Doriți să intrați direct în activitatea practică după absolvirea HTL/HTBLA cu accent pe IT? Atunci intrați direct - în programul JumpIN de la CANCOM Austria!
Îți place să lucrezi independent, ai spirit de echipă, ești interesat de subiectele de viitor ale digitalizării și automatizării și poate ai dobândit deja ceva experiență în stagii de practică și proiecte? Dar nu știi încă exact care este domeniul potrivit pentru tine? Atunci JumpIN este locul perfect pentru a-ți începe cariera.
JumpIN vă oferă oportunitatea de a face parte din CANCOM Austria imediat după absolvire, cunoscând diferite domenii, făcând parte din diferite echipe pe parcursul a doi ani și beneficiind de numeroase oportunități de formare pentru dezvoltare profesională și personală în timpul programului.
"Saltul" dumneavoastră prin departamente
Pe parcursul programului, puteți lucra în următoarele domenii de specialitate pentru a le cunoaște, a înțelege conexiunile dintre ele și a dezvolta soluții interechipe pentru clienții dvs.
- Integrare de sistem: arhitecții IT, proiectanții și inginerii de sistem au zilnic grijă de clienții noștri din Austria, oferind consultanță orientată către client, implementare perfectă și service eficient pentru soluții TIC de ultimă generație.
- Servicii gestionate: Oferim o perspectivă profundă asupra lumii serviciilor din mediul TIC și asupra subiectelor interesante ale întregii game de tehnologii. Ne însoțim clienții de la contactul inițial, prin tranziție și transformare, până la faza de gestionare operațională continuă.
- Digital Makers: Împreună, facem față provocărilor transformării digitale la clienții noștri și punem laolaltă expertiza noastră profundă de dezvoltare în echipe concentrate și agile. Suntem structurați în centre de competență, care lucrează împreună cu departamentul nostru de vânzări la strategia de lansare pe piață, și centre de inginerie, care sunt responsabile de dezvoltarea eficientă a unei soluții.
- PMPC - Project Management & Procurement:
- Managementul proiectului: În calitate de verigă organizațională între CANCOM Austria și client, managerul de proiect este responsabil pentru toate activitățile organizaționale necesare implementării unui proiect, de la achiziția comenzii până la îndeplinirea comenzii.
- Achiziții strategice: Negocierea condițiilor de achiziție și a acordurilor de parteneriat sunt cele mai importante activități ale departamentului de achiziții, pe lângă asigurarea oportunităților de achiziție.
- Management comercial și asistență pentru proiecte: îndeplinirea în timp util a unei game largi de sarcini de complexitate variabilă face din angajatul de asistență pentru proiecte coloana vertebrală importantă a îndeplinirii rapide, eficiente și profesionale a comenzilor.
Formare la locul de muncă
Veți fi repartizat unui "lider de echipă" în fiecare departament, cu care veți defini conținutul și obiectivele formării. Acest lucru vă va asigura că veți dobândi de la bun început o viziune largă asupra domeniilor relevante.
Veți avea întotdeauna la dispoziție un coleg de echipă din departament, în calitate de "buddy", care vă va sprijini în activitatea zilnică și vă va oferi informații valoroase pentru activitățile dumneavoastră.
Formare și perfecționare profesională pe parcursul programului JumpIN
Pentru a vă oferi cel mai bun sprijin posibil în drumul dumneavoastră și pentru a vă promova dezvoltarea personală, pe parcursul programului de doi ani sunt planificate programe de formare suplimentară. Acestea ar putea fi, de exemplu, ateliere privind gestionarea conflictelor, tehnici de prezentare sau formare în domeniul diversității.
Cum arată viitorul tău după programul JumpIN?
După 2 ani, veți face parte dintr-o echipă pe care ați ajuns deja să o cunoașteți mai bine în timpul programului JumpIN. Vei avea propriul domeniu de responsabilitate în cadrul echipei și vei putea contribui la modelarea viitorului cu cunoștințele și expertiza ta.