Do you want to switch the language?

Trecerea de la ISDN la VoIP

Se apropie sfârșitul ISDN în Austria. Treceți rapid la telefonia Voice-over-IP!
Contactați experții noștri acumContactați experții noștri acum

De ce să treceți de la ISDN la Voice-over-IP?

Conexiunile ISDN sunt acum învechite și sunt dezactivate de mulți furnizori. Noi linii ISDN nu mai sunt disponibile, iar liniile ISDN existente sunt dezactivate de furnizori. În comparație cu ISDN, telefonia Voice-over-IP (VoIP) oferă avantaje considerabile în ceea ce privește costurile, flexibilitatea și garanția viitorului. Telefonia Voice-over-IP reprezintă viitorul comunicațiilor și standardul în comunicațiile de afaceri moderne. Ea face posibilă transmiterea serviciilor vocale prin internet în locul liniilor telefonice convenționale.

Avantajele telefoniei Voice-over-IP pentru întreprinderi:

  • Reducerea costurilor: telefonia Voice-over-IP reduce costul liniilor telefonice și al apelurilor interurbane, deoarece comunicarea are loc prin internet. Se pot face economii enorme, în special pentru apelurile internaționale.
  • Flexibilitate: Cu telefonia Voice-over-IP, puteți efectua apeluri de oriunde, atâta timp cât aveți o conexiune la internet. Acest lucru permite comunicarea de la biroul de acasă și mobilă fără restricții.
  • Scalabilitate: Sistemele VoIP sunt ușor scalabile și pot fi adaptate cu ușurință la creșterea companiei dumneavoastră.
  • Funcții suplimentare: Telefonia Voice over IP oferă multe funcții utile, cum ar fi mesageria vocală, redirecționarea apelurilor, conferințe telefonice, înregistrarea apelurilor și multe altele - toate integrate într-un singur sistem.

Beneficiați de avantajele telefoniei VoIP cu CANCOM. Soluțiile noastre personalizate vă oferă o comunicare rentabilă, flexibilă și pregătită pentru viitor.

Vedeți trecerea la VoIP ca pe o oportunitate

Primul pas către digitalizarea companiei dumneavoastră.

Economisiți costuri cu Voice-over-IP

Sistemele telefonice VoIP sunt mai rentabile și pot fi mărite sau micșorate în funcție de necesități. Plătiți doar pentru ceea ce aveți cu adevărat nevoie. De asemenea, puteți efectua apeluri prin intermediul oricărui dispozitiv terminal conectat la internet.

Deveniți mai eficienți cu ajutorul telefoniei VoIP

Simplificați munca de zi cu zi a angajaților dvs. prin minimizarea numărului de programe diferite, economisind clicuri și timp, crescând în același timp productivitatea echipelor dvs. și garantând accesibilitatea acestora.

transformăm în bine

Soluție all-in-one

Furnizorul dvs. oficial de Voice-over-IP Austria

Soluția noastră de telefonie all-in-one vă oferă totul dintr-o singură sursă - de la configurarea cu pachete de minute gratuite până la implementarea tehnică personalizată. Fie că este vorba de un sistem de telefonie clasic sau de telefonie în cloud, avem soluția optimă pentru compania dumneavoastră.

Cu serviciul nostru CANCOM SIP Trunk, suntem acum un furnizor oficial de Voice-over-IP! Beneficiați de cea mai înaltă calitate a vocii, disponibilitate fiabilă și integrare perfectă în sistemele dvs. IT existente.

Pentru a putea efectua apeluri prin internet, numărul dvs. de telefon ISDN existent trebuie să fie convertit (portat) la SIP. Oferim pachetul complet pentru linii SIP și Voice-over-IP. Costurile pentru telefonia prin internet constau, pe de o parte, în costurile curente ale furnizorului pentru numerele SIP și minutele de apel utilizate și, pe de altă parte, în soluția de telefonie utilizată. Cu serviciile de furnizor de trunchiuri SIP CANCOM, în combinație cu soluțiile noastre de telefonie cloud sau on-premise, vă oferim un pachet general atractiv, fără costuri ascunse, la un preț pregătit pentru viitor.

Beneficiile serviciului dvs:
  • Linie telefonică de asistență și helpdesk
  • Asistență 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an
  • Serviciu la distanță
  • Serviciu avansat de înlocuire
  • Serviciu complet
  • Întreținere și inspecție

Treceți acum la o soluție de telefonie VoIP pregătită pentru viitor!

De la ISDN la Voice-over-IP în 3 pași

Comunicare profesională cu Voice-over-IP

Aranjați o consultație cu experții noștri

Cel mai bun know-how al furnizorului dumneavoastră VoIP - CANCOM Austria

Găsirea împreună a celei mai bune soluții pentru nevoile dumneavoastră

de exemplu, sistem de telefonie în cloud

Planificarea schimbării tehnice

De la sfârșitul ISDN în Austria la VoIP

Întrebări frecvente

  • Ce înseamnă Voice-over-IP (VoIP)?

    Cu Voice-over-IP, informațiile vocale nu sunt transmise prin conexiuni/linii separate (ISDN/analogic), ci vocea este transportată prin internet sub formă de pachete de date IP. Acest lucru elimină costurile pentru cabluri și componente separate, așa cum sunt cunoscute în cazul telefoniei convenționale.

  • Cum îmi dau seama dacă mai folosesc ISDN?

    O puteți recunoaște imediat după ultima factură telefonică a furnizorului. Costurile pentru conexiunea ISDN sunt listate în partea de sus a facturii. Pentru a optimiza dezvoltarea unui concept complet pentru o soluție de telefonie CANCOM VoIP, vă rugăm să încărcați o fotografie a facturii furnizorului în formularul de contact, pe lângă datele de contact și cerințele dumneavoastră. Acest lucru ne va permite să vă oferim o ofertă personalizată pentru o soluție de comunicare "de ultimă generație și pregătită pentru viitor".

  • Când vor fi oprite liniile telefonice analogice?

    Conexiunile telefonice tradiționale analogice la domiciliu sunt oprite de furnizori în același timp cu ISDN. Pentru utilizatorii casnici privați, furnizorii pun la dispoziție, de obicei, modemuri de internet DSL pentru conectarea la telefonul analogic de acasă existent. ATENȚIE: acest lucru implică de obicei costuri considerabil mai mari. Dacă utilizați în prezent conexiuni telefonice analogice pentru afacerea dumneavoastră, vom fi bucuroși să dezvoltăm o soluție modernă bazată pe VoIP pentru viitoarele dumneavoastră cerințe de comunicare.

  • Am primit informații despre oprirea ISDN, trebuie să fac ceva acum?

    Da, vă recomandăm să ne contactați pentru a găsi soluția optimă pentru dumneavoastră.

  • Se vor schimba costurile sau condițiile mele?

    Da, migrarea către SIP/VoIP și serviciile de trunchiuri SIP oferite de CANCOM duc la un avantaj considerabil în ceea ce privește costurile.

  • Cât costă telefonia prin internet?

    Costurile pentru telefonia prin internet constau, pe de o parte, în costurile curente ale furnizorului pentru numerele SIP și minutele de apel utilizate, iar pe de altă parte, în soluția de telefonie utilizată. Cu serviciile furnizorului de trunchiuri SIP CANCOM, în combinație cu soluțiile noastre de telefonie cloud sau on-premise, vă oferim un pachet general atractiv, fără costuri ascunse, la un preț pregătit pentru viitor.

  • De ce am nevoie pentru a efectua apeluri pe internet?

    Pentru a putea efectua apeluri prin internet, numărul dvs. de telefon ISDN existent trebuie convertit (portat) la SIP. Oferim pachetul complet pentru linii SIP și Voice-over-IP.

  • Am nevoie de un nou sistem de telefonie?

    Prin migrarea la SIP, telefonia poate fi disponibilă direct din cloud. Dacă sistemul dvs. de telefonie existent este un model mai nou, vom fi bucuroși să vă sfătuim cu privire la măsura în care acest sistem poate fi conectat cu trunchiuri SIP.

  • Am nevoie de un telefon pentru telefonia prin internet?

    Nu, prin utilizarea telefoniei prin internet (VoIP) se obișnuiește să se efectueze apeluri direct prin intermediul stației de lucru PC utilizând un softphone și căștile conectate. Acest lucru elimină necesitatea telefoanelor și a cablurilor. Cu toate acestea, este încă posibil să vă configurați propriile telefoane VoIP, astfel încât să puteți efectua apeluri fără un PC.

  • Ce telefon pot folosi pentru telefonia prin internet?

    De obicei, pentru telefonia prin internet se utilizează fie softphone-uri (programul de pe stația de lucru PC), fie telefoane VoIP. Cu toate acestea, este posibilă și conectarea telefoanelor analogice clasice (de exemplu, pentru un hotel) la sistemele de telefonie VoIP moderne prin intermediul așa-numitelor gateway-uri VoIP/analogice. Aceasta înseamnă că fiecare conexiune în care este necesar un telefon nu trebuie neapărat să fie echipată cu cabluri de rețea.

  • Cum conectez un telefon Voice-over-IP ?

    Un telefon VoIP este de obicei conectat printr-o conexiune de rețea RJ45. În plus, un telefon VoIP necesită o sursă de alimentare, fie prin POE (Power over Ethernet), fie printr-o unitate de alimentare locală. Experții noștri în soluții vor fi bucuroși să colaboreze cu dvs. pentru a planifica utilizarea optimă a infrastructurii de rețea existente și pentru a vă consilia cu privire la orice cerințe suplimentare.

Contact
CANCOM Austria

Adresați-vă acum și treceți la nivelul următor cu Voice-over-IP!

Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.