Do you want to switch the language?

Informații de presă
CANCOM Austria

Grupul CANCOM Info: Sala de presă

25. mai 2023

CANCOM SE: CANCOM finalizează cu succes un pas important în preluarea KBC Beteiligungs GmbH

München, 25 mai 2023 - Consiliul de administrație al grupului CANCOM a semnat astăzi acordul de contribuție cu acționarii KBC Beteiligungs GmbH ca urmare a eliminării rezervei antitrust, făcând astfel un pas important în preluarea KBC Beteiligungs GmbH. Se așteaptă ca tranzacția să fie finalizată la începutul lunii iunie, odată cu înscrierea în registrul comerțului a majorării de capital fără numerar a grupului CANCOM, care a făcut parte din tranzacție. După finalizarea tranzacției, KBC Beteiligungs GmbH, filiala sa operațională K-Businesscom AG și societățile sale afiliate, care, cu cei 1 650 de angajați ai lor, au generat venituri totale de aproximativ 520 de milioane EUR și EBITDA de 28 de milioane EUR în ultimul exercițiu financiar, vor aparține grupului CANCOM. În funcție de prețul acțiunilor CANCOM la momentul predării acțiunilor către vânzători, volumul componentei în numerar și în acțiuni a tranzacției se ridică la aproximativ 165 de milioane EUR. În plus, datoriile financiare existente ale K-Businesscom în valoare totală de 37,5 milioane EUR vor fi rambursate pe termen scurt ca parte a tranzacției. O parte a tranzacției este o majorare de capital prin aport în natură la CANCOM SE, cu emiterea a 3,5 milioane de noi acțiuni la purtător fără valoare nominală către acționarii KBC Beteiligungs GmbH prin utilizarea capitalului autorizat I/2018. Tranzacția consolidează în mod clar poziția de piață a ambelor companii în regiunea DACH. "Poziția remarcabilă pe piață, prezența geografică și expertiza K-Businesscom se potrivesc perfect pentru CANCOM. Există potențial pentru sinergii, în special în domeniile portofoliului, logisticii și accesului clienților, iar noi câștigăm mulți experți cu înaltă specializare în domeniul comunicațiilor, securității și soluțiilor digitale", spune Rüdiger Rath, CEO al grupului CANCOM, rezumând principalele considerente din spatele tranzacției. "Preluarea K-Businesscom este cea mai mare achiziție din istoria CANCOM și aștept cu nerăbdare să lucrez cu noii noștri colegi pentru a extinde și mai mult poziția CANCOM ca furnizor de servicii IT hibride de top în următorii ani." "Grupul CANCOM și K-Businesscom sunt două companii ale căror valori, cultură, competențe și ambiții se potrivesc bine", explică Franz Semmernegg, CEO al K-Businesscom. "Îmbinarea celor două companii creează o combinație unică de expertiză, acces la clienți, parteneriate și infrastructuri pe care le vom aduce împreună și le vom dezvolta în anii următori pentru a continua să ne sprijinim clienții în calitate de partener lider în domeniul digitalizării." Comitetul executiv al CANCOM SE va fi extins la trei membri Fuziunea celor două companii se concretizează prin numirea lui Jochen Borenich, anterior director operațional la K-Businesscom, în Comitetul executiv al CANCOM SE în calitate de director de vânzări începând cu 1 august 2023. În schimb, Rüdiger Rath și Thomas Stark vor prelua mandatele de membri ai Consiliului de supraveghere al K-Businesscom AG începând cu 25 mai 2023. Franz Semmernegg, CEO al K-Businesscom, va continua să conducă K-Businesscom și să se alăture cercului executiv al grupului CANCOM. "Viitoarea integrare a K-Businesscom și a filialelor sale în grupul CANCOM va crea un mare potențial pentru toți angajații, partenerii și clienții", spune Rüdiger Rath. "Așteptăm cu nerăbdare să începem proiecte noi și interesante cu colegii noștri în lunile următoare și să ne extindem împreună poziția pe piața IT europeană." Previziunile pentru grupul CANCOM sunt actualizate Deoarece se preconizează că contribuția grupului KBC Beteiligung GmbH va fi inclusă în câștigurile grupului CANCOM pentru exercițiul financiar 2023 începând cu 1 iunie 2023, previziunile privind evoluția grupului CANCOM au fost modificate. Comitetul executiv presupune în prezent următoarea evoluție în exercițiul financiar 2023 și a actualizat în consecință previziunile pentru grupul CANCOM Grupul CANCOM Prognoză actualizată 2023 Venituri 1.între 630 și 1 700 milioane EUR (anterior între 1 320 și 1 390 milioane EUR) Profit brut între 580 și 610 milioane EUR (anterior între 460 și 485 milioane EUR) EBITDA 131 până la 141 milioane EUR (anterior 114 până la 124 milioane EUR) EBITA 80 - 90 milioane € (anterior 70 - 80 milioane €) Despre CANCOM În calitate de furnizor hibrid de servicii IT, CANCOM însoțește companiile în viitorul digital. Ne sprijinim clienții în reducerea complexității IT-ului lor și în extinderea succesului afacerii lor prin utilizarea tehnologiei de ultimă oră. CANCOM oferă servicii IT personalizate de la A la Z dintr-o singură sursă pentru a răspunde nevoilor IT ale companiilor, organizațiilor și sectorului public. Gama de soluții IT a grupului CANCOM include consultanță, implementare, servicii și operarea sistemelor IT. Clienții beneficiază de expertiza extinsă și de un portofoliu holistic și inovator care acoperă cerințele IT necesare pentru o transformare digitală de succes a companiilor. În calitate de integrator IT hibrid și furnizor de servicii, oferim o gamă de servicii și soluții care include soluții de afaceri și servicii gestionate, cum ar fi cloud computing, analiză, mobilitate de întreprindere, securitate IT, găzduire și oferte as-a-service. Cei aproximativ 4 000 de angajați ai grupului CANCOM și o rețea eficientă de parteneri asigură prezența pe piață și apropierea de clienți în Germania, Austria, Elveția și Belgia, printre alte țări. Grupul CANCOM este condus de Rüdiger Rath (CEO) și Thomas Stark (CFO). Compania are sediul central în München. CANCOM a generat vânzări de aproximativ 1,3 miliarde de euro în 2022. Compania-mamă a grupului, CANCOM SE, este listată la Bursa de Valori din Frankfurt în SDAX și TecDAX (ISIN DE0005419105). Despre K-Businesscom AG K-Businesscom (fost Kapsch BusinessCom) este principalul furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IoT, AI și alte aplicații software. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Toate acestea au la bază cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Angajații K-Businesscom sunt convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot proteja mediul și ne pot îmbunătăți nivelul de trai. Prin expertiza sa în domeniul digitalizării, KBC dorește, prin urmare, să aducă o contribuție semnificativă la promovarea economiei europene a datelor, împreună cu durabilitatea corespunzătoare în anii următori. Contact Florian Mangold Specialist Relații cu investitorii +49 (0)89 540545511 florian.mangold@cancom.de Vă rugăm să rețineți Dacă nu doriți să primiți informații de la noi prin e-mail, vă rugăm să scrieți la ir@cancom.de . Notificare privind protecția datelor Primiți acest mesaj deoarece ați fost adăugat la lista de corespondență CANCOM pentru informații destinate investitorilor. Ați fost inclus deoarece v-ați exprimat în trecut dorința de a primi informații despre companie. CANCOM stochează și prelucrează date cu caracter personal despre dumneavoastră, cum ar fi numele și adresa de e-mail, pentru a vă putea oferi acest serviciu. CANCOM stochează și utilizează aceste date exclusiv pentru a se menține informată cu privire la evoluția comunicării cu investitorii și pentru a putea contacta investitorii în contextul activităților de relații cu investitorii. informații generale privind utilizarea datelor de către CANCOM CANCOM nu va transmite date cu caracter personal colectate în cadrul activităților de relații cu investitorii către terți fără acordul expres al persoanei în cauză. Singura excepție de la această regulă este în cazul în care CANCOM este solicitată să transmită date de către autoritățile competente, cum ar fi Autoritatea federală germană de supraveghere financiară (Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht). Chiar și după ce ați fost de acord să primiți informații privind investitorii de la noi și ați permis astfel CANCOM să stocheze și să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul de a retrage acest consimțământ în orice moment. Tot ce trebuie să faceți este să trimiteți un mesaj informal prin e-mail la widerspruch@cancom.de sau la adresa ir@cancom.de . Pentru mai multe informații despre politica de confidențialitate a CANCOM, persoana de contact sau drepturile dumneavoastră individuale ca persoană vizată, vă rugăm să vizitați site-ul nostru https://www.cancom.de/datenschutz-cancom/

Citește articolul complet

22. mai 2023

K-Businesscom AG preia Belsoft Infortix AG

Belsoft Infortix AG, un integrator de sisteme specializat în centre de date, rețele și securitate, are 35 de angajați în Zurich și în filialele sale din Pfäffikon SZ și Basel și oferă clienților săi soluții orientate spre necesități în domeniile infrastructurii, securității și cloud-ului. K-Businesscom AG are aproximativ 1.650 de angajați în regiunea DACH, România și Republica Cehă. Cifra de afaceri în 2022/23 a totalizat aproape 520 de milioane de euro. În calitate de partener în domeniul digitalizării, compania sprijină întreprinderile în îmbunătățirea performanțelor lor comerciale și în dezvoltarea de noi modele de afaceri, acționând în calitate de consultant, furnizor de sisteme și furnizor de servicii. În Elveția, K-Businesscom are deja o filială națională în St. Gallen, cu 35 de angajați, și se concentrează pe sectoarele de sănătate, media și întreprinderi. Prin achiziționarea Belsoft Infortix AG, K-Businesscom își continuă cursul de creștere internațională și își consolidează prezența pe piața elvețiană. Următorul pas este de a combina punctele forte ale ambelor companii și de a sprijini astfel clienții existenți și noi în transformarea lor digitală cu un portofoliu și mai cuprinzător de soluții și servicii. Independența față de furnizori și parteneriatele de lungă durată cu cei mai importanți furnizori de soluții globale și specifice fiecărei industrii sunt o parte esențială a acestei căi către succes. "În Belsoft Infortix AG, am găsit o companie a cărei poziționare și ADN se potrivesc perfect pentru noi. Portofoliul de produse și servicii, reputația pozitivă de lungă durată pe piață și expertiza angajaților și a echipei de management au fost criterii esențiale în decizia noastră. Achiziția și utilizarea sinergiilor ambelor companii vor crea un furnizor TIC renumit pe piața elvețiană, cu accent pe integrarea sistemelor și serviciile gestionate", explică Dr. Franz Semmernegg, CEO al K-Businesscom. "Pentru mine, în calitate de fondator al Belsoft Infortix AG, este deosebit de plăcut să accelerăm calea noastră de creștere și, de acum înainte, să facem parte dintr-un grup de companii de succes la nivel internațional, care se poate baza pe o istorie de peste 130 de ani și care, în același timp, este la curent cu inovațiile. Împreună cu actualii mei colegi din conducere, Simon Häni și Markus Bours, precum și cu K-Businesscom din Elveția, vom continua pe calea noastră de succes. Prin unirea forțelor ca parte a unui grup internațional, ne asumăm o poziție mai puternică pe piață și, în același timp, asigurăm continuitatea pentru clienții și angajații noștri", spune Urs Bühler, director general și fondator al Belsoft Infortix AG. "Achiziția ne va permite să punem traiectoria noastră de creștere din ultimii ani pe o bază și mai largă. Ambele companii au obiective de afaceri similare și își completează și suplimentează perfect portofoliile pentru clienții noștri", adaugă Emil Friedauer, director general al K-Businesscom AG din St. Gallen. Despre Belsoft Infortix AG este o societate comercială și de servicii IT independentă, cu filiale în Zurich, Basel și Pfäffikon SZ, care dezvoltă și realizează soluții IT inovatoare adaptate nevoilor clienților săi. Aceasta este specializată în domeniile infrastructurii, securității și cloud-ului. Pentru IMM-uri, Belsoft Infortix oferă soluții IT și asistență dintr-o singură sursă, în timp ce în segmentul întreprinderilor se concentrează pe soluții specializate din mediul high-tech. Oferta este completată de servicii cloud de diferite dimensiuni (de la servicii cloud individuale la întregul IT în cloud). Principiile directoare pentru toate activitățile sunt satisfacția clienților prin profesionalism în gândire și acțiune, precum și calitatea excelentă a serviciilor și produselor. Despre K-Businesscom este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end în regiunea DACH, România și Republica Cehă. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Baza pentru toate acestea sunt cei 130 de ani de forță inovatoare a Grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC ca lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate.K-Businesscom AG Elveția face parte din Grupul K-Businesscom AG din septembrie 2018 și, cu soluțiile sale inovatoare, se adresează instituțiilor din sectorul sănătății, precum și companiilor de diferite dimensiuni și industrii - inclusiv sectorului serviciilor financiare. K-Businesscom AG face parte din Grupul CANCOM din 24 aprilie 2023. CANCOM SE, cu sediul în München , este una dintre cele mai importante case de sisteme IT din Germania. În calitate de furnizor hibrid de servicii IT cu 4 000 de angajați în aproximativ 60 de locații din Germania, Austria, Elveția, Belgia și Slovacia, compania listată la bursă a realizat o cifră de afaceri anuală de 1,3 miliarde de euro în 2022. Doi parteneri de top în domeniul transformării digitale își combină expertiza în segmentul TIC pe piețele principale din Germania, Austria și Elveția. Fuziunea va crea una dintre cele mai importante companii IT din regiunea DACH, iar clienții companiilor vor beneficia de expertiză combinată în soluții IT și de digitalizare, servicii asociate și operarea sistemelor IT. Mai multe informații .

Citește articolul complet

5. mai 2023

De ce "inteligența artificială" va schimba acum concurența

Ce este nou în prezent în utilizarea inteligenței artificiale? Sinan Tankaz : Utilizarea inteligenței artificiale în afaceri a fost caracterizată până acum de aplicații analitice. O generație cu capacități complet noi va extinde acum foarte mult aplicațiile posibile - așa-numitele modele generative de IA. Unul dintre cele mai cunoscute exemple este "Generative Pre-trained Transformer", cunoscut de mulți ca Chat GPT de la OpenAI. Algoritmii AI generativi utilizează date existente - videoclipuri, imagini sau chiar cod informatic - și creează conținut nou din acestea. Acest element creativ diferă de funcția de analiză pură. Ce înseamnă acest lucru pentru companii în termeni concreți? Sinan Tankaz : Acum este un moment important pentru companii să decidă cu privire la utilizarea IA. Motivul: atunci când sunt utilizate corect, noile aplicații ale IA în afaceri sunt o pârghie care îmbunătățește în mod fundamental competitivitatea. Companiile care se familiarizează cu inteligența artificială generativă sunt capabile să dezvolte avantaje de piață foarte puternice și să își lase în urmă concurenții, care au ezitat prea mult timp. CANCOM Austria utilizează deja de 6 ani IA pentru clienții săi în medii productive și, printre altele, asigură menținerea producției prin prevenirea externalizării. Cum arată acest lucru în practică? Sinan Tankaz : Centrele de apel pentru serviciile de asistență pentru clienți din toate sectoarele necesită costuri enorme și aport de personal. Am dezvoltat un sistem de asistență bazat pe inteligență artificială pentru serviciul clienți care automatizează toate sarcinile repetitive în prima etapă. A doua etapă implică un salt calitativ care depășește cu mult utilizarea clasică a AI: sistemul de recomandare bazat pe AI recunoaște și raportează în mod independent momentul ideal pentru a contacta clientul, canalul de comunicare preferat și oferta care are cel mai mare sens. Atunci când cererile sunt făcute în portalul de autoservire, sistemul ajută la selectarea produselor. Acest lucru permite operatorilor să ofere un serviciu rapid și direcționat care pune în umbră experiența tradițională a centrelor de apel. Echipa centrului de apeluri, degrevată de solicitările standard, alocă acum timpul necesar pentru a se ocupa de consultările dificile. Acest tip de strategie de inteligență artificială este deosebit de important pentru companiile tradiționale, cum ar fi băncile și societățile de asigurări. Acest lucru face posibilă atingerea unor grupuri țintă specifice, cum ar fi "nativii digitali" sau numărul în creștere rapidă de persoane în vârstă ca urmare a schimbărilor demografice. În ultimii ani, un furnizor precum Amazon a demonstrat efectul dinamic pe care un nivel diferențiat de calitate în serviciile pentru clienți îl poate avea asupra poziției competitive a unei companii. Atunci când implementează inteligența artificială, CANCOM Austria se bazează pe utilizarea tehnologiei grafurilor. Profilurile similare cu comportament similar sunt reunite, adică sunt generate date dinamice și sunt create profiluri. Cum poate fi utilizată această pârghie a IA în industrie? Sinan Tankaz : Noi folosim învățarea automată în industria prelucrătoare. Și aici este posibil să consolidăm poziția pe piață a clienților cu salturi în calitate. Iată un exemplu: experții de la CANCOM Austria au dezvoltat o IA comercială personalizată pentru un producător de saci industriali de transport de mari dimensiuni - așa-numiții "big bags": scopul a fost de a asigura promisiunea ambițioasă de performanță a clientului, conform căreia "big bags" ai companiei vor dura 100% fiabil, chiar și în condiții de stres maxim. Acest lucru este important deoarece conținutul mărfurilor din astfel de saci de transport depășește de obicei valoarea sacilor de transport de o mie de ori. Noua aplicație AI funcționează acum cu mare succes în monitorizarea producției la producător. Tehnologia sofisticată a senzorilor furnizează date fără întreruperi care sunt analizate cu ajutorul inteligenței artificiale. Algoritmii învață să detecteze cele mai mici abateri de la calitatea produselor și utilizează puterea mașinilor pentru a monitoriza neobosit 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Rezultatul: producătorul a fost capabil să își respecte promisiunea de performanță și să crească semnificativ prețurile pentru noua linie de produse de genți mari cu zero defecte - câștigurile pe unitate sunt acum de aproximativ patru ori mai mari. IA lucrează adesea cu date sensibile - care este experiența dvs. în acest caz? Sinan Tankaz : Cu aplicațiile noastre de IA, de exemplu, lucrăm la facilitarea vieții de zi cu zi a medicilor cu ajutorul proceselor asistate de calculator. Pentru a garanta calitatea dezvoltării AI în acest domeniu sensibil cu datele pacienților, CANCOM Austria colaborează la nivel local cu universități și institute. Beneficiile aplicațiilor AI în medicină sunt, de asemenea, extrem de ridicate: de exemplu, motorul nostru AI scanează scrisorile și rețetele medicilor și colectează independent date din acestea. Pe această bază, aplicația furnizează informații privind medicamentele, ingredientele active și evoluția bolii. Acest lucru înseamnă că nu numai că medicamentele pot fi utilizate în mod optim, dar interacțiunile pot fi, de asemenea, evitate. Medicii sunt eliberați tocmai de acele domenii pe care aparatul le poate face mai rapid și mai fiabil decât ei. Desigur, este esențial ca prelucrarea datelor sensibile ale clienților în cadrul aplicațiilor bazate pe IA să fie securizată. Cuvânt-cheie securitate: De ce trebuie să se țină cont întotdeauna în cazul sistemelor AI ? Sinan Tankaz : Utilizarea modelelor AI se bazează pe încredere. Cu toate acestea, deoarece sistemele AI lucrează cu rețele neuronale și arbori decizionali complecși, este mai dificil să înțelegem deciziile decât în cazul software-ului convențional - așa-numita problemă a cutiei negre. Cu toate acestea, transparența este imperativă atunci când este vorba de date sensibile în afaceri. Prin urmare, CANCOM Austria se bazează strict pe modele AI de încredere, deschise și explicabile. Cu ajutorul acestor "standarde explicabile de inteligență artificială", se definește transparența deciziilor, adică întrebarea "Cum se decide dacă rezultatele sunt corecte sau greșite?" și se realizează compararea acelorași întrebări în buclele de feedback. Acest lucru urmează un motiv central al Actului privind inteligența artificială (AI Act) al Uniunii Europene, care își propune să reglementeze IA în toate domeniile vieții pentru prima dată la nivel mondial. Cum arată viitorul? Sinan Tankaz : Modelele generative de IA vor ajuta la depășirea celor mai importante provocări cu care se confruntă în prezent companiile. Succesul în practică constă întotdeauna în organizarea diviziunii muncii între oameni și mașini în cel mai bun mod posibil. Motivul: ceea ce este deosebit de ușor pentru oameni este dificil pentru sistemele AI și viceversa. Software-ul, de exemplu, poate trece neobosit prin zeci de mii de date și le poate compara între ele - o sarcină care îi obosește rapid pe oameni. Cu toate acestea, atunci când vine vorba să asculte cu atenție o persoană și să empatizeze cu subtilitățile, mașina nu poate ține pasul. Combinația dintre om și mașină este, prin urmare, modelul de succes. Care este concluzia dumneavoastră? Sinan Tankaz : Companiile ar trebui să profite acum de oportunitatea de a utiliza noile posibilități ale IA în afaceri. Automatizarea cu ajutorul AI analitice este întotdeauna o modalitate promițătoare de a economisi costuri, de a reduce volumul de muncă al angajaților și de a crește nivelul calității. Cu toate acestea, algoritmii AI generativi pot face mult mai mult. Recomandarea mea pentru conducere: profitați de experiența noastră practică și realizați că inteligența artificială oferă avantaje competitive tangibile.

Citește articolul complet

1. mai 2023

K-Businesscom câștigă "Sky Rocket Award" cu KBC Platform-X

Împreună cu partenerul lor de lungă durată Red Hat, experții de la K-Businesscom au dezvoltat baza pentru KBC Platform-X, bazându-se pe noi tehnologii din domeniul software-ului open source pentru întreprinderi. Forța inovatoare a K-Businesscom ca furnizor de servicii și cloud certificat Red Hat, care s-a concretizat în dezvoltarea unei soluții flexibile și modulare, a fost onorată acum cu premiul Red Hat "Sky Rocket Award" în cadrul Red Hat Partner Kickoff Austria. "Suntem încântați să primim premiul "Sky Rocket Award" pentru inițiativele noastre K-Businesscom AG în cadrul ecosistemului Red Hat în cadrul Red Hat Partner Kickoff Austria. Acest premiu este o mare motivație pentru echipa noastră de primă clasă, care continuă să ofere soluții de containere și automatizare cu mult angajament, dedicație și tehnologie puternică de la Red Hat", explică Martin Schober, vicepreședinte Digital Solutions la K-Businesscom. "În lumea de astăzi, soluțiile devin din ce în ce mai complexe. Poate fi dificil pentru organizații să țină pasul cu viteza cu care sunt dezvoltate noile tehnologii în prezent. Abordarea open source a Red Hat exploatează potențialul unei comunități uriașe și îl transformă într-un produs pregătit pentru întreprinderi." Red Hat OpenShift este ideal pentru utilizarea în întreprinderi. Fiind o platformă atât pentru orchestrarea containerelor, cât și pentru dezvoltarea de aplicații, Red Hat OpenShift oferă diverse opțiuni pentru furnizarea de software în companii și mai rapid. Componentele incluse, cum ar fi monitorizarea, echilibrarea încărcării și Operator Lifecycle Manager oferă mai mult timp pentru operațiuni. Red Hat OpenShift poate fi integrat în procesele de dezvoltare existente și adaptat la specificațiile CI/CD existente. Atât companiile mijlocii, cât și marile corporații pot beneficia de această soluție modulară. "Împreună cu K-Businesscom, ne putem însoți și sprijini clienții în subiecte viitoare, cum ar fi containerizarea în digitalizare, soluțiile AI/ML în mediile cloud și mediile hibride de containere", adaugă Dieter Ferner-Pandolfi, Country Manager Austria la Red Hat. Avantajul Red Hat OpenShift este furnizarea automată a aplicațiilor. Modificările și noile aplicații pot fi implementate în producție mai rapid și mai ușor de către diferite echipe. Echipa de operațiuni a centrului de date nu mai trebuie să fie implicată în procesul de lansare. Acest lucru conduce la un feedback rapid din partea clienților și economisește timp și bani în dezvoltarea de software. Clienții pot combina avantajele soluțiilor on-premise și cloud. În același timp, datele rămân sub controlul clientului și, dacă este necesar, securizate de KBC Security Managed Services. "Colaborarea cu Red Hat, liderul tehnologic în domeniul sistemelor de operare acceptate, se caracterizează printr-un standard foarte ridicat de calitate și fiabilitate. Este important ca parteneri de încredere precum Red Hat și KBC să colaboreze în sectorul întreprinderilor pentru a putea oferi asistență adecvată întreprinderilor. În calitate de furnizor de servicii și cloud certificat Red Hat, putem facilita, de asemenea, funcționarea completă a întregii soluții pentru clienții noștri", adaugă Martin Schober de la K-Businesscom. K-Businesscom K-Businesscom (fost Kapsch BusinessCom) este principalul furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Toate acestea au la bază cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 21/22: aprox. 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.650 Red Hat Red Hat, logo-ul Red Hat și OpenShift sunt mărci comerciale sau mărci comerciale înregistrate ale Red Hat, Inc. sau ale filialelor sale în Statele Unite și în alte țări.

Citește articolul complet

24. aprilie 2023

KBC AG devine parte a grupului CANCOM

Cei doi furnizori de servicii TIC vor deveni una dintre cele mai importante companii din regiunea DACH, cu peste 5.600 de angajați Începând de astăzi, doi parteneri de top în domeniul transformării digitale își combină expertiza în segmentul TIC pe piețele principale din Germania, Austria și Elveția. CANCOM SE , cu sediul în München , este una dintre cele mai importante case de sisteme IT din Germania. CANCOM însoțește companiile, organizațiile și sectorul public în viitorul digital încă din 1992. În calitate de furnizor hibrid de servicii IT, cu 4 000 de angajați în aproximativ 60 de locații din Germania, Austria, Elveția, Belgia și Slovacia, societatea listată a generat venituri anuale de 1,3 miliarde de euro în 2022. K-Businesscom AG (Kapsch Businesscom AG până în 2022) are 1.650 de angajați în regiunea DACH, România și Republica Cehă. Cifra de afaceri în 2022/23 a totalizat 520 de milioane de euro. Fuziunea va crea una dintre cele mai importante companii IT din regiunea DACH, iar clienții companiilor vor beneficia de expertiză în soluții IT și de digitalizare, servicii conexe și operarea sistemelor IT. Cele două companii au obiective de afaceri similare și sunt, de asemenea, foarte complementare în multe domenii cu portofoliile lor de servicii și soluții. CANCOM se poziționează, printre altele, ca specialist în locuri de muncă digitale, soluții cloud și servicii TIC gestionate. K-Businesscom contribuie cu know-how-ul său în calitate de inginer de afaceri digitale pentru consultanță IT și de afaceri și dezvoltare de software, precum și cu expertiza sa în rețele inteligente și securitate IT cu propriul său KBC Cyber Defence Center. Cu un peisaj larg de parteneri ai ambelor companii, se creează acum un ecosistem internațional al principalilor actori TIC globali, precum Microsoft, Apple, AWS, SAP, Cisco și HP, cu care ambele companii au deja parteneriate de lungă durată, împerecheate cu furnizori de soluții industriale. Portofoliul cuprinzător de servicii va aduce beneficii clienților existenți și va deschide, de asemenea, un nou potențial de piață. "Am căutat mult timp o modalitate de a aduce grupul CANCOM într-o poziție de piață vizibil mai puternică mai repede decât ar fi fost posibil prin creștere organică, în special în Austria și Elveția. Structurile clienților, portofoliul de servicii, culturile corporative și viziunile pentru viitor reprezintă o poziție de pornire unică pentru a aborda împreună potențialul de creștere al pieței DACH. Acesta este motivul pentru care noi și acționarii K-Businesscom am profitat imediat de oportunitatea de a lucra împreună", a declarat Rüdiger Rath, CEO al CANCOM SE. Dr. Franz Semmernegg, CEO al K-Businesscom, a adăugat: "Vedem cel mai mare potențial comun de creștere în modelele noastre de servicii TIC (XaaS), în special în domeniul securității cibernetice. Lipsa generală de lucrători calificați, împreună cu cerințele în continuă creștere pentru departamentele IT și scenariile de amenințare din ce în ce mai complexe înseamnă că întreprinderile și instituțiile apelează la expertiza și serviciile combinate ale specialiștilor TIC externi." Ambele companii se adresează sectoarelor de interes, cum ar fi asistența medicală, sectorul public și industria prelucrătoare și dezvoltă soluții industriale digitale împreună cu și pentru clienții lor. Integrarea K-Businesscom în CANCOM creează un furnizor de servicii TIC hibrid de top cu potențial de creștere în regiunea DACH. K-Businesscom intenționează să își extindă în continuare cota de piață, în special în Elveția. Primii pași în această direcție au fost deja făcuți: săptămâna trecută, K-Businesscom a achiziționat 100% din acțiunile companiei Belsoft Infortix AG, administrată de proprietar. Integratorul de sisteme specializat în centre de date, rețele și securitate are sediul în Zurich și filiale în Pfäffikon și Basel. Are 35 de angajați și o cifră de afaceri de aproximativ 12 milioane EUR. "Fuziunea cu CANCOM marchează o etapă importantă în strategia noastră de creștere în DACH ", explică Jochen Borenich, CEO al K-Businesscom. "Împreună, avem oportunitatea de a modela în mod activ transformarea digitală în calitate de furnizor lider în cea mai puternică regiune economică a Europei. Datorită expertizei noastre tehnologice de peste 5 600 de angajați, în combinație cu platformele noastre scalabile, putem oferi clienților noștri un sprijin cuprinzător, de la consultanță la operarea sigură, contribuind astfel în mod semnificativ la competitivitatea digitală a regiunii DACH și a Europei. " Integrarea strânsă și parcursul comun al celor două companii se vor reflecta și în conducerea și Consiliul de supraveghere: Rüdiger Rath și Thomas Stark se vor alătura Consiliului de supraveghere al K-Businesscom AG, iar Jochen Borenich va deveni membru al Comitetului executiv (CSO) al grupului CANCOM SE. Franz Semmernegg va rămâne CEO al KBC și va continua să conducă compania împreună cu echipa de management existentă, de succes. Despre K-Businesscom (anterior Kapsch BusinessCom) este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Toate acestea au la bază cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Angajații K-Businesscom sunt convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot proteja mediul și pot îmbunătăți nivelul nostru de trai. Prin expertiza sa în domeniul digitalizării, KBC dorește, prin urmare, să aducă o contribuție semnificativă la promovarea economiei europene a datelor, împreună cu durabilitatea corespunzătoare în anii următori. Venituri pentru anul fiscal 22/23: 520 de milioane de euro Număr de angajați: 1.650 Despre CANCOM: În calitate de furnizor hibrid de servicii IT, CANCOM însoțește companiile în viitorul digital. Ne sprijinim clienții în reducerea complexității IT-ului lor și în extinderea succesului afacerii lor prin utilizarea tehnologiei de ultimă oră. Pentru a răspunde holistic nevoilor IT ale companiilor, organizațiilor și sectorului public, CANCOM oferă servicii IT personalizate de la A la Z dintr-o singură sursă. Gama de soluții IT a grupului CANCOM include consultanță, implementare, servicii și operarea sistemelor IT. Clienții beneficiază de expertiza extinsă și de un portofoliu holistic și inovator care acoperă cerințele IT necesare pentru o transformare digitală de succes a companiilor. În calitate de integrator IT hibrid și furnizor de servicii, furnizăm o gamă de servicii și soluții care include soluții de afaceri și servicii gestionate, cum ar fi cloud computing, analiză, mobilitate de întreprindere, securitate IT, găzduire și oferte as-a-service. Cei aproximativ 4 000 de angajați ai Grupului CANCOM și o rețea eficientă de parteneri asigură prezența pe piață și apropierea de clienți în Germania, Austria, Elveția și Belgia, printre alte țări. Grupul CANCOM este condus de Rüdiger Rath (CEO) și Thomas Stark (CFO). Compania are sediul central în München. CANCOM a generat vânzări de aproximativ 1,3 miliarde de euro în 2022. Compania-mamă a grupului, CANCOM SE, este listată la Bursa de Valori din Frankfurt în SDAX și TecDAX (ISIN DE0005419105).

Citește articolul complet

1. februarie 2023

Nermin Adzamija este noul director al sucursalei Linz la K-Businesscom

Nermin Adzamija (50 de ani) are mulți ani de experiență și cunoștințe speciale de vânzări în sectorul TIC . Și-a început cariera profesională la Alcatel și a fost responsabil pentru regiunile centrale și vestice ca membru al echipei de management la NextiraOne GmbH timp de 12 ani. După poziții profesionale la Coaching Planet, Ricoh și 6 ani ca Country Manager Austria și Director de vânzări Germania/CEE la Orange Business Austria GmbH, Nermin Adzamija a lucrat cel mai recent la Hello Again ca VP de vânzări în Austria Superioară. Nermin Adzamija a crescut în Vorarlberg și locuiește cu familia sa în Leonding. Până în 2009, a jucat part-time în prima ligă austriacă de handbal timp de 13 ani. Biroul din Linz Leonding, cu 114 angajați, sprijină cu succes de mulți ani clienți precum MIBA, Oberösterreichische Gesundheitsholding GmbH, KEBA și Linz AG cu soluții și servicii TIC și dezvoltă soluții de digitalizare bazate pe date. K-Businesscom are un birou satelit cu 13 angajați la LIT al JKU Linz, unde dezvoltatorii de software și experții UX lucrează împreună cu clienții la aplicații pentru optimizarea proceselor, automatizarea producției și produse inteligente, printre altele. "Suntem convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot îmbunătăți nivelul de trai și pot contribui la schimbările climatice. Prin urmare, KBC dorește să își folosească expertiza în domeniul digitalizării pentru a aduce o contribuție semnificativă la promovarea economiei europene a datelor în următorii ani și mi se pare deosebit de interesant să pot juca un rol activ în acest sens de acum înainte la sediul din Linz", spune Nermin Adzamija. K-Businesscom K-Businesscom (fost Kapsch BusinessCom) este cel mai important furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Toate acestea au la bază cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 21/22: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.650

Citește articolul complet

14. octombrie 2022

Med UniGraz și K-Businesscom intră în cooperare în domeniul cercetării

Viena, 14.10.2022 - Universitatea de Medicină din Graz și specialistul în digitalizare K-Businesscom au încheiat un parteneriat de cercetare. În viitor, inteligența artificială va ajuta spitalele să se asigure că medicația este administrată fără probleme. Context: În fiecare an, mii de oameni din întreaga lume mor din cauza unei medicații incorecte în spital. Pe secții, există un risc ridicat de confuzie atunci când medicamentele sunt distribuite în mai multe puncte. Smart Medication își propune să elimine această problemă de siguranță. "Există încă prea multe erori în alocarea medicamentelor în spitale - această lacună trebuie să fie acoperită rapid", afirmă Priv.-Doz. Dr. Gerald Sendlhofer, șeful departamentului de management al calității și riscurilor din cadrul Spitalului Universitar Graz. În această situație, algoritmii care nu pot deveni obosiți sunt perfecți pentru a sprijini personalul ocupat. Principiul celor patru ochi pentru administrarea medicamentelor "În cadrul proiectului nostru comun de cercetare, finanțat de Agenția austriacă de promovare a cercetării (FFG), ne concentrăm asupra principiului de control dublu al omului și al mașinii pentru o medicație sigură - utilizând procese inteligente de recunoaștere a imaginilor", spune Michael Baumgartner, șef al departamentului de consultanță în afaceri, sănătate și asistență socială la K-Businesscom. Inițial, va fi creată o bază de date cuprinzătoare a celor mai frecvent prescrise medicamente. Ulterior, inteligența artificială va accesa această bază de date atunci când cutiile de medicamente sunt distribuite pacienților. Tehnologia verifică apoi automat dacă medicamentul corect se află în dozator în doza corectă. Pentru a face acest lucru, informațiile sunt comparate cu dosarul electronic al pacientului. Protejarea fără întreruperi a "ultimilor metri" până la patul de spital "Proiectul nostru de cercetare se concentrează în special pe "ultimii câțiva metri" din drumul medicamentelor către pacient", spune Baumgartner. "Investigăm modul în care tehnologia digitală poate îmbunătăți în mod specific viața de zi cu zi din spital aici." În același timp, trebuie măsurată contribuția asistenților inteligenți care sunt deja utilizați zilnic. De exemplu, căruciorul digital pentru tura de gardă conține un "seif de medicamente" personal. La începutul vizitei în salon, asistenta scanează codul de bare de pe încheietura pacientului. Doar atunci se deschid dosarul electronic al pacientului și compartimentul individual pentru medicamente, astfel încât să nu existe nicio șansă de confuzie. Partenerii de cercetare doresc să petreacă doi ani investigând beneficiile tangibile ale acestor ajutoare digitale. "Am lucrat deja excelent împreună în timpul perioadei de pregătire de un an și jumătate", spune Priv.-Doz. Dr. Sendlhofer. "Așteptăm deja cu nerăbdare noile perspective cu privire la modul în care medicamentele pot fi organizate în siguranță în clinică în viitor." Despre K-Businesscom AG K-Businesscom (anterior Kapsch BusinessCom) este principalul furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Toate acestea au la bază cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC în calitate de lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Angajații K-Businesscom sunt convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot proteja mediul și ne pot îmbunătăți nivelul de trai. Prin expertiza sa în domeniul digitalizării, KBC intenționează, prin urmare, să aducă o contribuție semnificativă la promovarea economiei europene a datelor, împreună cu durabilitatea corespunzătoare în anii următori. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 21/22: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.650 Despre Universitatea de Medicină din Graz Unitatea de Cercetare pentru Siguranță și Sustenabilitate în Asistența Medicală, o unitate de cercetare a Departamentului de Chirurgie, c/o Divizia de Chirurgie Plastică, Estetică și Reconstructivă a Universității de Medicină din Graz, este prima instituție universitară care abordează în mod explicit subiectele de "Siguranță și Sustenabilitate în Asistența Medicală". În strânsă cooperare și în rețea cu Departamentul de Management al Calității și Riscurilor al Spitalului Universitar din Graz, subiectele relevante din domeniul asistenței medicale sunt abordate în comun. Efectuăm cercetări în domeniile "siguranței pacienților" și "asistenței medicale durabile" și sprijinim implementarea acestora în practica medicală de zi cu zi. Scopul este de a aborda dezvoltarea aspectelor relevante pentru siguranța pacienților, punerea în aplicare a metodelor, instrumentelor sau dispozitivelor și durabilitatea acestora, aducând astfel o contribuție semnificativă la siguranța pacienților și la asistența medicală durabilă. Proiectul este derulat la M edUniGraz în cooperare cu Departamentul de Endocrinologie și Diabetologie/Clinica Universitară de Medicină Internă, în calitate de partener de aplicație, sub conducerea la fața locului a Prof. asoc. Priv.-Doz. Dr. Julia Mader.

Citește articolul complet

7. septembrie 2022

Comunitățile energetice digitale, cheia tranziției energetice

K-Businesscom și Energie Kompass GmbH prezintă o platformă cu o ofertă completă pentru comunitățile energetice Viena, 20 septembrie 2022 - K-Businesscom și Energie Kompass GmbH - un furnizor de soluții energetice sustenabile, transsectoriale - își unesc expertiza în interesul sustenabilității regionale. A fost lansată o nouă platformă pentru comunitățile energetice. Www.team4.energy reunește toți cei care doresc să participe la o comunitate energetică - municipalități, întreprinderi, persoane fizice cu sisteme fotovoltaice sau cei care doresc să își obțină energia la nivel regional și din surse 100% regenerabile în viitor. În conformitate cu motto-ul: "Înființare, facturare, extindere, optimizare", toți participanții vor găsi o gamă completă de servicii. Baza pentru aceasta este software-ul team4.energy, care este utilizat pentru facturarea digitală a comunităților energetice. Software-ul este găzduit în mod sigur și scalabil pe infrastructura IT a KBC din Austria. Platforma permite tuturor părților interesate să acceseze cu ușurință o comunitate energetică și să participe activ la viitoarele sisteme de energie regenerabilă și la economiile aferente. Cooperarea combină know-how-ul cuprinzător din industria energetică al Energie Kompass GmbH cu expertiza în digitalizare a K-Businesscom în sectorul energetic. Ambii parteneri contribuie, de asemenea, cu expertiza lor în domeniul cercetării. Oferta platformei este în continuă extindere și optimizare: în viitor, vor fi posibile și servicii legate de sistem și de rețea, precum și flexibilizarea sistemului energetic (gestionarea activelor). team4.energy team4.energy este o inițiativă și o platformă a Energie Kompass GmbH, care a fost fondată de Andreas Schneemann, MSc. și oferă comunităților energetice servicii de consultanță și inginerie, precum și facturare digitală complet automatizată. Cu un accent puternic pe utilizarea inteligentă a energiilor regenerabile, Energie Kompass GmbH planifică și sprijină soluții energetice durabile, transsectoriale (electricitate, căldură și mobilitate) pentru municipalități, companii și clienți privați sub umbrela grupului schneemann.energy, pe baza unei abordări și a unui sprijin holistic. Calitatea și experiența, alături de calitatea proprietarului, sunt reflectate într-un număr mare de proiecte și referințe, cum ar fi laboratorul de inovare act4.energy și centrul de competență solar.one pentru sisteme digitale de energie regenerabilă. www.team4.energy K-Businesscom K-Businesscom (fost Kapsch BusinessCom) este principalul furnizor de soluții și servicii TIC și partener de digitalizare din Austria. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Baza pentru toate acestea sunt cei 130 de ani de forță inovatoare a grupului Kapsch și experiența de mulți ani a KBC ca lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinate cu tehnologiile și serviciile a numeroși producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS. Angajații K-Businesscom sunt convinși că tehnologiile digitale pot crea valoare, pot proteja mediul și ne pot îmbunătăți nivelul de trai. Prin expertiza sa în domeniul digitalizării, KBC dorește, prin urmare, să contribuie în mod semnificativ la promovarea economiei europene a datelor, împreună cu durabilitatea corespunzătoare în următorii ani. Cifra de afaceri pentru anul fiscal 21/22: aproximativ 460 de milioane de euro Numărul de angajați: 1.550 www.k-business.com

Citește articolul complet

5. mai 2022

Intertrust și K-Businesscom AG își unesc forțele pentru a impulsiona tranziția către energia digitală

VIENA și SAN FRANCISCO - 5 mai 2022 K-Businesscom AG, o companie de tehnologie din regiunea DACH, și Intertrust, lider mondial în gestionarea drepturilor digitale și interoperabilitatea datelor, și-au anunțat astăzi parteneriatul. Scopul este de a sprijini industria energetică europeană și alte sectoare în transformarea lor și în atingerea obiectivelor de decarbonizare. Acest parteneriat combină expertiza KBC în materie de soluții IT cu tehnologiile inovatoare ale Intertrust pentru interoperabilitatea securizată a datelor de-a lungul întregului lanț valoric al digitalizării (inclusiv senzori/hardware, baze de date, centre de date/cloud și inteligență artificială). Pentru a ne asigura că aprovizionarea cu energie electrică rămâne sigură și accesibilă în viitor, tranziția energetică trebuie să meargă mână în mână cu digitalizarea energiilor regenerabile, a infrastructurii rețelei, a sistemelor de stocare a energiei, a electromobilității și a altor segmente. Aceasta este singura modalitate de a realiza gestionarea urgent necesară și eficientă a producției de energie electrică, pe de o parte, și flexibilitatea cererii prin intermediul sarcinilor controlabile, pe de altă parte. În viitor, companiile energetice vor trebui să se coordoneze și să coopereze prin intermediul unor platforme de date adecvate. Datele vor fi schimbate sau partajate cu parteneri externi ai ecosistemului. Aceste date vor fi apoi utilizate de aplicațiile AI pentru a asigura o automatizare eficientă. Platforma Intertrust și aplicații precum CleanGrid sunt special concepute pentru a permite și a securiza interoperabilitatea datelor în cadrul acestor ecosisteme, de la hardware la cloud. Utilizată de companii energetice din întreaga lume, Intertrust Platform oferă numeroase caracteristici și capacități, inclusiv un strat de interoperabilitate pentru integrarea virtuală a surselor de date disparate, precum și o guvernanță completă și automată a datelor pentru utilizatori și AI. Aceste caracteristici accelerează capacitatea organizațiilor de a valorifica datele în procesele de afaceri existente și noi. K-Businesscom AG se bazează pe relațiile de afaceri de lungă durată cu numeroase companii energetice, precum și cu clienți corporativi din alte industrii din regiunea DACH. "Clienții noștri din sectorul energetic solicită soluții care să le permită să își utilizeze ecosistemele de date și să îndeplinească toate cerințele de reglementare", explică Jochen Borenich, membru al consiliului executiv al K-Businesscom AG. "Suntem nerăbdători să colaborăm cu Intertrust. Datorită punctelor forte ale ambelor companii, putem îndeplini perfect aceste cerințe." "Suntem mândri să lucrăm cu o putere digitală precum K-Businesscom", explică Florian Kolb, Chief Commercial Officer și General Manager, Energy la Intertrust. "Împreună, putem contribui la succesul tranziției energetice prin accelerarea dramatică a utilizării AI în industria energetică și, de asemenea, prin integrarea optimă a industriilor învecinate, cum ar fi automobilele electrice și infrastructura de încărcare a acestora, industria construcțiilor și alte industrii cu cerințe energetice semnificative." Produsele Intertrust sunt acum disponibile pentru clienții KBC. Despre K-Businesscom AG K-Businesscom (anterior Kapsch BusinessCom) este un furnizor de soluții și servicii TIC și un partener în domeniul digitalizării. KBC combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. În regiunea DACH, România și Republica Cehă, compania dezvoltă noi modele de afaceri cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și alte aplicații software. De asemenea, K-Businesscom își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în dezvoltarea de birouri inteligente. Centrul de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice. Cifra de afaceri FY 20/21: aproximativ 460 milioane de euro / Număr de angajați: 1.600 Pentru mai multe informații, vizitați k-business.com sau urmăriți-ne pe LinkedIn. Despre Intertrust Intertrust este un pionier din Silicon Valley în dezvoltarea de tehnologii de bază pentru gestionarea drepturilor digitale și interoperabilitatea datelor. Printre utilizatorii tehnologiilor sale se numără companii energetice din întreaga lume, furnizori de servicii pentru diverse industrii, companii de internet, companii media și multe altele. Fondată în 1990, Intertrust are sediul central în Silicon Valley și birouri în Londra, Tokyo, Mumbai, Bangalore, Beijing, Seul și Tallinn. Compania a produs numeroase inovații. Printre acestea se numără invenții în domeniul securității informatice și al mecanismelor sigure de tranzacții digitale. Prin urmare, Intertrust dispune de un portofoliu cuprinzător de brevete pentru securitatea internetului, schimbul de date digitale, componente pentru gestionarea protecției datelor în sistemele de operare, coduri securizate pentru telefoane mobile, medii de operare în rețea, servicii web și cloud computing. Pentru mai multe informații, vizitați intertrust.com sau urmăriți-ne pe Twitter sau LinkedIn. Noul parteneriat asigură un schimb de date sigur, rapid și conform în cadrul și în afara industriei energetice. Noul parteneriat asigură un schimb de date sigur, rapid și conform în cadrul și în afara industriei energetice.

Citește articolul complet

Descărcați logo-ul CANCOM

Fotografii de presă pentru descărcare

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.