Do you want to switch the language?

Digital prin lumea finanțelor

Procesele bancare și de asigurări de astăzi și de mâine sunt digitale, convenabile și sigure. Acest lucru este asigurat de soluțiile industriale specifice ale CANCOM Austria, cum ar fi contractele end-to-end obligatorii din punct de vedere juridic pentru servicii bancare sau asigurări online.

CANCOM Austria: o victorie pentru sectorul financiar

Băncile, companiile de asigurări și alte companii din sectorul financiar beneficiază de expertiza și soluțiile personalizate ale partenerului numărul unu în domeniul digitalizării din regiunea DACH. Cooperarea cu CANCOM Austria aduce avantaje decisive ..

  • Creșterea eficienței și a productivității
  • Reducerea costurilor
  • Securitate, încredere și transparență sporite
  • Noi afaceri datorită ofertelor digitale
  • Certitudine juridică
  • Optimizarea satisfacției clienților
  • Achiziționarea de noi clienți
  • Siguranța viitorului și a investițiilor
  • Inovații pentru propria afacere - fără eforturi tehnice majore

Soluții financiare în detaliu

De la produse CANCOM Austria la produse de calitate de la parteneri renumiți: CANCOM este larg poziționat în ceea ce privește digitalizarea în sectorul financiar.

Produse partenere pentru finanțe digitale

Furnizorii de servicii - inclusiv băncile - sunt obligați să furnizeze clienților lor modificări ale contractelor și alte informații importante pe un suport durabil. Hitachi a dezvoltat un concept aprobat de autoritățile de supraveghere în acest scop. Acesta implică conectarea stocării obiectelor folosind stocarea WORM fie la un portal de internet independent, fie la un portal bancar pe internet. Acest lucru garantează standardizarea datelor importante, precum și accesul la acestea și livrarea lor către clienți.

Alte produse relevante pentru sectorul financiar

  • Centrul de gestionare digitală a experienței clienților: include pregătirea datelor, analize de afaceri, prezentarea generală a informațiilor, biroul agentului, integrarea digitală a clienților, chat vocal și chat bot, generarea automată a ofertelor și recunoașterea textului

Servicii suplimentare.

Semnarea, identificarea online, măsurarea frecvenței sau consilierea online. Servicii digitale și sigure pentru clienții dumneavoastră.

CANCOM SignToGo

semnați în siguranță și cu ușurință

Semnătura electronică de la CANCOM Austria este la fel de simplă ca o cafea la pachet și oferă fiabilitate și securitate. Acest lucru înseamnă că documentele importante pot fi semnate digital rapid și ușor pentru a face procesele de afaceri mai eficiente.

CANCOM confIDent

identificare online securizată din punct de vedere al datelor

Identificarea online: eficientă și conformă cu legislația. Companiile sporesc satisfacția clienților, iar clienții se bucură de o identificare convenabilă și sigură.

Consiliere online

procese de afaceri simple

Consiliere online sigură cu semnătură digitală și ID video din CANCOM Cloud, integrată perfect în soluția de telefonie existentă. Butonul de consiliere de pe pagina de pornire a societății financiare permite video/audio, chat, co-browsing, co-editare și încheierea contractului online.

Măsurarea frecvenței ca serviciu

măsurare, evaluare și optimizare

Numărarea automată a ocupanților, asistență live fără contact, evitarea timpilor de așteptare și menținerea unei imagini de ansamblu: Cu toate aceste caracteristici, sistemul nostru Smart Crowd Management contribuie la o experiență bancară sigură și fără complicații.

Digitalizarea în sectorul financiar - subiecte, tendințe și provocări

Răspundem particularităților industriei și celor mai recente evoluții din sectorul financiar cu soluții specifice.

  • Băncile și alți furnizori de servicii financiare sunt în centrul atenției publice.
  • Există reglementări stricte din partea legiuitorilor și a autorităților naționale și europene de supraveghere financiară.
  • Cerințele de reglementare și criteriile de creditare mai stricte reduc baza de clienți potențiali.
  • Transparența și conformitatea sunt obligatorii - flexibilitatea și productivitatea sunt o necesitate.
  • Băncile operează într-o zonă de conflict între serviciile bancare offline și cele online.
  • Există din ce în ce mai puține sucursale și din ce în ce mai puțin personal, cu cereri tot mai mari de asistență și consiliere.
  • Companiile tehnologice oferă din ce în ce mai multe soluții proprii de plată.
  • Apar noi forme de finanțare, cum ar fi crowdfunding-ul.
  • Presiunea de a face economii este în creștere: Marjele sunt în scădere, procesele sunt optimizate.

Presă - 30. aprilie 2025

Descoperire pentru camerele de date: CANCOM și HPE reduc barierele de intrare pentru crearea suverană a valorii datelor partajate

Viena, 30 aprilie 2025 - De ani de zile, camerele de date au fost considerate esențiale pentru creșterea unei economii europene suverane a datelor - însă potențialul lor deplin rămâne adesea n…

Citește articolul complet

Blog - 15. aprilie 2025

5 de la ransomware

Strategiile atacatorilor: Infractorii cibernetici se bazează pe o combinație de tehnici diferite pentru a-și atinge obiectivele. Principalele strategii includ Mail bombing: o avalanșă de e-mailuri…

Citește articolul complet

Evenimente - 11. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Stadiul actual și foaia de parcurs la o privire de ansamblu

Aflați care sunt funcțiile AI pe care Webex Contact Centre le oferă deja astăzi - și ce plănuiește Cisco pentru viitor. O prezentare compactă a inovațiilor, oportunităților și pașilor următori.

Detalii & Înregistrare

Evenimente - 18. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Potențial și cazuri practice de utilizare

Aflați cum AI îmbunătățește experiența clienților și munca în centrul de contact - cu cazuri concrete de utilizare și scenarii reale din Webex CC.

Detalii & Înregistrare

Contact
CANCOM Austria

Consultați acum

Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.