Do you want to switch the language?

Informații de presă
CANCOM Austria

Grupul CANCOM Info: Sala de presă

7. aprilie 2022

Cornelia Nussbaumer, noul vicepreședinte Persoane la K-Businesscom

Viena, aprilie 2022 - Cornelia Nussbaumer a preluat funcția de director de resurse umane la K-Businesscom la 1 aprilie 2022. Înainte de aceasta, ea a fost director de personal la Kapsch Converged Services, o filială a K-Businesscom. Cornelia Nussbaumer are mai mult de 10 ani de experiență în funcții de resurse umane la nivel local și global în cadrul unor mari companii de tehnologie, precum UPC/Liberty Global și Magenta. În noul său rol de VP People, Cornelia Nussbaumer este responsabilă de managementul resurselor umane pentru mai mult de 1.500 de angajați din regiunea DACH, România și Republica Cehă. "Momentul nu putea fi mai interesant! Aștept cu nerăbdare să conturez viitorul K-Businesscom împreună cu angajații noștri." K-Businesscom (fost Kapsch BusinessCom) este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Toate acestea au la bază cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Angajații K-Businesscom sunt convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot proteja mediul și ne pot îmbunătăți nivelul de trai. Prin expertiza sa în domeniul digitalizării, KBC dorește, prin urmare, să aducă o contribuție semnificativă la promovarea economiei europene a datelor, împreună cu durabilitatea corespunzătoare în anii următori. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 20/21: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.550

Citește articolul complet

1. aprilie 2022

Kapsch BusinessCom devine K-Businesscom

Viena, aprilie 2022: În vara anului 2021, Kapsch BusinessCom AG a fost desprinsă din Grupul Kapsch cu o nouă structură de proprietate și de atunci funcționează ca o companie independentă în regiunea DACH, Republica Cehă și România. De la 1 aprilie 2022, KBC va avea acum o nouă denumire de societate: Kapsch BusinessCom AG va deveni K-Businesscom AG. Grupul Kapsch - o afacere de familie aflată la a patra generație - poate privi în urmă la aproape 130 de ani de istorie. Succesul său s-a bazat întotdeauna pe faptul că grupul s-a dezvoltat continuu și s-a reinventat de-a lungul anilor. K-Businesscom a apărut din grupul Kapsch ca un furnizor de top de soluții și servicii TIC. "K-ul inițial" din noul logo K-Businesscom reprezintă tocmai acest ADN și această istorie Kapsch, pe care noua companie se bazează. La mijlocul anului 2021, Dr. Kari Kapsch a achiziționat o participație majoritară la KBC ca parte a restructurării grupului Kapsch, Invest Unternehmensbeteiligungs AG a achiziționat o participație de aproximativ 22%, iar cei doi membri ai consiliului de administrație al K-Businesscom AG, Dr. Franz Semmernegg și Jochen Borenich, dețin aproximativ 10% din acțiuni. K-Businesscom este un partener local de digitalizare care combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. Compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și aplicații software personalizate. De asemenea, își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în înființarea de birouri inteligente. Centrul său propriu de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Cifra de afaceri a KBC a totalizat 460 de milioane de euro în ultimul an financiar. La baza tuturor acestor rezultate stă experiența de mulți ani a celor peste 1 550 de angajați KBC ca lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile unor producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. "Suntem convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot proteja mediul și ne pot îmbunătăți nivelul de trai", explică Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom. "Prin expertiza noastră în domeniul digitalizării, dorim, prin urmare, să aducem o contribuție semnificativă la promovarea economiei europene a datelor, împreună cu durabilitatea corespunzătoare în anii următori."

Citește articolul complet

29. noiembrie 2021

Martin Huber este noul director al filialei din Salzburg a K-Businesscom AG

Viena, 29 noiembrie 2021 - Martin Huber preia biroul din Salzburg al K-Businesscom (KBC). Martin Huber locuiește în Seekirchen am Wallersee și lucrează în cadrul companiei de 23 de ani, ocupând diverse funcții în domeniul tehnologiei și vânzărilor. Prin urmare, are o expertiză aprofundată și relații strânse cu clienții, partenerii și furnizorii. KBC activează de peste 65 de ani ca partener tehnologic de top în Salzburg, cu propria sa sucursală. "La fel ca KBC în ansamblu, urmăresc o strategie de creștere în Salzburg - dorim să ne extindem în continuare afacerile și portofoliul de clienți. În Salzburg, mă concentrez pe portofoliul și serviciile noastre TIC de bază, precum și pe subiecte actuale precum securitatea cibernetică, digitalizarea și inteligența artificială. Ne vom adresa din ce în ce mai mult industriei cu soluții de digitalizare " , spune Martin Huber. Printre cei peste 2 000 de clienți regionali se numără deja companii renumite precum Palfinger, Salzburg AG, Reed Messe, Aeroportul Salzburg, Spar și Red Bull. K-Businesscom este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. BusinessCom combină forța inovatoare, expertiza tehnologică certificată și know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă împreună cu clienții săi noi modele de afaceri end-to-end folosind conectivitate, platforme IoT, aplicații AI personalizate și aplicații software. Centrul de apărare cibernetică KBC se asigură că toate datele sunt protejate. Partenerul de digitalizare își sprijină clienții la nivel internațional în călătoria lor de transformare în cloud, precum și în dezvoltarea de spații inteligente și birouri inteligente. La baza acestui lucru stau anii săi de experiență în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate, combinate cu tehnologiile unor producători internaționali precum Cisco, Microsoft și HPE. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 20/21: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.550

Citește articolul complet

10. noiembrie 2021

Taxa pe CO2: Cum depistează companiile industriale consumatorii de energie

Economisiți costuri cu "Managementul energetic 4.0" Viena, 10 noiembrie 2021 - Emisiile de CO2 vor costa economia mai mulți bani dacă obiectivele de la Paris privind protecția climei sunt îndeplinite. În industrie, în special, este acum important să se reducă consumul de energie la minimul necesar și să se optimizeze amprenta de CO2. Cu "Energy Management 4.0" digital, experții de la K-Businesscom ajută la depistarea consumurilor ascunse și la economisirea costurilor cu fabrica conectată în rețea. "Companiile care doresc să își sporească eficiența energetică ar trebui să înceapă prin a-și măsura amprenta energetică actuală", spune Roland Ambrosch, Head of Digital Factory la K-Businesscom. Cheia în acest sens o reprezintă senzorii moderni care detectează scurgerile de energie sau consumul inutil în standby. "Cu ajutorul tehnologiei senzorilor, detectăm adesea consumul ascuns de energie electrică, lichide sau aer comprimat, de exemplu, în procesele de fabricație." Gestionarea automatizată a energiei Odată ce astfel de factori generatori de costuri au fost identificați ca parte a "monitorizării energiei", consumul poate fi apoi adaptat cu precizie la mașina respectivă și la datele comenzii sub control digital. Aici intervine producția inteligentă: Începând cu cei mai mari consumatori de energie, toate procesele sunt armonizate, astfel încât să fie utilizate doar resursele care sunt efectiv necesare. Economii de costuri de 20 % prin reglarea fină a proceselor "În practică, observăm adesea în industria de prelucrare sau în industria maselor plastice și alimentară, de exemplu, că o pârghie mare de eficiență poate fi aplicată proceselor de răcire și încălzire - există un mare potențial de economisire aici, în special atunci când se schimbă anotimpurile", spune Ambrosch. Dacă sunt atinse doar temperaturile efectiv necesare, se pot obține economii de energie de până la 20 %. Utilizarea durabilă a energiei reziduale În viitor, fiecare tonă de CO2 eliberată va genera costuri de reglementare în UE - ceea ce sporește presiunea pentru optimizarea fluxurilor energetice în producție. Energia reziduală economisită - și adesea deja plătită - poate fi, de asemenea, utilizată în mod durabil, de exemplu pentru e-mobilitate sau producerea de vapori de apă. Acest lucru îmbunătățește și mai mult amprenta de carbon. Amprenta de carbon este un avantaj competitiv Amprenta de carbon reprezintă deja astăzi un criteriu de selecție important - de exemplu, la acordarea de contracte sau împrumuturi. "Întreprinderile care își optimizează sistematic gestionarea energiei își îmbunătățesc amprenta de carbon - acesta este un avantaj competitiv din ce în ce mai important atunci când vine vorba de atragerea clienților, partenerilor sau furnizorilor. Această tendință va prinde și mai mult avânt odată cu introducerea tarifării carbonului", spune Ambrosch. Introducerea gestionării inteligente a energiei este sprijinită de programe de finanțare la nivel național și internațional. K-Businesscom este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. BusinessCom combină forța inovatoare, expertiza tehnologică certificată și know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă împreună cu clienții săi noi modele de afaceri end-to-end folosind conectivitate, platforme IoT, aplicații AI personalizate și aplicații software. Centrul de apărare cibernetică KBC se asigură că toate datele sunt protejate. Partenerul de digitalizare își sprijină clienții la nivel internațional în călătoria lor de transformare în cloud, precum și în dezvoltarea de spații inteligente și birouri inteligente. La baza acestui lucru stau anii săi de experiență în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate, combinate cu tehnologiile unor producători internaționali precum Cisco, Microsoft și HPE. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 20/21: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.550

Citește articolul complet

4. octombrie 2021

"PAC Vendor Landscape Analysis" (Analiza peisajului furnizorilor PAC): Topul local al serviciilor cloud

Analiza principalilor furnizori de servicii cloud din DACH K-Businesscom crește împotriva tendinței pieței Viena, 30 septembrie 2021 - În Germania, Austria și Elveția, furnizorii regionali de servicii cloud își valorifică punctele forte: Cu gama sa largă de servicii cloud, K-Businesscom este unul dintre primii zece furnizori în ceea ce privește veniturile pe piața sa de origine din Austria și are succes și în regiunea DACH. Furnizorii cu rădăcini locale se dovedesc a fi o alternativă reală la actori globali precum IBM, Accenture și T-Systems. Acestea sunt concluziile unei analize a peisajului furnizorilor din regiunea DACH realizată de firma de analiză PAC. "Platformele cloud reprezintă din ce în ce mai mult baza pentru inovație și noi modele de afaceri", spune Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom. "Suntem foarte mulțumiți că ieșim în evidență în analiza PAC cu portofoliul nostru de servicii cloud end-to-end aproape fără cusur pe piața noastră internă și că, de asemenea, creștem împotriva tendinței." Piața serviciilor IT din Austria Conform observațiilor de piață ale firmei de analiză, K-Businesscom și Accenture au înregistrat o creștere peste medie în Austria, în timp ce mulți alți furnizori de servicii IT consacrați au pierdut recent cote de afaceri pe piața locală. În ceea ce privește cota de piață globală, K-Businesscom ocupă primele poziții alături de T-Systems și IBM în ceea ce privește acoperirea portofoliului complet de servicii cloud la nivel local. Serviciile cloud ca centru de modernizare Serviciile cloud reprezintă nucleul central pentru modernizarea aplicațiilor IT, de exemplu pentru consolidarea și evaluarea datelor în vederea dezvoltării viitoarelor modele de afaceri. "Adaptarea rapidă a proceselor de lucru și de comunicare la începutul crizei coronavirusului a arătat cât de importante sunt serviciile cloud inovatoare pentru companii", spune Jochen Borenich de la K-Businesscom. În același timp, însă, companiile au nevoie de parteneri pentru transformarea digitală pe termen mai lung. Aceasta include, de exemplu, proiecte pentru Industria 4.0 și Internetul obiectelor. Prin urmare, analiza a luat în considerare și serviciile de consultanță în management și strategie. Despre analiza PAC În numele K-Businesscom, firma de analiză PAC a analizat peisajul furnizorilor din Austria și din regiunea DACH și a creat peisaje dedicate furnizorilor. Furnizorii poziționați în aceste peisaje sunt cei care pot demonstra atât un portofoliu complet end-to-end de servicii legate de cloud, cât și o poziție remarcabilă ca furnizor de servicii IT în regiune. Metodologie Pentru a calcula cotele de piață, au fost luate în considerare veniturile din serviciile IT, care includ servicii de consultanță legate de aplicațiile IT și de infrastructura IT, integrare de sisteme, găzduire și operare. Nu au fost luate în considerare veniturile provenite de la platformele cloud publice (inclusiv hiperscalers). Portofoliul complet de servicii legate de cloud se referă la servicii precum strategia cloud și consultanța tehnologică pentru mediile cloud publice, private și hibride, implementarea, migrarea, integrarea, furnizarea și întreținerea tehnologiei, serviciile de gestionare a cloud-urilor publice, private și hibride, găzduirea cloud-urilor private, serviciile de rețea și securitate. >>> Faceți clic aici pentru întregul studiu K-Businesscom este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. BusinessCom combină forța inovatoare, expertiza tehnologică certificată și know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă împreună cu clienții săi noi modele de afaceri end-to-end folosind conectivitate, platforme IoT, aplicații AI personalizate și aplicații software. Centrul de apărare cibernetică KBC se asigură că toate datele sunt protejate. Partenerul de digitalizare își sprijină clienții la nivel internațional în călătoria lor de transformare în cloud, precum și în dezvoltarea de spații inteligente și birouri inteligente. La baza acestui lucru stau anii săi de experiență în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate, combinate cu tehnologiile unor producători internaționali precum Cisco, Microsoft și HPE. Cifra de afaceri FY 20/21: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.550 DESPRE PAC & TEKNOWLOGY GROUP Teknowlogy Group este cea mai importantă companie europeană independentă de analiză de piață și consultanță pentru sectorul IT. Acesta combină expertiza a două companii, fiecare cu o experiență îndelungată în domeniul studiilor de piață și consultanței și cu o prezență locală pe piețele europene fragmentate: CXP și PAC (Pierre Audoin Consultants). Suntem o companie bazată pe conținut, cu un puternic ADN de consultanță. Acest lucru ne face partenerul preferat al companiilor utilizatoare europene. Le sprijinim în definirea strategiei lor IT, în gestionarea echipelor și a proiectelor și în minimizarea riscurilor atunci când iau decizii tehnologice. În acest fel, le ajutăm să își continue transformarea cu succes. Avem o înțelegere de neegalat a evoluțiilor pieței și a așteptărilor utilizatorilor IT. Acest lucru ne permite să sprijinim vânzătorii de software și furnizorii de servicii IT în definirea, implementarea și comercializarea strategiei lor - aliniate la cerințele pieței și axate pe nevoile de mâine. Cu peste 40 de ani de experiență pe piață, suntem activi la nivel mondial cu rețeaua noastră de 50 de experți. Pentru mai multe informații, vizitați http://www.pac-online.com și urmăriți-ne pe Twitter sau LinkedIn .

Citește articolul complet

3. februarie 2021

Cafea, ceai, tehnologie: K-Businesscom lansează un nou podcast.

K-Businesscom lansează noul podcast "Cafea, ceai, tehnologie" Primul invitat: Rafael Laguna de la Vera, director fondator al agenției federale pentru inovații în domeniul saltului "SPRIND " Viena, 3 februarie 2021 - Rafael Laguna este primul invitat în noul podcast al K-Businesscom. Directorul "SPRIND", agenția pentru inovații saltante a Republicii Federale Germania, vorbește cu prezentatoarea Sandra Baierl despre nebunia pe seama statului, rolul Europei în lumea (tehnologiei) și un posibil Elon Musk european. Primul episod din "Cafea, ceai, tehnologie" este despre inovare. Rafael Laguna lucrează ca antreprenor și investitor în sectorul software de peste 30 de ani. A fondat prima sa companie la vârsta de doar 16 ani. În ultimul an, el a condus Agenția Federală pentru Inovații Leap din Leipzig. Scopul acesteia este de a pune în aplicare o abordare unică în Germania a politicii de inovare pentru promovarea inovațiilor disruptive. În căutarea următorului Elon Musk. El spune: "Undeva în Republică trăiește o minte sclipitoare care are tot ce-i trebuie pentru a fi următorul Elon Musk. Trebuie doar să îl găsiți" Într-un interviu acordat jurnalistei Sandra Baierl de la Kurier și lui Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom, Laguna de la Vera dezvăluie cum funcționează căutarea și cum poate ajuta noua agenție federală. El oferă, de asemenea, o perspectivă interesantă asupra activității de zi cu zi a unei agenții care se concentrează exclusiv asupra tehnologiilor inovatoare și disruptive. Inovații și pentru Austria. Echipa lui Rafael Laguna are la dispoziție aproximativ un miliard de euro pentru a promova modele de afaceri disruptive și inovații creative. O responsabilitate uriașă care îi pune uneori întrebări dificile lui Laguna. Cât de multă nebunie se poate permite pe cheltuiala statului? Și când este o idee prea extravagantă? Discutăm, de asemenea, dacă o astfel de instituție ar putea fi concepută și pentru Austria și dacă ar putea fi rentabil să ne urmăm vecinul mare în această chestiune. Și cum rămâne cu rolul Europei în ceea ce privește inovarea și perturbarea. Este bătrânul continent încă în căutarea unei identități tehnologice? Și unde poate duce călătoria? Conversația poate fi găsită pe toate platformele populare de podcast din 3 februarie 2021. "Coffee, Tea, Technology" va fi publicat lunar în viitor. Despre cafea, ceai, tehnologie: Coffee, Tea, Technology - podcastul K-Businesscom abordează cele mai recente și interesante subiecte din toate domeniile tehnologiei. Prezentatoarea Sandra Baierl discută cu experți K-Businesscom, precum directorul general Jochen Borenich, și cu invitați naționali și internaționali despre subiecte interesante precum inteligența artificială, inovația de tip leapfrog și securitatea IT. Podcastul va fi disponibil pe toate platformele comune și va fi publicat lunar. Prezentatoarea este jurnalista Sandra Baierl de la Kurier, iar gazda este Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom. Podcastul este produs de compania de podcasturi Missing Link Media. Linkuri: Trailerul pentru Coffee, Tea, Technology: coffee-tea-technology.simplecast.com Toate episoadele: coffee-tea-technology.simplecast.com/episodes Spotify: open.spotify.com/show/2Mf2HW6cpUKXRbSkJNiggP Apple: podcasts.apple.com/at/podcast/coffee-tea-technology/id1549515097 K-Businesscom este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. BusinessCom combină forța inovatoare, expertiza tehnologică certificată și know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri. Compania dezvoltă noi modele de afaceri end-to-end cu clienții săi din regiunea DACH, România și Republica Cehă: Conectivitate, platforme IoT, aplicații AI personalizate și aplicații software. Centrul de apărare cibernetică KBC se asigură că toate datele sunt protejate. Partenerul de digitalizare își sprijină clienții la nivel internațional în călătoria lor de transformare în cloud, precum și în dezvoltarea de spații inteligente și birouri inteligente. La baza acestui lucru stau anii săi de experiență în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate, combinate cu tehnologiile unor producători internaționali precum Cisco, Microsoft și HPE. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 19/20: aproximativ 422 de milioane de euro; număr de angajați: 1.300

Citește articolul complet

11. ianuarie 2021

Verificarea statutului vaccinării Corona pentru comerțul cu amănuntul: cu sisteme de control al accesului de la K-Businesscom (KBC)

Sistemele existente de afișare digitală și de control al accesului de la KBC au fost extinse acum pentru a include opțiunea de a interoga starea actuală de vaccinare prin intermediul codului QR din pașaportul verde. Viena, 11.01.2021 - Soluția de control al accesului KBC, compatibilă cu coronavirusul, oferă acum posibilitatea de a interoga starea actuală de vaccinare prin intermediul codului QR din pașaportul verde - totul în conformitate cu reglementările GDPR. Sistemele de control al accesului sunt soluția ideală pentru sectoarele de retail, catering, turism și evenimente. Soluția poate fi, de asemenea, conectată la un sistem de control al ușilor și poate acționa astfel ca un deschizător automat de uși. Soluțiile pentru interior și exterior - sub formă de stea sau montate pe perete - sunt concepute astfel încât să poată fi utilizate în continuare ca sistem de semnalizare digitală și să poată fi integrate în sistemele existente. Ele pot fi gestionate și operate centralizat, iar interfața cu utilizatorul poate fi personalizată în mod specific pentru fiecare CD al companiei. Hardware-ul pentru aceste coloane sau ecrane Corona-Impf-Check se bazează pe componente standard din industrie. KBC oferă consultanță rapidă și cuprinzătoare cu privire la implementare și oferă, de asemenea, modele flexibile de finanțare prin intermediul propriei sale companii de finanțare K-Businesscom.

Citește articolul complet

17. septembrie 2020

Angajați: 62 la sută solicită un birou permanent la domiciliu.

Sondaj realizat pe 1 000 de angajați din Austria Ce își doresc oamenii de la "lumea muncii viitorului" după coronavirus Viena, 17 septembrie 2020 - Majoritatea angajaților din Austria ar dori ca angajatorul lor să le permită să lucreze de acasă în mod permanent până când va fi disponibil un vaccin COVID-19. În același timp, o mai mare libertate de a lua decizii și dorința de a gestiona online angajații de la distanță sunt, de asemenea, foarte populare. Acestea sunt concluziile studiului Kapsch Group "Locul de muncă al viitorului în lumea digitală". Un institut de cercetare de piață a intervievat 1 000 de angajați pentru realizarea studiului. Rezultatele sondajului arată că angajații din Austria au deja idei foarte specifice cu privire la o nouă cultură corporativă: 77% consideră că, în era digitală, este important sau foarte important ca angajații din birourile de acasă să fie gestionați de la distanță în echipe online. 83% doresc ca structurile organizaționale să devină mai flexibile, de exemplu prin eliminarea gândirii departamentale. În plus, 89% sunt în favoarea unei mai mari libertăți de a lua decizii. Tehnologie și leadership în biroul de acasă. "În timpul fazei de blocare a coronavirusului, am permis temporar aproape tuturor celor 6.500 de angajați ai noștri din 40 de țări să lucreze de acasă", spune Daniel Rutter, vicepreședinte pentru resurse umane la Kapsch Group. "Din punct de vedere tehnic, am fost în general pregătiți pentru un astfel de scenariu. Fiind o companie digitală, învățasem deja cum echipele pot lucra cel mai bine online dincolo de granițele naționale." "În timpul crizei, am reușit să punem la dispoziția tuturor angajaților hardware-ul necesar - deși a trebuit să actualizăm o parte din acesta", raportează Daniel Rutter. "Echipa de asistență internă a rezolvat, de asemenea, problemele tehnice, de exemplu cu videoconferințele. De asemenea, foarte important pentru o tranziție de succes la lucrul de acasă: gestionarea echipelor pur virtuale necesită noi metode de management, pe care am putut să le adoptăm din experiența noastră internațională." Leadership cu obiective și rezultate-cheie (OKR) Gestionarea angajaților de la distanță înseamnă să te îndepărtezi de metodele tradiționale de management. Monitorizarea continuă a prezenței fizice, a orelor de lucru și a progreselor nu mai este necesară. Supravegherea de către manager este înlocuită de o abordare de jos în sus, în care întreaga echipă convine asupra obiectivelor trimestriale online, pentru a fi văzute de toți. Obiectivele convenite sunt prezentate într-un mod care este ușor de înțeles pentru toți participanții și sunt măsurabile prin rezultate-cheie definite. Această metodă de gestionare, cunoscută sub numele de Obiective și rezultate-cheie (OKR), provine de la companiile IT din Silicon Valley și a fost încercată și testată de ani de zile în companiile digitale. Combinarea a ceea ce este mai bun din lumea muncii. "Managerii nu mai trebuie să se uite peste umărul fiecărui angajat pentru a se ține la curent", spune Daniel Rutter. "Există, de asemenea, o nouă transparență dincolo de granițele departamentale. Cu toate acestea, este important să se creeze un amestec sănătos de medii de lucru vechi și noi. Dacă lucrezi doar de acasă, pierzi șansa conversațiilor cu colegii în cafenea. Acestea sunt necesare pentru a dezvolta idei noi și o legătură cu compania. Prin urmare, ritualurile analogice ar trebui să fie posibile și în locurile de muncă hibride. În cele din urmă, obiectivul este de a combina ce este mai bun din ambele lumi."

Citește articolul complet

4. septembrie 2020

80% dintre angajați sunt mulțumiți de răspunsul COVID-19 la situațiile de criză din companiile lor

Sondaj realizat pe 1.000 de angajați din Austria Ce își doresc oamenii de la un "loc de muncă al viitorului" după corona Viena, 4 septembrie 2020 - Patru din cinci angajați din Austria dau companiei lor o notă bună pentru răspunsul acesteia la criza coronavirusului. 56 la sută raportează opțiuni nou create pentru biroul de acasă. Acestea sunt concluziile studiului "Locul de muncă al viitorului în lumea digitală" realizat de compania digitală Kapsch Group. Un institut de cercetare de piață a realizat un sondaj reprezentativ în rândul a 1.000 de angajați din Austria. "În compania noastră, trecerea la lucrul de acasă după închidere a funcționat foarte bine", spune Daniel Rutter, vicepreședinte executiv pentru resurse umane Kapsch Group. "Ca grup digital, ne concentrăm de ceva timp pe soluțiile de colaborare din portofoliul nostru. Acesta este motivul pentru care angajații noștri erau deja bine echipați din punct de vedere tehnologic înainte de COVID-19. De asemenea, programul de lucru flexibil este o practică standard în cadrul companiei noastre de ceva timp - un motiv important pentru care productivitatea noastră nu a avut de suferit în timpul crizei." Locul de muncă al viitorului: tinerii gândesc diferit. După cum arată sondajul, există unele diferențe în ceea ce privește dorințele pentru locul de muncă al viitorului în diferitele grupe de vârstă. În timp ce angajații tineri (20-40 de ani) preferă să lucreze cu un număr mic de colegi în aceeași cameră (birou comun), angajații mai în vârstă (41-60 de ani) preferă un birou individual. Birourile deschise nu sunt preferate de niciun grup de vârstă. Pentru aproximativ un sfert dintre angajații tineri, utilizarea instrumentelor moderne de colaborare, cum ar fi MS Teams, este foarte importantă, în timp ce acest lucru este valabil doar pentru 15 % dintre angajații mai în vârstă. În cele din urmă, ambele grupuri manifestă o atitudine la fel de pozitivă în ceea ce privește utilizarea dispozitivelor mobile sau posibilitatea de a lucra din orice loc. Inovația necesită un dialog personal. Lucrul independent de locație devenise deja din ce în ce mai important la K-Businesscom înainte de pandemie, parțial din cauza colaborării internaționale în cadrul proiectelor. "Un loc de muncă în rețea digitală este calea corectă de urmat, în special în ceea ce privește dorințele generației tinere", spune Rutter. "Cu toate acestea, succesul muncii în echipă necesită un concept bine echilibrat. După cum arată experiența noastră zilnică, inovațiile apar adesea din conversații întâmplătoare cu colegi din alte domenii ale companiei. Aceste conversații informale, de exemplu în bucătăria cu cafea, și alte ritualuri analogice trebuie, de asemenea, să fie păstrate într-o lume a muncii digitale."

Citește articolul complet

Descărcați logo-ul CANCOM

Fotografii de presă pentru descărcare

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.