Clasificarea automată a notificărilor de reclamații

Grupul este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii financiare integrate din lume.

CANCOM Austria a apărut din K-Businesscom (fostul Kapsch BusinessCom) la începutul anului 2024. Următorul studiu de caz a fost scris înainte de această dată și, prin urmare, textul a fost lăsat în versiunea originală.
Provocarea de afaceri
Canalele digitale de comunicare cu clienții sunt adesea supraîncărcate. Un număr mare de solicitări diferite din punct de vedere tematic și doar câteva puncte de contact pentru clienți înseamnă că, adesea, este nevoie de ceva timp pentru ca cererile să ajungă la locul potrivit și să fie procesate corect.
Soluția
Sistemul nostru face posibilă analizarea conținutului solicitărilor primite de la clienți în mod complet automat și pregătirea acestora pentru o prelucrare ulterioară cât mai rapidă - fie prin transferarea lor către angajații potriviți, fie prin prelucrare automată.
Sarcina
Adresele de e-mail ale serviciilor sunt, de obicei, primul punct de contact pentru întrebări și reclamații din partea clienților companiilor mari - cu toate acestea, se acumulează un număr mare de e-mailuri pe diferite teme, care nu pot fi acoperite de un singur departament. Cu ajutorul KBC, a fost dezvoltat un sistem care automatizează procesul de transfer și expediere.
Soluția
- Verificarea automată a e-mailurilor primite
- Recunoașterea intenției și clasificarea tematică a solicitărilor de informații
- Alocarea e-mailurilor către departamentele responsabile
Rezultatul
- Timpi mai scurți de procesare a solicitărilor de informații
- Economii în costurile cu forța de muncă de aproximativ 5 echivalenți normă întreagă
- Îmbunătățirea semnificativă a satisfacției clienților
- Construit pe Microsoft Azure