
Centrul de apărare cibernetică KBC rezistă în fața hackerilor
Din 2017, K-Businesscom are propriul său centru de apărare cibernetică (CDC) pentru identificarea, analizarea și limitarea atacurilor cibernetice. Conceptul de securitate IT al K-Businesscom, singura companie din Austria cu auditori de securitate IT TÜV-Trusted, oferă protecție 24 de ore din 24 împotriva criminalității informatice în creștere.
Viena, 25 ianuarie 2018 - "Dacă vrei să îi oprești pe hackeri, trebuie să fii mai inteligent, mai receptiv și mai eficient decât ei", spune Timo Jobst, șeful Centrului de apărare cibernetică KBC. Zi de zi, specialiștii cu înaltă calificare din noul departament specializat identifică și analizează atacurile și anomaliile. Și construiesc astfel o expertiză unică. Cuplată cu tehnologia adecvată, aceasta este utilizată pentru a identifica atacurile și a reacționa rapid și corect la incidente. "Și în întreaga K-Businesscom, precum și cu clienții", adaugă Jobst.
La nivel mondial, criminalitatea informatică provoacă pierderi economice de aproximativ 500 de miliarde de euro pe an. În calitate de expert de top în securitatea și gestionarea datelor, K-Businesscom își extinde portofoliul în sectorul TIC cu un centru de apărare cibernetică. "Indiferent cât de bine protejați sau pregătiți sunteți, un atacator motivat va reuși întotdeauna să pătrundă într-o rețea", explică Christian Üblbacher, șeful departamentului de soluții de securitate la K-Businesscom. El adaugă: "De îndată ce vom accepta acest fapt, vom găsi și soluții la această problemă" În plus față de prevenire, CDC se concentrează pe detectarea și izolarea atacurilor cibernetice. Acest lucru garantează clienților timpi rapizi de răspuns în caz de urgență, precum și crearea unei rețele de securitate bine închegate.
Conceptul 2 în 1 al centrului oferă o securitate optimă împotriva atacurilor hackerilor. Primul pilon, Managed Defence Service (MDS), colectează informații relevante pentru securitate din rețea, dispozitive, aplicații și fișiere jurnal. Aici, K-Businesscom se bazează pe combinația dintre om și mașină: combinația dintre gândirea analitică și expertiza angajaților cu sprijinul tehnic al diferitelor instrumente, proceduri definite și procese eficiente permite recunoașterea atacurilor într-un stadiu incipient și limitarea sau chiar prevenirea daunelor.
Al doilea pilon al CDC este K-Businesscom Emergency Response (ER). Dacă un atacator a pătruns în sistemele unei companii, incidentul de securitate este evaluat, delimitat și analizat. Împreună cu compania, CDC elaborează imediat o strategie de restabilire a operațiunilor normale de securitate cât mai rapid posibil.
Primele succese au devenit vizibile rapid. Numeroase atacuri, anomalii și programe malware sunt identificate și reținute zilnic în rețelele monitorizate, astfel încât acestea să poată fi apoi eliminate.
În noul centru de apărare cibernetică, K-Businesscom își reunește experiența în domeniul securității datelor, al dezvoltării infrastructurii și al analizei rețelelor într-un centru de competențe unic în Austria.
În calitate de partener de top în domeniul digitalizării,K-Businesscom sprijină companiile în creșterea performanței afacerii lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și prestator de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din cercetare și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari.
K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 320 de milioane EUR în anul financiar 2016/17.