CANCOM aruncă acum lumină asupra comportamentului clienților dumneavoastră: În conformitate cu motto-ul "Cunoaște-ți clientul", FQM vă oferă o soluție inovatoare și foarte eficientă pentru a obține mai multe informații despre clienții dumneavoastră. De exemplu, pentru utilizarea mai direcționată a măsurilor de marketing la POS sau POI. Cu FQM, știți când, unde și câți clienți intră, cât timp petrec într-o anumită locație și cât timp zăbovesc la locurile promoționale și punctele de informare similare. Frecvențe, timp de ședere, timp. Și toate acestea sunt date securizate și conforme cu GDPR. Fie că este vorba de o "soluție mică" sau de un concept global, de exemplu pentru companiile care operează la nivel internațional cu o rețea mare de sucursale.

Măsurarea frecvenței ca serviciu
F pentru flexibilitate, Q pentru calitate, M pentru management
Cum funcționează FQM ca serviciu
FQM de la CANCOM Austria oferă toate funcționalitățile și caracteristicile necesare pentru înregistrarea și analizarea fluxurilor de persoane - și numai pentru utilizatorii autorizați. În CANCOM Cloud Platform, utilizatorii își configurează tablourile de bord individuale sau transferă datele către aplicații ulterioare prin intermediul interfețelor. Colectarea și analiza datelor sunt implementate în conformitate cu GDPR.
măsură
Date măsurate privind fluxurile de vizitatori în zonele de acțiune.
analiza
Măsurile de marketing implementate pot fi analizate la nivelul sucursalelor sau la nivel general.
optimizați
Măsurarea transfrontalieră a fluxurilor de vizitatori cu securitate maximă a datelor și conformitate cu GDPR.
Caracteristici tehnice
- Interfețele cu senzorii optici 3D, afișarea în plan, organizarea în zone și magazine permit o imagine de ansamblu intuitivă
- Widget-urile predefinite permit ca toate datele relevante, cum ar fi zonele de interes, timpul de ședere, utilizarea capacității... să poată fi vizualizate și comparate cu un simplu clic de mouse
- Funcțiile administrative precum separarea clienților și gestionarea utilizatorilor permit accesul direcționat la datele relevante
- Senzori profesioniști și prelucrare a datelor în conformitate cu GDPR pentru o utilizare reală 24/7
- Infrastructură cloud de înaltă disponibilitate cu un centru de date securizat și certificat în conformitate cu standardele ISO/IEC 27001
Tabloul dvs. de bord posibil:

Cu ajutorul FQM, comercianții cu amănuntul de cărămidă și mortar obțin informații care nu sunt cu nimic inferioare posibilităților de urmărire ale comerțului cu amănuntul online, pentru a optimiza experiența de cumpărare și, astfel, pentru a crește cifra de vânzări.

Cu FQM obțineți informații și date importante privind frecvența vizitatorilor și puteți astfel să reacționați în funcție de situație pentru a optimiza ratele de absorbție și fluxurile de vizitatori.

Evitați timpii de așteptare, optimizați utilizarea capacității, egalizați orele de vârf, mențineți o imagine de ansamblu: FQM vă pune la dispoziție instrumentul ideal pentru a verifica eficiența conceptului dumneavoastră, fie în săli, fie pe locurile de desfășurare a evenimentelor.

FQM este soluția ideală pentru urmărirea frecvenței vizitatorilor, calcularea conversiilor între zona de autoservire și zona de servicii și a timpului petrecut la cozi la ghișee, mașini și terminale de informare. Acest lucru vă permite să implementați o soluție personalizată și orientată către clienți și angajați pentru fiecare sucursală.

Măsurarea frecvenței ca ofertă de servicii pentru dvs.
FQM este noua abreviere pentru transparență și eficiență.
Contact
CANCOM Austria
Consultați acum