
ServiceNow și CANCOM: Noul parteneriat se concentrează pe soluții digitale bazate pe inteligență artificială pentru IMM-urile din regiunea DACH
- Integrarea datelor și proceselor bazate pe IA în fluxurile de lucru digitale și furnizarea de soluții fiabile
- Transformarea proceselor de afaceri pentru creșterea productivității și eficienței și optimizarea costurilor
München, Germania și Santa Clara, SUA - 4 septembrie 2024 - ServiceNow (NYSE: NOW), unul dintre principalii furnizori de soluții AI pentru transformarea cu succes a afacerilor, și CANCOM, (ETR: COK), unul dintre principalii furnizori de afaceri digitale din regiunea DACH, și-au anunțat astăzi parteneriatul strategic. Scopul acestei colaborări este de a oferi soluții digitale de ultimă generație și servicii cu valoare adăugată bazate pe AI pentru IMM-urile din Germania, Austria și Elveția. Aceasta include un portofoliu complet de soluții ServiceNow și CANCOM concepute pentru a transforma procesele de afaceri în vederea creșterii productivității, eficienței și optimizării costurilor.
Digitalizarea ca cheie a succesului pentru IMM-uri
IMM-urile joacă un rol economic crucial în regiunea DACH. Prin urmare, este foarte important pentru această regiune ca IMM-urile să rămână în fruntea inovației prin transformarea digitală. Conform IDC Worldwide ICT Spending Guide Enterprise and SMB by Industry, cheltuielile IT ale IMM-urilor din regiunea DACH vor ajunge la aproape 71 de miliarde de dolari până în 2025. "Domenii precum gestionarea serviciilor IT, automatizarea fluxurilor de lucru și analiza bazată pe inteligența artificială ajută IMM-urile din regiunea DACH să se transforme digital, să îmbunătățească eficiența operațională și să stimuleze creșterea, agilitatea și inovarea de care IMM-urile au nevoie pentru a reuși într-un mediu de afaceri dificil", spune Andrea Minonne Research Manager la IDC.
Prin integrarea datelor și proceselor bazate pe AI în fluxurile de lucru digitale și prin furnizarea de soluții fiabile, cum ar fi CANCOM Assistant (Service Desk bazat pe AI), Asset Management-as-a-Service, Workplace-as-a-Service, Network-as-a-Service, SecOps-as-a-Service și Cloud Services Management, printre altele, ServiceNow și CANCOM conduc împreună la succesul IMM-urilor, ajutându-și clienții să își optimizeze rezultatele de afaceri.
Noi oportunități și sinergii pentru regiunea DACH
Markus Ehrle, Group Vice President EMEA Central la ServiceNow, așteaptă cu nerăbdare parteneriatul: "Suntem foarte încântați de oportunitatea incredibilă care ne stă în față. Împreună, vom remodela piața de mijloc din regiunea noastră cu o viteză și o inovație de neegalat."
Jochen Borenich, CSO al CANCOM SE, vede, de asemenea, un mare potențial în acest parteneriat: "Colaborarea noastră cu ServiceNow marchează un moment special pentru CANCOM. Prin integrarea platformei inovatoare ServiceNow în portofoliul nostru complet de servicii, putem utiliza în mod optim sinergiile ambelor oferte pentru IMM-urile din Germania, Austria și Elveția."
Prin acest parteneriat, CANCOM și ServiceNow își unesc expertiza pentru a oferi servicii complete de consultanță și implementare IMM-urilor din regiunea DACH. Prin utilizarea platformei Now, ambele companii își propun să își consolideze prezența pe piață și să ofere clienților valoare adăugată tangibilă și soluții avansate de transformare digitală.
Despre ServiceNow
ServiceNow (NYSE: NOW) face inteligența artificială accesibilă tuturor. Ținem pasul cu inovația pentru a ne ajuta clienții să transforme afacerile din toate industriile, păstrând în același timp o abordare de încredere, centrată pe om, pentru furnizarea produselor și serviciilor noastre. Platforma noastră de inteligență artificială pentru transformarea afacerilor conectează oamenii, procesele, datele și dispozitivele pentru a crește productivitatea și a maximiza rezultatele afacerilor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați https://www.servicenow.com/de/
© 2024 ServiceNow, Inc. toate drepturile rezervate. ServiceNow, logo-ul ServiceNow, Now și alte mărci ServiceNow sunt mărci comerciale și/sau mărci comerciale înregistrate ale ServiceNow, Inc. în Statele Unite și/sau în alte țări. Alte nume de companii, nume de produse și logo-uri pot fi mărci comerciale ale companiilor respective cu care sunt asociate. http://www.servicenow.com
Contact presă:
Johanna Fritz
Director Corporate Communications, EMEA Central
Telefon: +49 173 753 17 00
Email: johanna.fritz@servicenow.com
Despre CANCOM
Ca furnizor de top în domeniul afacerilor digitale, CANCOM însoțește companiile, organizațiile și sectorul public în viitorul digital. Gama de servicii și soluții include soluții IT clasice de tip system house, precum și soluții digitale bazate pe date, servicii gestionate și servicii cloud. Însoțim evoluția digitală a clienților noștri cu pasiune și tehnologie și îi sprijinim în reducerea complexității IT-ului lor și în dezvoltarea de noi modele de afaceri. Oferim un portofoliu holistic pentru toate cerințele IT și de business.
Oferta Grupului CANCOM cuprinde soluții inovatoare în domeniile Inteligență Artificială, Securitate & Rețea, Datacenter & Cloud, Soluții IoT și Modern Workplace și include servicii pentru întregul ciclu de viață IT - de la furnizarea de infrastructuri IT, planificare și integrare până la suport, servicii gestionate și XaaS. Clienții beneficiază de expertiza extinsă cu ajutorul căreia cerințele lor diverse sunt transpuse în soluții IT concrete, specifice industriei, pentru a promova în mod semnificativ succesul afacerii lor.
Cei peste 5 600 de angajați ai grupului CANCOM, activ la nivel internațional, cu aproximativ 80 de locații în regiunea DACH, Belgia, Slovacia, România și Republica Cehă, precum și o rețea eficientă de parteneri garantează prezența pe piață și apropierea de clienți. Grupul CANCOM este condus de Rüdiger Rath (CEO), Jochen Borenich (CSO) și Thomas Stark (CFO). Compania are sediul central în München. CANCOM a generat venituri anuale de aproximativ 1,5 miliarde de euro în 2023. Societatea-mamă a grupului, CANCOM SE, este listată la Bursa de Valori din Frankfurt în TecDAX și SDAX (ISIN DE0005419105).

Jochen Borenich, CSO al CANCOM SE