Do you want to switch the language?
// we transform for the better

Platforma pentru clienți

Portalul clienților pentru întreaga dvs. companie

Procesele legate de clienți sunt complicate și consumatoare de timp - cel puțin aceasta este experiența multor companii industriale. Din momentul în care un produs finit părăsește unitatea de producție, asistența pentru clienți este adesea pierdută, lipsită de transparență sau nesatisfăcătoare pentru ambele părți. În cazul în care clienții doresc informații sau servicii la o dată ulterioară, aceștia trebuie adesea să caute prin istoricul corespondenței și să viziteze mai multe departamente. Eficiența nu poate fi pusă în discuție.

Pentru a structura mai bine procesele clienților și a le face mai transparente, CANCOM oferă o platformă pentru clienți cu o structură modulară. Primul pas este, de obicei, o analiză a situației actuale, pe care experții noștri o utilizează pentru a determina situația proceselor și a datelor. Pe baza acestora, ei definesc împreună cu compania o imagine țintă și clarifică până unde ar trebui să meargă digitalizarea produselor și/sau serviciilor lor și, în special, automatizarea.

Posibilitățile platformei pentru clienți CANCOM în detaliu:

Tabloul de bord central

... permite clienților să urmărească starea actuală a produselor și serviciilor, astfel încât să poată acționa rapid dacă este necesar.

Catalogul pieselor de schimb

... poate notifica clienții în timp util atunci când piesele de schimb trebuie să fie comandate din nou - de exemplu, pe baza duratei de viață recomandate sau utilizând întreținerea predictivă inteligentă. Piesele de schimb pot fi comandate direct prin intermediul portalului pentru clienți, iar livrarea poate fi urmărită.

Gestionarea documentelor

... oferă clienților instrucțiuni specifice, descrieri, videoclipuri explicative și multe altele cu privire la produsele și serviciile pe care le utilizează. Această învățare prin autoservire poate reduce numărul de solicitări de formare și de servicii pentru clienți.

Avantajele platformei pentru clienți

Creșterea vânzărilor

prin îmbunătățirea loialității clienților.

Angajați mai eficienți și mai mulțumiți

datorită proceselor de asistență automatizate.

Creșterea satisfacției clienților

prin timpii de răspuns mai rapizi ai companiilor, o experiență mai simplă pentru clienți și o tangibilitate și accesibilitate sporite.

Avantajul competitiv viitor

prin previzionarea comportamentului clienților.

Necesită mai puțină formare

prin manipularea ușoară a uneltei.

// transformăm în bineCaptură de ecran a unui computer reprezentând platforma CANCOM pentru clienți, cu accent pe procesele digitalizate ale clienților și pe funcțiile de automatizare.
Captură de ecran a unui computer reprezentând platforma CANCOM pentru clienți, cu accent pe procesele digitalizate ale clienților și pe funcțiile de automatizare.

Platforma dvs. pentru clienți în 7 pași

Creatori digitaliCreatori digitali

Cu CANCOM Customer Platform, punem accentul pe individualitate - dar asta nu înseamnă că trebuie să reinventăm roata de fiecare dată. Pentru a vă economisi timp și bani, folosim un sistem modular și soluții consacrate, precum și experiența acumulată în urma unui număr mare de proiecte anterioare ale clienților.
Rezultatul? O soluție globală sensibilă. Începând cu proiectarea, trecând prin dezvoltarea software, până la implementarea cu succes și dezvoltarea continuă. O facem digital. În procesul nostru în 7 pași:

Captură de ecran a logo-ului CANCOM pe fundal negru.
// transformăm în bineLogo-ul CANCOM pe fundal negru
Logo-ul CANCOM pe fundal negru

CANCOM Digitalmakers: modelăm împreună viitorul digital

Ne place digitalizarea. Vorbim despre corporații. Și o abordăm - împreună cu dumneavoastră.

Creatori digitaliCreatori digitali
CANCOM Austria

Sunteți interesat?
Hai să vorbim!

Faceți o programare acum cu unul dintre experții noștri în "Platforma clienților".

REZERVAȚI EXPERȚI ACUMREZERVAȚI EXPERȚI ACUM

Mai multe produse CANCOM Digital Makers la o privire:

Platformă de date în cloud

Citește mai mult

Companie GPT cu SOI

Citește mai mult

Gestionarea energiei

Citește mai mult

Platformă de date industriale

Citește mai mult

Planificare inteligentă

Citește mai mult

Produse inteligente

Citește mai mult

Presă - 30. aprilie 2025

Descoperire pentru camerele de date: CANCOM și HPE reduc barierele de intrare pentru crearea suverană a valorii datelor partajate

Viena, 30 aprilie 2025 - De ani de zile, camerele de date au fost considerate esențiale pentru creșterea unei economii europene suverane a datelor - însă potențialul lor deplin rămâne adesea n…

Citește articolul complet

Blog - 15. aprilie 2025

5 de la ransomware

Strategiile atacatorilor: Infractorii cibernetici se bazează pe o combinație de tehnici diferite pentru a-și atinge obiectivele. Principalele strategii includ Mail bombing: o avalanșă de e-mailuri…

Citește articolul complet

Evenimente - 11. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Stadiul actual și foaia de parcurs la o privire de ansamblu

Aflați care sunt funcțiile AI pe care Webex Contact Centre le oferă deja astăzi - și ce plănuiește Cisco pentru viitor. O prezentare compactă a inovațiilor, oportunităților și pașilor următori.

Detalii & Înregistrare

Evenimente - 18. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Potențial și cazuri practice de utilizare

Aflați cum AI îmbunătățește experiența clienților și munca în centrul de contact - cu cazuri concrete de utilizare și scenarii reale din Webex CC.

Detalii & Înregistrare
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.