Do you want to switch the language?

Servicii de la
CANCOM Austria

Experții de la CANCOM Austria vă însoțesc de la începutul proiectului prin toate fazele până la punerea în funcțiune a soluției dvs. personalizate.

Serviciile TIC ale CANCOM Austria la o privire de ansamblu

Aveți încredere într-un partener cu experiență și expertiză aprofundată: CANCOM are peste 450 de specialiști și ingineri de sistem care lucrează pentru dvs. în toată Austria. Beneficiați de servicii TIC cu expertiză aprofundată, un nivel ridicat de competență detaliată și un partener local de încredere.

Beneficiați de un grad ridicat de securitate și de calitate a serviciilor prin servicii TIC standardizate, de înaltă calitate și trasabile, care sunt deja utilizate de mulți clienți. Structura modulară și opțiunile rezultate pentru selecție, combinare și extindere, precum și scalabilitatea multor servicii TIC, vă oferă o flexibilitate optimă. În plus, ofertele de servicii clar descrise, cu niveluri de servicii definite, asigură transparența costurilor IT și securitatea planificării. Aceasta înseamnă că departamentele specializate ale clientului se pot concentra asupra sarcinilor strategice și sunt mai puțin blocate de problemele IT.

TIC
Servicii

Serviciile TIC utilizează expertiza tehnică și de afaceri pentru a ajuta organizațiile să gestioneze, să optimizeze și să acceseze informațiile și procesele de afaceri.

Afaceri digitale

Afacerile digitale reprezintă crearea de noi modele de afaceri prin contopirea lumii digitale și a celei fizice.

Servicii de consultanță

Serviciile de consultanță sprijină clienții în evaluarea strategiilor tehnologice și metodologice și în alinierea strategiilor lor de rețea cu strategiile de afaceri sau de proces.

Prim plan al unui document de afaceri cu text și cifre care prezintă serviciile IT ale CANCOM Austria.

Servicii gestionate

CANCOM Austria oferă servicii IT personalizate și își asumă responsabilitatea pentru operarea serviciilor, în funcție de cerințele clientului, cum ar fi externalizarea IT, servicii cloud distribuite, backup sau securitate IT.

Servicii de asistență

CANCOM Austria oferă servicii de asistență convenite prin contract în conformitate cu nivelurile de servicii definite pentru diverse domenii tehnologice, de la analiza erorilor până la restabilirea funcționalității.

Cum ar fi CANCOM Cisco EA Support Services

Servicii de implementare

Serviciile de implementare includ proiectarea, planificarea și implementarea soluțiilor CANCOM (hardware, software, cloud), inclusiv instalarea și configurarea soluțiilor hardware și software, la distanță sau la fața locului.

Servicii de afaceri

CANCOM Austria dezvoltă servicii interindustriale prin alinierea tendințelor tehnologice globale la cerințele centrate pe client. Inovațiile în materie de produse și scalarea proiectelor clienților stau la baza unor servicii extrem de standardizate.

Servicii de dezvoltare a aplicațiilor

Platformele pentru clienți, produsele inteligente, analizele avansate și scenariile IoT necesită o înțelegere a domeniului de activitate, a tehnologiei și a utilizatorilor. CANCOM Austria dezvoltă soluții personalizate de digitalizare pentru clienți.

Servicii IT pentru întreprinderi

Cu un portofoliu larg de producători și servicii, oferim servicii digitale independente de industrie. Soluțiile standardizate și automatizate în IT, securitate și colaborare sprijină cerințele end-to-end ale clienților noștri.

Servicii de consultanță tehnologică

Oferim module de consultanță pentru IT, tehnologie și securitatea informațiilor care se bazează pe strategia corporativă și pe agenda digitală. Scopul nostru este de a oferi celor responsabili cele mai bune sfaturi posibile și de a dezvolta soluții de viitor, în special pentru subiecte majore, cum ar fi transformarea în cloud.

Servicii de consultanță în afaceri

Servicii de consultanță care urmăresc transformarea sau reproiectarea completă a proceselor de afaceri cu un accent clar pe digitalizare în industriile noastre țintă. Scopul nostru este de a dezvolta rezultate clare și măsurabile care îmbunătățesc performanța afacerii prin utilizarea tehnologiei.

Oferim ServiceCard și ConsultingCard, care se bazează pe principiul preplății. ServiceCard include servicii de întreținere și suport care pot fi utilizate la cerere. Cu ConsultingCard, puteți apela la ore de consultanță rezervate în funcție de necesități. Cumpărați un card cu o cotă de puncte care vă convine pentru 24 de luni și puteți apela imediat la servicii. Veți fi informat atunci când cota de puncte scade și o puteți mări oricând până la sfârșitul perioadei.

Acest lucru vă oferă:

  • Stabilitatea prețurilor datorită prețurilor fixe pe durata ServiceCard
  • Transparență prin facturarea continuă și rapoartele privind soldul punctelor
  • Economie de costuri datorită tarifelor orare atractive
  • Primirea rapidă a serviciilor datorită eliminării timpilor de procesare a ofertelor și comenzilor
  • Economie de timp prin eliminarea comenzilor și facturilor individuale
  • Mai multă flexibilitate prin utilizarea bugetului anual pe o perioadă de 2 ani
Un bărbat cu barbă stă la un birou și folosește un laptop în contextul serviciilor IT ale CANCOM Austria.

Prezentarea cardurilor CANCOM

poster

Presă - 30. aprilie 2025

Descoperire pentru camerele de date: CANCOM și HPE reduc barierele de intrare pentru crearea suverană a valorii datelor partajate

Viena, 30 aprilie 2025 - De ani de zile, camerele de date au fost considerate esențiale pentru creșterea unei economii europene suverane a datelor - însă potențialul lor deplin rămâne adesea n…

Citește articolul complet

Blog - 15. aprilie 2025

5 de la ransomware

Strategiile atacatorilor: Infractorii cibernetici se bazează pe o combinație de tehnici diferite pentru a-și atinge obiectivele. Principalele strategii includ Mail bombing: o avalanșă de e-mailuri…

Citește articolul complet

Evenimente - 11. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Stadiul actual și foaia de parcurs la o privire de ansamblu

Aflați care sunt funcțiile AI pe care Webex Contact Centre le oferă deja astăzi - și ce plănuiește Cisco pentru viitor. O prezentare compactă a inovațiilor, oportunităților și pașilor următori.

Detalii & Înregistrare

Evenimente - 18. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Potențial și cazuri practice de utilizare

Aflați cum AI îmbunătățește experiența clienților și munca în centrul de contact - cu cazuri concrete de utilizare și scenarii reale din Webex CC.

Detalii & Înregistrare

Contact
CANCOM Austria

Consultați acum

Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.