Personalizarea, cheia unui management de succes al experienței clienților
Dacă doriți să vă inspirați clienții și să îi păstrați pe termen lung, personalizarea este un factor decisiv. Gestionarea cu succes a experienței clienților (CEM/CXM) vă permite să înțelegeți mai bine nevoile și dorințele individuale ale clienților și să le răspundeți într-un mod direcționat. Prin oferirea de oferte, conținut și servicii personalizate, creați o călătorie unică a clientului care îi atrage pe clienți și conduce la o experiență pozitivă a mărcii. Acest lucru se poate face atât online, cât și la punctele de contact fizice - prin interacțiuni personalizate pe site-ul web, e-mailuri personalizate sau servicii individualizate în magazin. O experiență personalizată a clienților îmbunătățește în mod semnificativ satisfacția acestora și creează baza pentru fidelizarea pe termen lung a clienților și, astfel, un avantaj competitiv durabil.
CRM și CEM - care este diferența?
Diferența subtilă dintre CRM și CEM este explicată rapid: în timp ce gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) vizează optimizarea relației dintre companii și clienți, gestionarea experienței clienților (CEM) vizează transformarea clienților mulțumiți în clienți fideli și a clienților fideli în "ambasadori entuziaști" ai mărcii sau ai produsului.
Iar acest lucru funcționează cel mai bine prin intermediul punctelor de contact digitale optime și cu ajutorul inteligenței artificiale inovatoare produse în Austria de CANCOM Austria.