
80% dintre angajați sunt mulțumiți de răspunsul COVID-19 la situațiile de criză din companiile lor
- Sondaj realizat pe 1.000 de angajați din Austria
- Ce își doresc oamenii de la un "loc de muncă al viitorului" după corona
Viena, 4 septembrie 2020 - Patru din cinci angajați din Austria dau companiei lor o notă bună pentru răspunsul acesteia la criza coronavirusului. 56 la sută raportează opțiuni nou create pentru biroul de acasă. Acestea sunt concluziile studiului "Locul de muncă al viitorului în lumea digitală" realizat de compania digitală Kapsch Group. Un institut de cercetare de piață a realizat un sondaj reprezentativ în rândul a 1.000 de angajați din Austria.
"În compania noastră, trecerea la lucrul de acasă după închidere a funcționat foarte bine", spune Daniel Rutter, vicepreședinte executiv pentru resurse umane Kapsch Group. "Ca grup digital, ne concentrăm de ceva timp pe soluțiile de colaborare din portofoliul nostru. Acesta este motivul pentru care angajații noștri erau deja bine echipați din punct de vedere tehnologic înainte de COVID-19. De asemenea, programul de lucru flexibil este o practică standard în cadrul companiei noastre de ceva timp - un motiv important pentru care productivitatea noastră nu a avut de suferit în timpul crizei."
Locul de muncă al viitorului: tinerii gândesc diferit.
După cum arată sondajul, există unele diferențe în ceea ce privește dorințele pentru locul de muncă al viitorului în diferitele grupe de vârstă. În timp ce angajații tineri (20-40 de ani) preferă să lucreze cu un număr mic de colegi în aceeași cameră (birou comun), angajații mai în vârstă (41-60 de ani) preferă un birou individual. Birourile deschise nu sunt preferate de niciun grup de vârstă. Pentru aproximativ un sfert dintre angajații tineri, utilizarea instrumentelor moderne de colaborare, cum ar fi MS Teams, este foarte importantă, în timp ce acest lucru este valabil doar pentru 15 % dintre angajații mai în vârstă. În cele din urmă, ambele grupuri manifestă o atitudine la fel de pozitivă în ceea ce privește utilizarea dispozitivelor mobile sau posibilitatea de a lucra din orice loc.
Inovația necesită un dialog personal.
Lucrul independent de locație devenise deja din ce în ce mai important la K-Businesscom înainte de pandemie, parțial din cauza colaborării internaționale în cadrul proiectelor. "Un loc de muncă în rețea digitală este calea corectă de urmat, în special în ceea ce privește dorințele generației tinere", spune Rutter. "Cu toate acestea, succesul muncii în echipă necesită un concept bine echilibrat. După cum arată experiența noastră zilnică, inovațiile apar adesea din conversații întâmplătoare cu colegi din alte domenii ale companiei. Aceste conversații informale, de exemplu în bucătăria cu cafea, și alte ritualuri analogice trebuie, de asemenea, să fie păstrate într-o lume a muncii digitale."

Angajații din Austria acordă companiilor note bune pentru răspunsul la criza provocată de coronavirus.
Despre sondaj.
Pentru sondajul "Locul de muncă al viitorului în lumea digitală", un institut de cercetare de piață comandat de compania digitală Kapsch Group a chestionat un eșantion reprezentativ de 1.000 de angajați din Austria. Rezultatele studiului de teren sunt analizate separat în funcție de sex (50% femei, 50% bărbați) și de grupa de vârstă (20-40 de ani și 41-60 de ani). Sondajul a fost realizat și în Germania (N=1.000) și în SUA (N=1.000).
Grupul Kapsch este un grup tehnologic activ la nivel mondial, cu sediul în Viena. Domeniile de expertiză ale companiei - digitalizarea și mobilitatea - sunt abordate de două unități de afaceri care, în calitate de furnizori end-to-end, oferă soluții de-a lungul întregului lanț valoric. K-Businesscom este partenerul ideal pentru transformarea digitală. În calitate de expert în gestionarea traficului, K-Businesscom TrafficCom oferă soluții inteligente pentru colectarea taxelor de drum, mobilitate urbană inteligentă, siguranță rutieră și vehicule conectate.
K-Businesscom urmărește obiectivul de a fi lider mondial în materie de calitate și inovare în toate domeniile și investește anual aproximativ zece la sută din veniturile sale totale în cercetare și dezvoltare. Centrele proprii de cercetare și dezvoltare ale grupului lucrează constant pentru a aduce noile tehnologii la maturitatea pieței. Colaborările de lungă durată cu instituții științifice și achizițiile strategice oferă expertiză suplimentară.