Ce este un sistem de telefonie bazat pe cloud?
Un sistem de telefonie în cloud permite companiilor să își opereze serviciile de telefonie prin intermediul internetului. Apelurile sunt gestionate prin intermediul unei conexiuni la internet, care oferă o varietate de funcții care depășesc telefonia convențională, cum ar fi redirecționarea apelurilor, mesageria vocală și conferințele telefonice.
Acest lucru se bazează pe o soluție flexibilă, ușor de utilizat și care poate fi utilizată de oriunde. Toate acestea sunt oferite de vPBX, sistemul de telefonie în cloud de la CANCOM Austria.
Partenerul dvs. end-to-end pentru sistemele de telefonie cloud
În calitate de partener end-to-end pentru telefonia în cloud și sistemele de telefonie în cloud, CANCOM oferă servicii complete care acoperă toate domeniile de comunicare ale afacerii dumneavoastră - de la furnizare până la operarea continuă:
- Furnizarea sistemului de telefonie cloud: CANCOM vă pune la dispoziție infrastructura completă - inclusiv hardware modern și software puternic - pentru o introducere fără probleme a soluției dvs. de telefonie cloud.
- Totul de la o singură sursă: În calitate de furnizor dedicat de telefonie în cloud, CANCOM vă asigură că nu trebuie să coordonați niciun furnizor extern. Beneficiați de o soluție centralizată în care totul este perfect coordonat.
- Portarea numerelor dvs. de telefon: CANCOM se ocupă de portarea fără probleme a numerelor dvs. de telefon existente. Acest lucru înseamnă că clienții dvs. vă pot contacta în continuare la numerele lor de telefon obișnuite - chiar și cu noul dvs. sistem de telefonie în cloud.
- Asistență continuă: Vă puteți baza pe serviciile continue ale CANCOM - cu asistență de încredere și întreținere periodică pentru a vă menține telefonia în cloud stabilă și sigură în orice moment.