Servicii gestionate: Externalizați eficient operațiunile IT cu CANCOM Austria
Cu un Managed Service , CANCOM Austria își asumă responsabilitateaoperațională pentru unul sau mai multe domenii de servicii IT -personalizate în funcție de cerințele companiei dumneavoastră. Fie că este vorba de externalizare IT completă sau de soluții specifice, cum ar fi firewall-uri gestionate sau centre de date gestionate - noi asigurăm operațiuni IT fără probleme.
În plus față de implementarea tehnică, serviciul nostru include, de asemenea, un dialog regulat la nivel operațional, tactic și strategic. În acest fel, ne asigurăm că serviciile noastre gestionate rămân întotdeauna la cel mai înalt nivel și se adaptează flexibil la cerințele dvs. de afaceri.
Beneficiile dumneavoastră cu Managed Service: eficiență, securitate și scalabilitate
Optimizarea costurilor și scalabilitate cu Managed Service
Prin utilizarea unui serviciu gestionat, companiile își pot utiliza eficient resursele IT și, în același timp, pot realiza economii de costuri pe termen lung. În loc să investească în infrastructuri interne costisitoare, un furnizor de servicii gestionate (MSP ) oferă modele flexibile care sunt adaptate exact la cerințele actuale ale întreprinderii. Această scalabilitate face posibilă extinderea sau reducerea capacităților IT în funcție de necesități.
Cu un serviciu gestionat, companiile beneficiază, de asemenea, de modele de facturare lunară recurentă, care asigură transparență și predictibilitate. În plus, un serviciu gestionat ușurează sarcina asupra departamentelor IT interne prin preluarea serviciilor de întreținere, monitorizare și bazate pe SLA. Acest lucru duce la minimizarea timpilor de inactivitate și la creșterea eficienței IT.
Securitate și conformitate datorită serviciului gestionat
Securitatea și conformitatea sunt componente-cheie ale unui serviciu gestionat. Externalizarea către un furnizor de servicii gestionate cu experiență asigură respectarea permanentă a celor mai înalte standarde de securitate IT și a cerințelor legale, cum ar fi orientările privind protecția datelor.
Un serviciu gestionat include monitorizarea continuă a sistemelor IT pentru a recunoaște și a remedia eventualele probleme într-un stadiu incipient. Datorită unor acorduri privind nivelul serviciilor (SLA) clar definite, întreprinderile beneficiază de protecția necesară și de o infrastructură IT stabilă. Prin monitorizarea de la distanță și salvarea periodică a datelor, un serviciu gestionat minimizează riscurile și garantează furnizarea sigură a serviciilor IT.