Do you want to switch the language?

Servicii gestionate: Externalizați eficient operațiunile IT cu CANCOM Austria

Cu un Managed Service , CANCOM Austria își asumă responsabilitateaoperațională pentru unul sau mai multe domenii de servicii IT -personalizate în funcție de cerințele companiei dumneavoastră. Fie că este vorba de externalizare IT completă sau de soluții specifice, cum ar fi firewall-uri gestionate sau centre de date gestionate - noi asigurăm operațiuni IT fără probleme.

În plus față de implementarea tehnică, serviciul nostru include, de asemenea, un dialog regulat la nivel operațional, tactic și strategic. În acest fel, ne asigurăm că serviciile noastre gestionate rămân întotdeauna la cel mai înalt nivel și se adaptează flexibil la cerințele dvs. de afaceri.

Beneficiile dumneavoastră cu Managed Service: eficiență, securitate și scalabilitate

Optimizarea costurilor și scalabilitate cu Managed Service

Prin utilizarea unui serviciu gestionat, companiile își pot utiliza eficient resursele IT și, în același timp, pot realiza economii de costuri pe termen lung. În loc să investească în infrastructuri interne costisitoare, un furnizor de servicii gestionate (MSP ) oferă modele flexibile care sunt adaptate exact la cerințele actuale ale întreprinderii. Această scalabilitate face posibilă extinderea sau reducerea capacităților IT în funcție de necesități.

Cu un serviciu gestionat, companiile beneficiază, de asemenea, de modele de facturare lunară recurentă, care asigură transparență și predictibilitate. În plus, un serviciu gestionat ușurează sarcina asupra departamentelor IT interne prin preluarea serviciilor de întreținere, monitorizare și bazate pe SLA. Acest lucru duce la minimizarea timpilor de inactivitate și la creșterea eficienței IT.

Securitate și conformitate datorită serviciului gestionat

Securitatea și conformitatea sunt componente-cheie ale unui serviciu gestionat. Externalizarea către un furnizor de servicii gestionate cu experiență asigură respectarea permanentă a celor mai înalte standarde de securitate IT și a cerințelor legale, cum ar fi orientările privind protecția datelor.

Un serviciu gestionat include monitorizarea continuă a sistemelor IT pentru a recunoaște și a remedia eventualele probleme într-un stadiu incipient. Datorită unor acorduri privind nivelul serviciilor (SLA) clar definite, întreprinderile beneficiază de protecția necesară și de o infrastructură IT stabilă. Prin monitorizarea de la distanță și salvarea periodică a datelor, un serviciu gestionat minimizează riscurile și garantează furnizarea sigură a serviciilor IT.

transformăm în bine

Servicii gestionate - IT-ul dvs. în cele mai bune mâini

Digitalizare de succes cu CANCOM Managed Services

Deficitul de lucrători calificați, nevoia tot mai mare de soluții IT orientate către afaceri și digitalizarea în creștere reprezintă provocări majore pentru companii. Deseori există o lipsă de timp și de resurse pentru a organiza eficient peisajul IT și a rămâne competitive.

Tehnologiile moderne, cum ar fi o rețea fiabilă, o securitate sporită, virtualizarea cu platforme container sau Microsoft 365 sunt esențiale pentru o strategie de digitalizare de succes în prezent. Multe companii se află sub presiune deoarece nu dispun de personalul specializat necesar pentru a pune în aplicare în mod consecvent această strategie.

Cei care nu investesc în digitalizare în timp util riscă să piardă în fața concurenței.

CANCOM Austria sprijină companiile în dezvoltarea și implementarea unei strategii personalizate de digitalizare. Serviciile noastre gestionate vă permit să vă concentrați asupra activității dvs. de bază, în timp ce noi vă organizăm operațiunile IT în mod eficient, sigur și cu performanțe ridicate. Specialiștii dvs. IT se pot concentra pe deplin pe inovare și dezvoltare - noi ne ocupăm de restul.

Servicii gestionate - standard sau personalizate

IT de înaltă disponibilitate, la zi, cu CANCOM Managed Services: Alegeți din domenii precum rețea inteligentă, securitate IT, centru de date și cloud, colaborare și Smart Workplace.

Servicii gestionate standard

Cele mai bune practici susținute de Cisco, VMware, Microsoft

Cu Managed Service Standad, puteți fi siguri că IT-ul dumneavoastră este întotdeauna disponibil și actualizat. Viteza, disponibilitatea și ușurința în utilizare sunt în centrul atenției aici.

Selectați modulele de servicii din Catalogul CANCOM Managed Service în domeniile Intelligent Network, IT Security, Datacenter & Cloud, Collaboration și Smart Workplace și concentrați-vă asupra activității dumneavoastră principale.

Servicii gestionate personalizate

Optimizarea proceselor și infrastructurilor IT stabilite

Cu serviciile noastre personalizate de administrare, dezvoltăm soluții personalizate pentru dvs. și preluăm operarea sistemului dvs. informatic. Experții noștri vă consiliază în detaliu și fac lumină nu numai asupra conceptului tehnic, ci și asupra aspectelor legate de contracte, dreptul muncii, organizarea proceselor și aspectele comerciale ale externalizării IT.

Procesul de gestionare a serviciilor

Externalizarea serviciilor IT individuale sau a întregii operațiuni IT este un proces provocator pentru companii. Cu cât situația inițială și obiectivele sunt clarificate mai devreme, cu atât procesul poate fi mai eficient și mai profitabil. De aceea, la elaborarea conceptelor și a ofertelor folosim un proces standardizat, care vă garantează cea mai mare transparență posibilă și nivelul necesar de detalii.

  • 1. Etapa - consultarea inițială

    Experții noștri vor analiza cerințele dumneavoastră și vor planifica împreună cu dumneavoastră următorii pași

  • 2. Etapa - evaluarea

    În cadrul unei evaluări efectuate de noi, analizăm împreună starea actuală a IT-ului dumneavoastră. Pe lângă înregistrarea componentelor utilizate și a versiunilor acestora, a ciclurilor de actualizare și a stării ciclului de viață, putem crea astfel o imagine a stării generale. De asemenea, analizăm potențialul peisajului dvs. IT. Ca urmare, primiți un document cu rezultate detaliate și recomandări corespunzătoare, care servește drept punct de referință și bază pentru planificarea ulterioară.

  • 3. Etapa - crearea conceptului

    Cu sprijinul dvs., elaborăm un concept de implementare care ia în considerare cerințele dvs. și situația IT. În plus față de subiectele legate de IT, conceptul nostru include, de asemenea, subiecte relevante pentru servicii legate de guvernanța serviciilor, procesele și interfețele serviciilor. De asemenea, schițăm pașii necesari de la status quo sau modul actual de funcționare (CMO) la așa-numitul scenariu țintă sau modul viitor de funcționare (FMO) ca parte a tranziției serviciilor.

Portofoliu standard de servicii gestionate

Rețea inteligentă

Rețelele inteligente permit locațiilor și angajaților să fie conectați rapid și în siguranță.

Securitatea IT

Garantați securitate maximă pe toate dispozitivele și, în același timp, oferiți un UX fără restricții.

Infrastructura centrelor de date

Centrele de date scalabile, fiabile și sigure creează baza pentru operațiuni IT fără probleme.

Aplicații pentru cloud și centre de date

Conectați în mod sigur și eficient o mare varietate de soluții cloud și centre de date locale.

Colaborare

Faceți colaborarea între locații sau de la biroul de acasă fără probleme și fără complicații.

Locul de muncă inteligent

Locurile de muncă inteligente ale viitorului vor oferi angajaților un mediu flexibil care să se potrivească cu sarcina de îndeplinit.

Presă - 30. aprilie 2025

Descoperire pentru camerele de date: CANCOM și HPE reduc barierele de intrare pentru crearea suverană a valorii datelor partajate

Viena, 30 aprilie 2025 - De ani de zile, camerele de date au fost considerate esențiale pentru creșterea unei economii europene suverane a datelor - însă potențialul lor deplin rămâne adesea n…

Citește articolul complet

Blog - 15. aprilie 2025

5 de la ransomware

Strategiile atacatorilor: Infractorii cibernetici se bazează pe o combinație de tehnici diferite pentru a-și atinge obiectivele. Principalele strategii includ Mail bombing: o avalanșă de e-mailuri…

Citește articolul complet

Evenimente - 11. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Stadiul actual și foaia de parcurs la o privire de ansamblu

Aflați care sunt funcțiile AI pe care Webex Contact Centre le oferă deja astăzi - și ce plănuiește Cisco pentru viitor. O prezentare compactă a inovațiilor, oportunităților și pașilor următori.

Detalii & Înregistrare

Evenimente - 18. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Potențial și cazuri practice de utilizare

Aflați cum AI îmbunătățește experiența clienților și munca în centrul de contact - cu cazuri concrete de utilizare și scenarii reale din Webex CC.

Detalii & Înregistrare

Contact
CANCOM Austria

Christian Egert

Expert în servicii gestionate

CANCOM Austria AG
Wienerbergstraße 53, 1120 Wien, Österreich

christian.egert@cancom.com

Luați legătura cu experții noștri și lăsați-i să vă sfătuiască cu privire la serviciul gestionat.

Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.