Do you want to switch the language?

CANCOM DEM - Monitorizarea experienței digitale

Experiența digitală este la fel de bună ca și calitatea internetului

Monitorizarea experienței digitale oferă transparență, de la switch la SaaS, pentru a oferi experiențe digitale impecabile. DEM asigură cea mai bună experiență digitală datorită transparenței de neegalat pentru internet, cloud și rețeaua dumneavoastră (MPLS, SD-WAN, internet).

Experiența digitală a clienților

Sunt asigurate disponibilitatea optimă a serviciilor și satisfacția maximă a clienților.

Experiența digitală a angajaților

Angajații se bazează pe aplicații SaaS și cloud critice pentru afaceri. Performanța necesară este garantată.

Experiență WAN

Trecerea la SD-WAN - valorificarea la maximum a rețelei.

Vedeți problema. Rezolvați problema.

Monitorizarea experienței digitale oferă informații privind rutarea, disponibilitatea și performanța furnizorilor cheie și impactul acestora asupra experienței utilizatorului final.

Soluția

  • Monitorizare și funcționalități de bază
  • Valori limită
  • Protecție împotriva inundațiilor
  • Alarme predictive
  • Alerte
  • Tablouri de bord
  • Cale de comunicare prin vizualizare

Patru argumente în favoarea DEM de la CANCOM Austria:

  • Agenți fără modificări ale firewall-ului
  • Funcționalitate personalizată la un preț *rezonabil
  • Perspective diferite asupra aceluiași serviciu
  • O varietate de tipuri de măsurători pentru o vizualizare la 360°

Start

Începeți cu tutorialele furnizate

Serviciul de supraveghere

Monitorizarea experienței digitale pentru SaaS, aplicații și rețele

Senzori

Senzori sintetici pentru Microsoft 365, Salesforce, SaaS și protocoale de rețea

Site-uri

Detalii despre pagini private (agenți), pagini publice sau instalații Service Watch

Tablouri de bord

Tablouri de bord, widget-uri și vizualizări individuale

Alarme

Alarme pentru eșecuri și întârzieri ale cloud-ului, integrate în sisteme

Presă - 30. aprilie 2025

Descoperire pentru camerele de date: CANCOM și HPE reduc barierele de intrare pentru crearea suverană a valorii datelor partajate

Viena, 30 aprilie 2025 - De ani de zile, camerele de date au fost considerate esențiale pentru creșterea unei economii europene suverane a datelor - însă potențialul lor deplin rămâne adesea n…

Citește articolul complet

Blog - 15. aprilie 2025

5 de la ransomware

Strategiile atacatorilor: Infractorii cibernetici se bazează pe o combinație de tehnici diferite pentru a-și atinge obiectivele. Principalele strategii includ Mail bombing: o avalanșă de e-mailuri…

Citește articolul complet

Evenimente - 11. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Stadiul actual și foaia de parcurs la o privire de ansamblu

Aflați care sunt funcțiile AI pe care Webex Contact Centre le oferă deja astăzi - și ce plănuiește Cisco pentru viitor. O prezentare compactă a inovațiilor, oportunităților și pașilor următori.

Detalii & Înregistrare

Evenimente - 18. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Potențial și cazuri practice de utilizare

Aflați cum AI îmbunătățește experiența clienților și munca în centrul de contact - cu cazuri concrete de utilizare și scenarii reale din Webex CC.

Detalii & Înregistrare

Contact
CANCOM Austria

Herwig Grimm

Inginer de sistem - KMP Solutions

CANCOM Austria AG
Wienerbergstraße 53, 1120 Wien, Österreich

herwig.grimm@cancom.com

Începeți imediat

Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.