2018 - "Dacă vrei să îi oprești pe hackeri, trebuie să fii mai inteligent, mai receptiv și mai eficient decât ei", spune Timo Jobst, șeful Centrului de apărare cibernetică KBC. Zi de zi, specialiștii cu înaltă calificare din noul departament specializat identifică și analizează atacurile și anomaliile. Și construiesc astfel o expertiză unică. Cuplată cu tehnologia adecvată, aceasta este utilizată pentru a identifica atacurile și a reacționa rapid și corect la incidente. "Și în întreaga K-Businesscom, precum și cu clienții", adaugă Jobst. La nivel mondial, criminalitatea informatică provoacă pierderi economice de aproximativ 500 de miliarde de euro pe an. În calitate de expert de top în securitatea și gestionarea datelor, K-Businesscom își extinde portofoliul în sectorul TIC cu un centru de apărare cibernetică. "Indiferent cât de bine protejați sau pregătiți sunteți, un atacator motivat va reuși întotdeauna să pătrundă într-o rețea", explică Christian Üblbacher, șeful departamentului de soluții de securitate la K-Businesscom. El adaugă: "De îndată ce vom accepta acest fapt, vom găsi și soluții la această problemă" În plus față de prevenire, CDC se concentrează pe detectarea și izolarea atacurilor cibernetice. Acest lucru garantează clienților timpi rapizi de răspuns în caz de urgență, precum și crearea unei rețele de securitate bine închegate. Conceptul 2 în 1 al centrului oferă o securitate optimă împotriva atacurilor hackerilor. Primul pilon, Managed Defence Service (MDS), colectează informații relevante pentru securitate din rețea, dispozitive, aplicații și fișiere jurnal. Aici, K-Businesscom se bazează pe combinația dintre om și mașină: combinația dintre gândirea analitică și expertiza angajaților cu sprijinul tehnic al diferitelor instrumente, proceduri definite și procese eficiente permite recunoașterea atacurilor într-un stadiu incipient și limitarea sau chiar prevenirea daunelor. Al doilea pilon al CDC este K-Businesscom Emergency Response (ER). Dacă un atacator a pătruns în sistemele unei companii, incidentul de securitate este evaluat, delimitat și analizat. Împreună cu compania, CDC elaborează imediat o strategie de restabilire a operațiunilor normale de securitate cât mai rapid posibil. Primele succese au devenit vizibile rapid. Numeroase atacuri, anomalii și programe malware sunt identificate și reținute zilnic în rețelele monitorizate, astfel încât acestea să poată fi apoi eliminate. În noul centru de apărare cibernetică, K-Businesscom își reunește experiența în domeniul securității datelor, al dezvoltării infrastructurii și al analizei rețelelor într-un centru de competențe unic în Austria. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 320 de milioane EUR în anul financiar 2016/17.

Citește articolul complet

Descărcați logo-ul CANCOM

Fotografii de presă pentru descărcare

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.