Cumpărăturile ca o experiență digitală pentru clienți, fără a mai aștepta la casă? Ca proprietar de magazin, să știți cine cumpără ce, când, unde și cum? Retailerii nu mai trebuie să viseze la magazinul viitorului. Cu noi, magazinul cu experiență digitală devine o realitate, ca o soluție unică, rezistentă la investiții. Acest lucru poate fi dezvăluit în avans: Măsurarea frecvenței și securitatea vor juca un rol central în viitor.

CANCOM Austria pentru comerțul cu amănuntul
Calitate, performanță și siguranță în viitor: CANCOM Austria știe cum să convingă cu soluții personalizate. Și dumneavoastră puteți beneficia de avantaje foarte specifice:
- Investiție și securitate viitoare
- integrare ușoară în mediile existente
- cazare și găzduire sigură a datelor în CANCOM Austria earthDATAsafe
- Cumpărăturile devin o experiență datorită ofertelor inovatoare
- Achiziționarea de noi clienți
- mai multe cunoștințe despre clienți permit oferte noi
- mai multă performanță pe metru pătrat, mai multe vânzări, valoare adăugată mai mare
- Comoditate pentru vânzători și la casierie

Procesele optimizate digital și cunoașterea mai precisă a comportamentului clienților sunt esențiale pentru sucursala viitorului. Cum arată în detaliu sucursala CANCOM Austria a viitorului?
- Hărți termice pentru optimizarea performanței pe metru pătrat
- Magazin fără chei
- Gestionarea cozilor la casierie
- Măsurarea zonelor și a etajelor
- Corelarea cu factorii externi (vreme, sisteme terțe etc.)

Soluțiile digitale de la CANCOM Austria pentru gestionarea frecvenței în magazine, centre comerciale și parcuri comerciale fac acest lucru posibil. Diferite metode de măsurare pot fi personalizate pentru spațiul de vânzare cu amănuntul respectiv. În plus, activitățile de marketing pot fi evaluate, controlul evenimentelor și gestionarea securizată a datelor sunt alte opțiuni pe care le-ați putea și ar trebui să le utilizați.

Subiecte, tendințe și provocări în comerțul cu amănuntul
Cu soluțiile noastre personalizate și orientate spre viitor, sunteți echipat ideal pentru provocările industriei de retail!
- POS: Online și offline se unesc într-o singură lume.
- Canalul - nu contează! Clienții nu mai fac diferența între online și offline.
- Experiența de cumpărături: Experiența clienților și confortul cumpărăturilor devin măsura tuturor lucrurilor.
- Optimizarea utilizării spațiului optimizează veniturile.
- Datele clienților: Este important săstocăm și să analizăm corectdin ce în ce mai multe date.
- Asistența multimedia pentru vânzări generează mai multevânzări pe metrupătrat.
- Internetul obiectelor: diferitecomponente șisenzori sunt conectați în rețea.

Contact
CANCOM Austria
Consultați acum