
K-Businesscom și producătorul de mobilier de birou Sedus dezvoltă "biroul inteligent"
Soluția inovatoare se:connects de la Sedus, specialistul în mobilier de birou și concepte de locuri de muncă, este susținută de expertiza și tehnologia K-Businesscom. Expertul austriac în digitalizare furnizează întreaga soluție end-to-end pentru se:connects.
Viena, 4 octombrie 2018 - Tehnologia clădirilor devine din ce în ce mai sofisticată, iar exemplele remarcabile de "clădiri inteligente" demonstrează în mod impresionant ce este posibil astăzi din punct de vedere tehnic. De la sistemele de iluminat, încălzire, ventilație, orientare, securitate și control al accesului până la conectarea în rețea a tehnologiei informației și comunicațiilor - nu există aproape nimic care să nu fie încă înregistrat, controlat și analizat digital și, desigur, managerii de instalații sunt în prezent foarte interesați de subiectele legate de utilizarea încăperilor și a spațiului.
În locul posturilor de lucru fixe și al structurilor de birou rigide, companiile se concentrează din ce în ce mai mult pe concepte de lucru inteligente. Libera alegere a spațiului de lucru - în funcție de sarcini și preferințe - schimbă fundamental și modul în care lucrăm, contribuind nu numai la o mai mare eficiență, ci și la mai multă creativitate și satisfacție profesională.
Cele două companii K-Businesscom și Sedus combină munca inteligentă și biroul inteligent. Platforma bazată pe cloud se:connects face mai ușor pentru angajați să își găsească biroul în fiecare zi. În același timp, se:connects economisește bani pentru companie prin optimizarea utilizării spațiului de birouri. Piesa centrală este o aplicație mobilă combinată cu tehnologia inteligentă a senzorilor IoT, ca soluție inovatoare pentru utilizarea și gestionarea spațiilor de lucru în medii de lucru inteligente. În termeni concreți, aceasta înseamnă că angajații pot utiliza o aplicație pentru a-și selecta rapid spațiul de lucru preferat în funcție de parametri precum "aproape de membrii echipei", "soare/umbră", "liniște sau comunicare". Întreprinderile, pe de altă parte, pot vedea în mod transparent utilizarea spațiului lor de birouri și își pot optimiza astfel designul locului de muncă.
Birourile și scaunele de birou înregistrează prezența utilizatorilor lor prin intermediul unor senzori, iar administratorii instalațiilor primesc date anonime, dar foarte valoroase, care pot fi utilizate pentru utilizarea și proiectarea eficientă a spațiului.
Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom AG: "Suntem încântați că Sedus ni se alătură pe această cale către biroul inteligent. Am reușit să îi convingem cu conceptul nostru coerent de digitalizare de la un capăt la altul. De la senzorii de pe scaune și birouri până la modulele gateway pentru internetul obiectelor și platforma cloud și analizele de date asociate, inclusiv tablourile de bord și aplicațiile mobile, totul vine de la K-Businesscom. Soluția pentru biroul inteligent va fi prezentată pentru prima dată la ORGATEC, târgul internațional de inovații și tendințe pentru noi moduri de lucru, între 23 și 27 octombrie 2018, la Köln."
Holger Jahnke, CEO al Sedus Stoll AG: "Aplicația noastră mobilă se:connects este o componentă importantă a tehnologiei moderne de construcție și, în viitorul apropiat, sunt convins că va exista doar "o aplicație pentru toate". În specialiștii de la K-Businesscom, am găsit un partener competent și inovator care oferă soluții independente de producător și de sistem. Clienții internaționali mari, în special, cu structuri IT extrem de complexe și interconectate, așteaptă soluții IoT simple și perfect funcționale. Piața IoT va continua să se dezvolte rapid și ne va conecta pe toți și mai strâns. Ceea ce pentru câțiva sună încă a "Big Brother" va aduce avantaje și beneficii pentru majoritate. În opinia mea, rețelele inteligente vor deveni funcția de bază a produselor și ofertelor de servicii, cum ar fi modelele de facturare bazate pe utilizare."
"Când Sedus a dezvoltat primele scaune de birou în urmă cu peste 125 de ani, K-Businesscom lucra deja în același timp la tehnologia de transmisie sub forma dispozitivelor Morse. Astăzi, în era digitală, reunim exact aceste competențe ale celor două companii tradiționale din regiunea DACH în "biroul inteligent în rețea" cu se:connects", spune Jochen Borenich.
Sedus Stoll AG, cu sediul în Dogern (districtul Waldshut), este unul dintre principalii furnizori de servicii complete de mobilier de birou și concepte de locuri de muncă. Sedus dezvoltă, produce și vinde mobilier de înaltă calitate "Made in Germany". În calitate de expert în mobilier de birou și pionier tehnologic, Sedus a stabilit în mod repetat standarde în istoria sa de 145 de ani - în special în domeniile ergonomiei, designului și durabilității. Au fost dezvoltate standarde care au devenit recunoscute la nivel mondial. Grupul Sedus Stoll a realizat o cifră de afaceri de peste 191 milioane EUR în anul financiar 2017 și are aproximativ 900 de angajați. www.sedus.com
În calitate de partener de top în domeniul digitalizării,K-Businesscom sprijină companiile în îmbunătățirea performanței lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. K-Businesscom acționează în calitate de consultant, furnizor de sisteme și furnizor de servicii. Cu expertiza sa cuprinzătoare în gestionarea unor cantități mari de date și securitate, precum și cu un număr mare de cazuri de utilizare de succes în numeroase industrii, K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. Portofoliul extins din Austria, România și regiunea DACH include soluții tehnologice pentru infrastructură TIC inteligentă și, mai presus de toate, sigură, clădiri inteligente, tehnologie media și de securitate, precum și servicii de outsourcing. K-Businesscom se bazează pe independența față de furnizori și pe parteneriate cu furnizori globali de top precum HPE, Cisco și Microsoft, precum și pe o rețea largă de parteneri din domeniul cercetării și furnizori de soluții specifice industriei - de la start-up-uri la corporații mari.
K-Businesscom are peste 17.000 de clienți - de exemplu, Allianz, Erste Bank, ÖBB, OMV, ORF sau Vodafone - și îi sprijină la nivel local și global. Aproximativ 1.200 de angajați ai K-Businesscom au generat venituri de aproximativ 318 milioane EUR în exercițiul financiar 2017/18.