Do you want to switch the language?

Informații de presă
CANCOM Austria

Grupul CANCOM Info: Sala de presă

14. iulie 2020

K-Businesscom este Microsoft Country Partner of the Year 2020

Partenerul pentru digitalizare a reușit să impresioneze mai ales prin soluțiile sale rapide în legătură cu COVID-19. Viena, 14 iulie 2020 - Microsoft Corporation a anunțat câștigătorii premiului "Partenerul anului 2020". Premiul anual recunoaște partenerii Microsoft care demonstrează realizări remarcabile în inovarea și implementarea de soluții pentru clienți bazate pe tehnologia Microsoft. În Austria, K-Businesscom a fost onorată cu râvnitul premiu în acest an. Printre altele, au fost decisive două proiecte pe care K-Businesscom le-a implementat în cursul COVID-19. Furnizorul de digitalizare a dezvoltat două soluții de răspuns COVID-19 bazate pe Azure, SharePoint și M365. Una dintre soluții sprijină procesul logistic în producția de măști de protecție, în timp ce cealaltă permite unui proiect major de cercetare să colecteze informații despre pacienții cu risc de a dezvolta diabet zaharat din cauza COVID-19. "Suntem obișnuiți de ani de zile cu implementarea precisă și rapidă a proiectelor inovatoare de la K-Businesscom, dar am fost deosebit de impresionați de agilitatea și flexibilitatea lor în situația actuală și la începutul pandemiei de coronavirus", spune Michael Rehberger, One Commercial Partner & Small, Medium Corporate Lead la Microsoft Austria , descriind parteneriatul și explicând decizia juriului. Colectarea rapidă de date importante despre pacienți Într-un timp foarte scurt, dezvoltatorii de software de la K-Businesscom, împreună cu Microsoft și icomedias, au reușit să dezvolte un sistem digital de colectare a datelor pentru Asociația Austriacă de Diabet pentru a testa legătura și impactul COVID-19 asupra pacienților care suferă de diabet. Diabetul mellius este un factor de risc pentru cursurile severe ale infecțiilor cu COVID-19. Înregistrarea digitală a parametrilor relevanți în toată Austria, cum ar fi valorile de laborator, bolile concomitente și medicația, permite un diagnostic bine fundamentat. O soluție austriacă (cloud) în lupta împotriva COVID-19 În timpul crizei coronavirusului, Smart Textile Consortium din Vorarlberg a început să producă piese individuale și măști de protecție din clasa FFP-2, care sunt fabricate în întregime în Austria. Pentru a face acest lucru, aveau nevoie de o soluție IT care nu numai că putea fi implementată rapid, dar era și scalabilă. Utilizând cele mai recente tehnologii și metode de programare, K-Businesscom și Microsoft au putut furniza într-un timp scurt un sistem bazat pe cloud care a permis consorțiului Smart Textile să urmărească cu exactitate coletele. Dar dincolo de criza coronavirusului, K-Businesscom și Microsoft lucrează, de asemenea, la soluții pentru Azure, SharePoint, Modern Workplace cu aplicații M365, colaborare, inclusiv Service Hub și securitate. Acestea sunt componente importante ale strategiilor de digitalizare ale unor clienți renumiți din toate industriile. Premiul reprezintă o etapă importantă pentru K-Businesscom, deoarece K-Businesscom BusinessCom nu este doar un client internațional major Azure în sine, ci are și un parteneriat de furnizor de soluții cloud cu Microsoft, în care Microsoft creează condiții-cadru ideale pentru dezvoltarea și implementarea soluțiilor de digitalizare. "Microsoft Azure nu este doar o parte a portofoliului nostru, ci o parte importantă a strategiei noastre globale", explică Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom ."O mare parte din echipa noastră de vânzări și arhitecții Cloud sunt specializați în acest domeniu. Acest lucru ne permite să ne sprijinim clienții de la un capăt la altul în transformarea lor în cloud. Avem o relație de lucru excelentă cu Microsoft în toate domeniile, de la IMM-uri la segmentul enterprise, în toate industriile. A fi acum partenerul Microsoft al anului în Austria este un nou punct culminant al parteneriatului nostru." Premiile au fost acordate într-un total de 49 de categorii și au fost selectate din mai mult de 2.900 de înscrieri din peste 100 de țări. Câștigătorii și finaliștii au fost premiați la conferința globală a partenerilor și la ediția digitală Microsoft Inspire din acest an, care a avut loc pe 21 și 22 iulie. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanțelor lor de afaceri și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom este consultant, furnizor de sisteme și furnizor de servicii. Portofoliul include tehnologie IT inteligentă, soluții de rețea și securitate, precum și tehnologie media, inteligență artificială, IoT și dezvoltare software. K-Businesscom operează independent de producători și cu parteneri globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft. K-Businesscom deservește peste 17.000 de clienți, inclusiv Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF și Vodafone, atât la nivel local, cât și global. Cei 1 460 de angajați au generat venituri de 410 milioane EUR în anul financiar 2019/20. Despre Microsoft Austria Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) este cea mai importantă companie de platforme și productivitate pentru lumea "mobile first, cloud first". Misiunea sa este de a permite fiecărei persoane și fiecărei organizații din lume să realizeze mai mult. Microsoft Österreich GmbH este o filială a Microsoft Corporation/Redmond, S.U.A., cel mai mare producător mondial de software, servicii și soluții standard. Microsoft are propria sa filială la Viena din 1991 și are aproximativ 300 de angajați. Împreună cu peste 5.000 de companii partenere naționale, obiectivul este de a permite oamenilor și companiilor să își realizeze întregul potențial prin intermediul software-ului. Informații suplimentare: www.microsoft.com/austria

Citește articolul complet

29. iunie 2020

K-Businesscom înființează o nouă filială

Viena, 29 iunie 2020 - Noua filială K-Businesscom Converged Services GmbH a fost înființată în urma preluării 100% a Liberty Global Services GmbH Austria. K-Businesscom devine astfel partenerul de servicii al celor mai importanți furnizori de telecomunicații din Austria, DACH și CEE. Informații suplimentare pot fi găsite în comunicatul de presă al grupului Liberty Global: Liberty Global anunță un parteneriat strategic cu K-Businesscom Denver, Colorado - iunie, 2020 Liberty Global anunță parteneriatul său strategic cu K-Businesscom, care implică transferul unității austriece de servicii IT către K-Businesscom și furnizarea viitoare de servicii IT pentru Liberty Global de către K-Businesscom. Ca parte a noului acord, aproximativ 70 de angajați de la Global Liberty Services Austria se vor transfera la K-Businesscom, principalul furnizor regional de servicii tehnologice. Acest parteneriat va crea noi oportunități pentru angajați, va oferi K-Businesscom acces la profesioniști cu înaltă calificare și va asigura continuitatea activității Liberty Global prin servicii IT cheie, gestionarea rețelei și furnizarea de servicii. În ultimii doi ani, Liberty Global și-a realiniat prezența pe cinci piețe europene - inclusiv prin vânzarea filialei sale UPC Austria GmbH - și și-a optimizat operațiunile. Enrique Rodriguez, Chief Technology Officer al Liberty Global, a declarat: "Suntem încântați să colaborăm cu un lider în inginerie și tehnologie atât de bine stabilit precum K-Businesscom. Cu acest nou parteneriat, Liberty Global a găsit un partener strategic puternic în regiune. Echipa noastră austriacă va deveni parte a unui jucător local de top care promovează talentul și oportunitățile, în timp ce noi îmbunătățim flexibilitatea companiilor noastre operaționale și a piețelor partenere." Jochen Borenich, CEO la K-Businesscom, explică: "K-Businesscom este o companie de tehnologie inovatoare cu peste 125 de ani de experiență. Suntem deosebit de puternici în domeniul transformării digitale și avem o lungă tradiție de colaborare cu cele mai de succes companii din Austria. Așteptăm cu nerăbdare acest parteneriat interesant și să sprijinim Liberty Global cu capacitățile și serviciile noastre tehnologice de clasă mondială." Pentru mai multe informații: Pagina de presă Liberty Global www.libertyglobal.com Relații cu investitorii: Matt Coates +44 20 8483 6333 John Rea +1 303 220 4238 Stefan Halters +44 20 8483 6211 Comunicare corporativă: Molly Bruce +1 303 220 4202 Matt Beake +44 20 8483 6428 În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom este consultant, furnizor de sisteme și de servicii. Portofoliul include tehnologie IT inteligentă, soluții de rețea și securitate, precum și tehnologie media, inteligență artificială, IoT și dezvoltare software. K-Businesscom operează independent de producători și cu parteneri globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft. K-Businesscom deservește peste 17.000 de clienți, inclusiv Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF și Vodafone, atât la nivel local, cât și global. Cei 1 460 de angajați au generat venituri de 410 milioane EUR în anul financiar 2019/20.

Citește articolul complet

5. decembrie 2019

K-Businesscom investește în start-up-uri digitale

Viena, 5 decembrie 2019 - K-Businesscom preia EVOLARIS NEXT LEVEL GmbH, un producător de sisteme de asistență digitală, și dobândește o participație la start-up-ul Tablet Solutions, care oferă o soluție pentru procesele digitale de asamblare și service cu WorkHeld. Expertul în digitalizare avea deja parteneriate strategice cu ambele companii. Investițiile vor permite K-Businesscom să își extindă portofoliul de servicii și să crească relevanța propriilor servicii pentru clienții săi. Asistent digital În urmă cu patru ani, K-Businesscom (K-Businesscom) a achiziționat o participație de 45% în centrul de inovare EVOLARIS din Graz, iar acum a preluat 100% din companie. EVOLARIS dezvoltă în principal sisteme de asistență digitale și de înaltă performanță care îmbină lumea fizică și cea digitală. Sistemele sunt utilizate în producție, logistică și sectorul serviciilor și sprijină, de exemplu, repararea și întreținerea mașinilor. K-Businesscom a utilizat deja tehnologiile EVOLARIS în proiectele clienților din domeniul producției inteligente și în modernizarea telecabinei, ajutându-i pe clienți să își optimizeze procesele și să economisească resurse. K-Businesscom se adresează deja cu succes întregii regiuni DACH cu EVOLARIS. Soluție de pornire promițătoare WorkHeld De asemenea, K-Businesscom a achiziționat recent o participație de 10 % în start-up-ul vienez Tablet Solutions. Soluția WorkHeld completează de ceva timp portofoliul K-Businesscom. WorkHeld este o platformă dezvoltată de Tablet Solutions pentru procesarea productivă a proceselor de asamblare, întreținere și service. Aceasta cartografiază digital toate etapele - de la alocarea și documentarea comenzilor până la semnături. Sistemul înregistrează, de asemenea, timpii de lucru, defectele și valorile măsurate prin introducere vocală. WorkHeld a fost utilizat, de exemplu, la Messer Austria GmbH (cel mai important furnizor de gaze industriale), unde software-ul servește drept înlocuitor pentru multe liste în întreținerea tehnică. "K-Businesscom este furnizorul end-to-end perfect pentru soluția noastră", spune Benjamin Schwärzler, fondator și CEO al Tablet Solutions. "Pentru noi, ca start-up, este, desigur, scenariul de vis atunci când dezvolți o soluție și ai la bord un partener cu mulți ani de experiență în domeniul TIC și al securității și know-how-ul de piață corespunzător." Ecosistem larg Odată cu achiziționarea EVOLARIS și a participației la Tablet Solutions, K-Businesscom își urmărește strategia de creștere a valorii de afaceri a clienților săi. În acest scop, expertul în digitalizare dezvoltă constant noi soluții - împreună cu clienții, start-up-urile și institutele de cercetare. "Ne extindem constant expertiza în domeniile digitalizării și securității. Scopul este de a putea oferi clienților noștri soluții digitale holistice de la un capăt la altul", spune Jochen Borenich, membru al Comitetului executiv al K-Businesscom. "Colaborarea cu EVOLARIS și Tablet Solutions a funcționat atât de bine în multe proiecte, încât ne-am dat seama că este timpul să intensificăm aceste parteneriate." Mai mult, prin implicarea sa, K-Businesscom are o influență directă asupra dezvoltării viitoare a companiilor. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanțelor lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top, precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. 1.cei 330 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 380 de milioane EUR în anul financiar 2018/19.

Citește articolul complet

22. august 2019

Dorfbahn Serfaus: Scurt, rapid, sigur și digital. Cu CANCOM Austria.

Viena, 22 august 2019 - Municipalitatea Serfaus din Tirol, cu o populație de 1.125 de locuitori, are o linie de metrou. Cu o lungime a traseului de doar 1,28 kilometri, Dorfbahn poate fi considerabil mai scurtă decât rețeaua de metrou din Viena, dar "Alpen-U-Bahn" nu are nimic de ascuns. După trei ani și jumătate de lucrări intensive de modernizare, Dorfbahn transportă 3 000 de călători pe oră de la începutul lunii iulie. Acest lucru este posibil datorită sistemelor inovatoare de asistență și tehnologiei digitale de la K-Businesscom. În patru stații la 1.400 de metri deasupra nivelului mării. Cel mai modern tramvai aerian din Europa nu merge nici pe șine, nici pe roți. Acesta alunecă pe o pernă de aer aflată la un milimetru deasupra solului, acționat de o frânghie de tracțiune. Calea ferată a fost construită la mijlocul anilor '80 pentru a descongestiona drumurile din sat. Cu toate acestea, la treizeci de ani de la inaugurare, calea ferată sătească își atinsese limitele de capacitate. Prin urmare, aceasta a fost modernizată în mare măsură între 2016 și 2019. Noua cale ferată a fost pusă în funcțiune din iulie 2019. Trenul are acum aproape 45 în loc de 30 de metri lungime, iar calea ferată poate transporta 3.000 de persoane pe oră în loc de 1.600 ca înainte. Adică aproape de două ori mai mulți decât înainte. În plus, intervalele dintre trenuri au fost reduse de la zece la nouă minute ca urmare a conversiei. Soluții cuprinzătoare de la o singură sursă. K-Businesscom este singurul furnizor de digitalizare din Austria care oferă soluții complete dintr-o singură sursă. Compania nu a furnizat doar întreaga tehnologie de rețea pentru noua cale ferată, ci și IT-ul pentru vehicule, sistemele de asistență, supravegherea video, monitorul și sistemele de apel de urgență. Sistemul radio complet pentru radioul companiei, lumina albastră și brigada de pompieri - o rețea radio analogică pentru operațiunile de stingere a incendiilor - provine tot de la K-Businesscom. "Noi furnizăm hardware-ul și dezvoltăm întregul concept de siguranță", spune Kamran Kiafar, Account Manager Mountain Railways and Industry la K-Businesscom. "Nucleul sistemului este un centru de control al securității în care se unesc toate firele. Dacă, de exemplu, se efectuează un apel de urgență, camerele din zonă se pornesc automat și prezintă o imagine a situației." Pentru prima dată în industria telefericelor, ochelarii inteligenți cu baza de date de cunoștințe tehnice asociată sunt utilizați pentru întreținere și revizie. Datorită acestui sistem de asistență digitală de la Evolaris (o filială a K-Businesscom), apelurile de service pot fi efectuate în mare parte de la distanță. Acest lucru ajută operatorul telecabinei din Serfaus să evite vizitele costisitoare la fața locului. "Expertiza noastră de bază la K-Businesscom constă în soluții end-to-end și în operarea acestora. Combinăm rețeaua și IT-ul cu tehnologia de securitate, soluțiile inteligente și multimedia. Nu suntem doar un partener de digitalizare pentru clienții noștri, ci și un consultant", spune Kiafar. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și furnizor de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din domeniul cercetării și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. 1.cei 330 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 380 de milioane EUR în anul financiar 2018/19.

Citește articolul complet

15. mai 2019

K-Businesscom face inteligent noul birou al AMS-Serviceline Viena

K-Businesscom echipează clădirea AMS renovată din districtul 22 din Viena cu senzori inteligenți pentru iluminat. Această soluție inteligentă de iluminat permite ca iluminatul să fie automatizat și controlat individual, reducând semnificativ consumul de energie. Viena, 15 aprilie 2019 - K-Businesscom echipează noul call center AMS Serviceline cu o soluție inteligentă completă de iluminat, pentru care expertul în digitalizare a instalat 860 de lămpi LED reglabile cu 860 de senzori în noul birou din Prandaugasse. Aproximativ 150 de angajați ai AMS, repartizați pe cinci etaje cu o suprafață totală de 3 300 m², beneficiază acum de o atmosferă de lucru plăcută. Pentru cei responsabili de clădire, noua soluție oferă un control simplu și automatizat al iluminatului, precum și un potențial enorm de reducere a consumului de energie. "Renovarea clădirii noastre a oferit o bună oportunitate de a ne concentra pe soluții inteligente în domenii noi. Pe termen lung, ne așteptăm să economisim 80 % din consumul de energie electrică. K-Businesscom este de mulți ani un partener de telefonie de încredere al AMS, cu peste 7 000 de conexiuni în întreaga Austrie", explică Harald Halfmann, director de achiziții la AMS. Iluminatul doar atunci când este cu adevărat necesar. În centrul noii soluții se află cei 860 de senzori care pot măsura o gamă largă de parametri. La AMS, aceștia sunt prezența în cameră și cantitatea de lumină solară. Lămpile LED își ajustează automat luminozitatea în funcție de datele senzorilor și furnizează diferite cantități de lumină în funcție de poziția în cameră. De exemplu, posturile de lucru de lângă fereastră sunt iluminate diferit față de cele aflate mai în interiorul clădirii. Condițiile de iluminare pot fi chiar ajustate în funcție de vreme. De asemenea, lămpile se sting atunci când încăperile sunt goale, iar lumina din coridoare se aprinde automat de îndată ce cineva trece pe acolo. Reglajele de iluminare sunt măsurate atât de sensibil (de 30 de ori pe secundă) și efectuate în mod direcționat, încât sunt abia perceptibile pentru ochiul uman. Singurul lucru pe care angajații îl observă este că în camere și la locul de muncă există întotdeauna o intensitate luminoasă optimă și plăcută de 500 LUX. Pentru managementul instalațiilor, sistemul facilitează gestionarea și operarea sistemului de iluminat. Managerii instalațiilor controlează pur și simplu sistemul la nivel central sau prin acces de la distanță. Corpurile de iluminat cu LED pot fi înlocuite rapid, ușor și, mai presus de toate, în condiții de siguranță în cazul unei defecțiuni, deoarece sunt utilizate doar conexiuni prin fișă și tensiune joasă (Power over Ethernet). "Soluția de iluminat inteligent de la AMS este un bun exemplu al potențialului tehnologiilor pentru clădiri inteligente pentru angajați, managementul instalațiilor și proprietarii de clădiri în general", explică Jochen Borenich, membru al Comitetului executiv la K-Businesscom. Cu ajutorul tehnologiei existente a senzorilor și a inteligenței din spatele acesteia, ar putea fi acoperite și extinse multe funcții suplimentare: de exemplu, măsurarea temperaturii pentru controlul încălzirii, rezervarea automată a posturilor de lucru pentru abordarea birourilor comune, eliberarea sălilor de întâlnire neutilizate (dacă nu se detectează nicio prezență după câteva minute) și multe altele. Smart Building oferă un domeniu larg pentru controlul optim și utilizarea eficientă a oricărei clădiri. "Soluția tehnologică pe care o folosim la AMS provine de la partenerul nostru german w-tec, o companie din ecosistemul nostru digital pentru clădiri inteligente. În calitate de partener exclusiv pentru Austria, planificăm și instalăm aceste soluții inteligente de iluminat de la un capăt la altul. La fel ca toate soluțiile noastre de digitalizare: de la senzor la rețea și la platformă, unde datele sunt prelucrate în consecință și analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, până la aplicația pentru utilizatorul însuși, care își poate rezerva și controla locul de muncă în biroul inteligent de pe smartphone-ul său", adaugă Jochen Borenich. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din domeniul cercetării și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

1. aprilie 2019

K-Businesscom achiziționează 100% din specialistul în inteligență artificială AIMC

K-Businesscom își extinde expertiza în domeniul digitalizării prin integrarea completă a fostei sale filiale Advanced Information Management Consulting GmbH (AIMC) și prin gruparea expertizei sale în știința datelor într-o nouă divizie proprie. Viena, 1 aprilie 2019 - De la începutul anului 2019, Advanced Information Management Consulting GmbH (AIMC) a fost complet integrată în K-Businesscom. În ultimii ani, expertul în digitalizare s-a concentrat din ce în ce mai mult pe subiectele big data, analiza datelor și inteligența artificială și a implementat proiecte de pionierat. În februarie 2017, investiția în AIMC a stabilit cursul pentru această dezvoltare. Expertiza în domeniul inteligenței artificiale și al analizei datelor este grupată într-un nou departament la K-Businesscom. Cei șapte specialiști în știința datelor de la AIMC vor contribui la noua echipă cu expertiza lor, pe care au dovedit-o deja în diverse proiecte din sectorul industrial, al asigurărilor și al sănătății. Obiectivul principal al unității este creșterea eficienței companiilor. În acest scop, experții traduc informațiile din volumele mari, în mare parte existente, de date ale întreprinderilor și formulează recomandări de acțiune. În special, aceasta implică analiza conținutului, analiza predictivă și analiza imaginilor. IA și învățarea automată: simplificarea proceselor decizionale "Scopul este să demistificăm subiectul inteligenței artificiale și al învățării automate și să îl traducem în aplicații profitabile", spune noul șef de departament Sinan Tankaz, explicându-și sarcina. "Pentru prima dată, avem acum un departament dedicat care reunește cunoștințele în materie de inteligență artificială și ne poate transfera expertiza și mai rapid în cazuri de utilizare specifice." În practică, experții lucrează cu clienții pe probleme foarte specifice care pot fi rezolvate cu ajutorul învățării automate. Acest lucru implică volume mari de date dintr-o mare varietate de surse, care sunt analizate cu ajutorul algoritmilor. Ca urmare, anomaliile din procesele standard devin brusc vizibile și cuantificabile. "În sectorul sănătății, de exemplu, ar putea fi vorba de interacțiuni între medicamentele prescrise", adaugă Tankaz. Acest lucru oferă companiilor transparență și claritate pentru măsuri și decizii. Numeroase exemple practice arată beneficiile concrete ale tehnologiilor. În industria austriacă, calitatea predictivă permite analizarea adecvării viitoare a componentelor în practică chiar înainte ca acestea să părăsească linia de asamblare. Solicitările clienților sunt analizate și înțelese automat, iar tranzacțiile necesare sunt inițiate fără a fi necesară intervenția unui angajat. Sistemele de vânzare încrucișată și de recomandare prezic dorințele clienților și sporesc vânzările în magazinele online și în restaurantele fast-food. Modelele de detectare a fraudelor recunosc tentativele de fraudă în timp real. Utilizarea învățării automate în sectorul sănătății va revoluționa procesele, diagnosticul și opțiunile de tratament. "Există cu adevărat posibilități infinite de aplicare a IA în viața de zi cu zi și pentru clienții noștri. Acestea sunt adesea departe de asocierile tipice ale IA, cum ar fi roboții sau cyborgii. Este vorba despre recunoașterea imaginilor, a textului și a vorbirii, optimizarea proceselor, reducerea deșeurilor, îmbunătățirea calității și multe altele - de aceea acest loc de muncă este atât de interesant și de variat", se entuziasmează Sinan Tankaz. Sinan Tankaz Sinan Tankaz (33 de ani) lucrează pentru K-Businesscom din 2012. În calitate de expert în rețele inteligente, a fost implicat activ în înființarea domeniului de activitate "contorizare inteligentă" și, cel mai recent, a fost responsabil cu dezvoltarea afacerilor. În calitate de asistent al Comitetului executiv, a lucrat intens și la subiecte și tendințe viitoare, inclusiv la inteligența artificială, și a jucat un rol-cheie în stabilirea acestui nou domeniu de activitate în cadrul K-Businesscom. În aprilie, el va prelua conducerea echipei de inteligență artificială. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanței lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top, precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

26. martie 2019

K-Businesscom: WorkHeld - asistentul vocal pentru industrie

K-Businesscom lansează o cooperare cu software-ul de gestionare a forței de muncă WorkHeld. Aceasta include în primul rând un asistent vocal inteligent care sprijină tehnicienii din companiile industriale la locul de muncă. Împreună, partenerii de cooperare doresc să ofere industriei din regiunea DACH soluții noi și inovatoare. Viena, 26 martie 2019 - K-Businesscom își extinde oferta cuprinzătoare ca expert în digitalizare pentru industrie prin parteneriatul său cu software-ul de gestionare a forței de muncă WorkHeld . WorkHeld este o platformă pentru procesarea productivă a comenzilor proceselor de asamblare, întreținere și service - de la alocarea comenzii și documentație până la semnătura clientului. Software-ul include un asistent vocal inteligent care sprijină tehnicienii în activitatea lor, permițându-le să solicite și să documenteze informații despre comanda curentă. De exemplu, timpii de lucru, defectele și valorile măsurate pot fi înregistrate sau informațiile privind următoarea etapă de lucru pot fi solicitate prin introducere vocală. WorkHeld poate fi, de asemenea, personalizat în funcție de nevoile clientului, fără niciun efort suplimentar de dezvoltare. De exemplu, există o configurație personalizată a funcțiilor și opțiunea de a integra în platformă termeni tehnici specifici companiei. De asemenea, pot fi dezvoltate funcții lingvistice personalizate. Parteneriat puternic pentru companiile industriale. "Căutăm în mod constant să ne extindem gama de soluții în calitate de partener de digitalizare pentru industrie", explică Jochen Borenich, membru al consiliului executiv al K-Businesscom. "Este important pentru noi să ajungem la un caz de utilizare clar cu clienții noștri cât mai repede posibil. Și putem face acest lucru numai dacă putem oferi și integra cât mai multe tehnologii diferite dintr-o rețea de parteneri experimentată și testată." În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. Prin cooperarea cu WorkHeld , companiile industriale beneficiază de expertiza dovedită și de serviciile de consultanță ale K-Businesscom, precum și de know-how-ul industrial și spiritul inovator al Tablet Solutions GmbH, start-up-ul vienez din spatele WorkHeld . "Prin colaborarea cu K-Businesscom, putem face platforma noastră software și mai atractivă pentru companiile industriale, făcând WorkHeld și mai ușor de implementat", spune Benjamin Schwärzler, CEO și fondator Tablet Solutions. K-Businesscom oferă suport extins și este alături de companiile industriale ca un partener competent pe parcursul întregului proces de implementare și în utilizarea productivă a platformei WorkHeld. WorkHeld este software-ul de gestionare a forței de muncă care crește productivitatea proceselor de asamblare, întreținere și service. Sistemul software facilitează comunicarea cu lucrătorii calificați mobili și creează o platformă pentru procesarea productivă a comenzilor. De la alocarea comenzii până la semnătura clientului. Coordonatorii de proiect pot distribui comenzi și resurse direct angajaților de la fața locului cu toate informațiile necesare, cum ar fi planurile de construcție sau listele de piese. Planificarea clară a proiectelor, funcțiile de înregistrare a timpului de lucru și de deplasare, gestionarea materialelor și a defectelor, listele de verificare și raportarea automată se numără printre principalele caracteristici ale software-ului. WorkHeld este, de asemenea, primul software de gestionare a forței de muncă cu control vocal inteligent. WorkHeld - soluția holistică pentru procesele de asamblare, întreținere și service. WorkHeld este dezvoltat de Tablet Solutions GmbH, o companie tânără pentru producție și soluții de digitalizare specifice industriei. Prin combinarea know-how-ului din industrie și a expertizei de implementare din domeniul IT, sunt dezvoltate aplicații software mobile care ies în evidență datorită capacității de utilizare specifice industriei și care plasează tehnicianul de asamblare, întreținere și service în centrul atenției. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și furnizor de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din domeniul cercetării și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

21. ianuarie 2019

K-Businesscom - Cantități mari de zăpadă în Alpii de Nord: un senzor textil și inteligent de încărcare a zăpezii poate salva vieți

În Vorarlberg este utilizat pentru prima dată la nivel mondial un senzor textil de încărcare cu zăpadă. Soluția a fost dezvoltată de K-Businesscom împreună cu Grabher Group și Smart Textiles Platform Austria. Prognoza sarcinii de zăpadă pe acoperișuri este o provocare majoră, chiar și pentru specialiști. În viitor, senzorul textil inteligent de sarcină a zăpezii va ajuta, de asemenea, serviciile de urgență, autoritățile locale și persoanele fizice să evalueze corect situația de risc, astfel încât să poată acționa în timp util. Viena/Hohenems, 21 ianuarie 2019 - Condițiile meteorologice actuale din Austria împing structurile acoperișurilor la limită din cauza sarcinilor de zăpadă existente. Acest lucru ridică întrebarea: câtă zăpadă poate suporta acoperișul meu înainte să se prăbușească? Senzorul inteligent, textil, de sarcină a zăpezii de la Grabher oferă răspunsul. Țesătura inovatoare devine un senzor inteligent datorită soluției tehnologice de bază de la K-Businesscom. Senzorul are doar câțiva milimetri grosime și este montat direct pe suprafața acoperișului. Acolo, acesta măsoară greutatea zăpezii și trimite o alarmă prin intermediul unei platforme atunci când este atinsă limita de încărcare cu zăpadă. În Eichenberg (Vorarlberg), senzorii de sarcină a zăpezii din material textil digital sunt testați pentru prima dată în condiții reale la 793 de metri deasupra nivelului mării, cu aproximativ 40 de centimetri de zăpadă. Înainte de aceasta, dispozitivul textil de salvare a fost testat în laborator. Semnalul de start pentru dezvoltare a fost dat în urmă cu trei ani. în 2018, companiile au prezentat senzorul publicului pentru prima dată. Acest lucru a adus prompt și primul premiu: senzorul textil de încărcare a zăpezii a fost unul dintre proiectele câștigătoare în cadrul concursului Smart City Dornbirn ca proiect de digitalizare remarcabil. Cum devine o țesătură inteligentă? Procesul de digitalizare pentru a face o țesătură inteligentă este complex. "În cursul activității noastre zilnice și al experienței noastre din peste 130 de ateliere de digitalizare, noi, cei de la K-Businesscom, am constatat că majoritatea proceselor de digitalizare pot fi împărțite în cinci componente: tehnologia senzorilor, rețelele, platforma, inteligența artificială și analiza, precum și aplicarea", explică Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom. Aceste componente sunt, de asemenea, utilizate în dezvoltarea soluției de senzori de sarcină de zăpadă pentru textile. Totul începe cu tehnologia senzorilor care înregistrează datele. În cazul detectării încărcăturii de zăpadă, aceasta implică țesături inteligente care măsoară greutatea zăpezii. Datele privind încărcătura de zăpadă sunt colectate în mod continuu și transferate către o platformă IoT din centrele de date proprii ale K-Businesscom într-un mod extrem de sigur și stocate în formă criptată. În etapa următoare, aceste date sunt apoi evaluate și analizate. Se poate spune că, din acest moment, materialul devine inteligent. Aceasta deoarece datele devin informații care pot controla și influența evenimentele și deciziile. În etapa finală, informațiile necesare ajung la utilizatorul final în timp real prin intermediul platformei. Acolo, acesta poate citi datele privind încărcarea cu zăpadă prin intermediul unei aplicații. Abia atunci datele mari devin date inteligente și, prin urmare, inteligibile pentru utilizatorul final. În cazul în care valorile sunt crescute, senzorul inteligent și textil de încărcare a zăpezii declanșează imediat alarma. Acesta este modul în care soluțiile digitale și inteligente sporesc siguranța și fac viața de zi cu zi mai ușoară. "Cu expertiza noastră de lider în domeniul digitalizării, implementăm proiecte end-to-end în toate sectoarele, de la industrie și sănătate la birouri inteligente", adaugă Borenich. Ajutoare de zi cu zi în cazul unei urgențe cauzate de zăpadă "Know-how-ul K-Businesscom în domeniul transmiterii, salvării și analizei datelor și expertiza noastră în întregul sector textil se completează perfect aici pentru a face țesăturile inteligente și a le dezvolta pentru o utilizare inteligentă", spune Günter Grabher, CEO al Grabher Group. Deoarece interesul pentru această soluție este extrem de ridicat din cauza situației actuale, ea este în prezent testată pe scară largă în diverse scenarii și în condiții reale. Experții de la K-Businesscom, Grabher și platforma Smart Textiles planifică deja funcții suplimentare: De exemplu, sistemul va furniza și date pentru evaluarea situațiilor de avalanșă. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top, precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18. Grupul Grabher , compania anului 2018, cu sediul în Vorarlberg, găzduiește nouă companii care se concentrează pe producția de textile tehnice, compozite din fibre ușoare, tehnologie nano-plasma și textile inteligente. Cu V-trion textile research GmbH, grupul de companii își menține, de asemenea, propriul centru de cercetare în aceste domenii și este un lider mondial în cercetarea și dezvoltarea de senzori și actuatori textile, în special. www.grabher-group.at

Citește articolul complet

6. noiembrie 2018

K-Businesscom, pe cale de creștere în regiunea DACH

Principalul partener austriac în domeniul digitalizării este acum reprezentat și de o filială în Elveția, în urma achiziționării eCrome Systems AG. În plus, K-Businesscom își intensifică parteneriatul strategic de vânzări cu UPC Elveția. În Germania, K-Businesscom Carrier Solutions GmbH a fost în sfârșit integrată în K-Businesscom. Cu noile adăugiri, K-Businesscom își extinde masiv prezența pe piață în regiunea DACH. Viena, 6 noiembrie 2018 - Liderul austriac al pieței TIC își consolidează atât prezența, cât și oferta de servicii dincolo de granițele țării. "Ne poziționăm ca un partener TIC și de digitalizare în regiunea DACH", spune Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom. Noile sucursale vor aduce K-Businesscom și mai aproape de clienții săi din Germania și Elveția. "Expertiza suplimentară va oferi, de asemenea, o completare valoroasă din punct de vedere strategic la propriile noastre servicii", adaugă Borenich. Adăugările vor consolida, printre altele, domeniile de activitate Transportator, Furnizor de energie și Sănătate. eCrome Systems AG devine K-Businesscom Înființată în 1995 și cu sediul în St. Gallen, eCrome Systems AG este un integrator de sisteme IT specializat în servicii gestionate în domeniile centrelor de date, rețelelor și soluțiilor de colaborare. Peste 50 de clienți de referință constituie baza ideală pentru dezvoltarea ulterioară a pieței cu întregul portofoliu K-Businesscom. Achiziția eCrome Systems AG include, de asemenea, filiala deținută integral eCrome Medical AG, specializată în soluții eHealth. "În ultimii ani, eCrome a construit cu succes contracte de servicii IT pe termen lung și, prin urmare, se potrivește perfect pentru noi ca partener de top pentru servicii IT gestionate în Austria", explică Jochen Borenich. Actualul director general Emil Friedauer va rămâne la conducere în Elveția. Următorii pași vor fi integrarea treptată în K-Businesscom și extinderea portofoliului. Partener în domeniul TIC și al digitalizării pentru UPC Elveția K-Businesscom și partenerul său de vânzări UPC (a doua cea mai mare companie de transport din Elveția) abordează de peste un an soluții de securitate și de rețea, precum și servicii de rețea pe piața elvețiană și au reușit să câștige primele lor proiecte majore, cum ar fi externalizarea rețelei Thurgauer Kantonalbank. Banca, care are active totale de peste 21 de miliarde de franci elvețieni, se bazează pe expertiza K-Businesscom BusinessCom pentru reînnoirea și gestionarea operațională a întregii sale infrastructuri de rețea în următorii șase ani. Stabilire în Germania La începutul lunii aprilie 2018, firma germană K-Businesscom Carrier Solutions GmbH a fost în sfârșit integrată în K-Businesscom. "Odată cu integrarea sucursalelor germane, valorificăm sinergiile în domeniile portofoliului, expertizei și grupurilor țintă, ne extindem concentrarea industrială asupra transportatorilor și furnizorilor de energie și putem aborda piața germană cu abordarea noastră de digitalizare, care a avut deja mare succes în Austria", spune Jochen Borenich. De exemplu, K-Businesscom a dezvoltat o soluție inteligentă de birou pentru medii de lucru inteligente, bazată pe o soluție IoT K-Businesscom, împreună cu producătorul german de mobilier de birou Sedus. K-Businesscom din Germania oferă în prezent o gamă completă de soluții de tehnologie de transmisie și securitate, radio și tehnologia informației, voce și date pe IP, releu radio, DSL și soluții de acces prin fibră optică și se va poziționa în viitor ca partener de digitalizare pentru o gamă largă de industrii pe piața germană. Ralf Arweiler și Wolfgang Matschke sunt responsabili de conducerea companiei. K-Businesscom a implementat deja proiecte pentru QSC, ONTRAS, Helvetia și M-Net, printre altele, la sediul său central din Neuss, lângă Düsseldorf, și la cel din Frankfurt. În calitate de partener de top în domeniul digitalizării, K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerilor lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top, precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari. K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.

Citește articolul complet

Descărcați logo-ul CANCOM

Fotografii de presă pentru descărcare

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.