Do you want to switch the language?

Rețea ca serviciu - powered by Meraki

Experimentați viitorul tehnologiei de rețea - flexibilă, sigură și personalizată în funcție de nevoile dumneavoastră. Lăsați-ne să vă ducem rețeaua la nivelul următor!
întrebați acumîntrebați acum

O rețea foarte standardizată este esențială pentru succesul oricărei companii, deoarece constituie baza unei comunicări fluente, a unor procese de lucru eficiente și a unei transmisii de date sigure. Dar o rețea singură nu este suficientă - ea trebuie, de asemenea, să fie gestionată și întreținută în mod profesionist.

Cu soluția noastră inovatoare Network-as-a-Service (NaaS), vă oferim nu numai o rețea de primă clasă, ci și un serviciu complet care acoperă toate nevoile dumneavoastră. De la planificare și implementare până la monitorizare și întreținere continuă - ne ocupăm de tot, astfel încât să vă puteți concentra asupra activității dumneavoastră principale.

Cu Network as a Service, vă oferim o soluție de rețea extrem de standardizată. Pe lângă furnizarea de hardware și licențe, oferim, de asemenea, configurarea inițială și serviciile CANCOM permanente necesare, cum ar fi analiza, diagnosticarea și depanarea de la distanță, punerea în aplicare a modificărilor standard de configurare, actualizările de software și monitorizarea activă.

meraki

Securitate

Fire Wall mic, mediu și mare

Comutare

Comutatoare cu 8/24/48 porturi

WLAN

Puncte de acces interioare și exterioare

Camere inteligente

Interior și exterior

Senzori inteligenți

Detectarea temperaturii, a apei și a aerului

Avantajele dumneavoastră

Fără cheltuieli pentru componente defecte

Preluăm procesarea

Sprijin din partea experților

Disponibilitate ridicată și fiabilitate operațională datorită tehnicienilor certificați CMNA și Meraki Master

Fără costuri ridicate de investiții

Facilitarea planificării bugetare

Depanare rapidă și SLA-uri definite

Monitorizare, transparență și predictibilitate

Securitate ridicată

Detectarea și prevenirea intruziunilor, Anti-Virus și Anti-Phishing, Filtrarea conținutului și securitatea DNS

transformăm în bine

faptele vorbesc de la sine

Furnizarea de hardware și licențe/abonamente

Analiza la distanță, diagnosticarea și remedierea defecțiunilor prin acces la distanță de către tehnicienii noștri cu înaltă calificare

Service la fața locului ca parte a depanării componentelor centrale

Achiziționarea de piese de schimb și dispozitive de înlocuire, inclusiv serviciul de înlocuire (RMA)

Implementarea modificărilor standard de configurare prin acces de la distanță de către experții noștri

Monitorizarea activă a sistemelor și punerea în aplicare a patch-urilor software

"În vremuri dificile, este important să lucrăm împreună îndeaproape și într-un spirit de încredere.
Proiectul a fost complex și a necesitat mult angajament și inițiativă din partea tuturor ... suntem foarte mulțumiți de rezultatele de până acum - în special de elevii și profesorii noștri."

Andreas Schmidt,
Șeful Școlilor și Grădinițelor, Consiliul Local St. Pölten, Departamentul de Cultură și Educație privind proiectul Meraki cu KBC

Meraki în acțiune

poster

Contact
CANCOM Austria

Consultați acum

Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.

Presă - 30. aprilie 2025

Descoperire pentru camerele de date: CANCOM și HPE reduc barierele de intrare pentru crearea suverană a valorii datelor partajate

Viena, 30 aprilie 2025 - De ani de zile, camerele de date au fost considerate esențiale pentru creșterea unei economii europene suverane a datelor - însă potențialul lor deplin rămâne adesea n…

Citește articolul complet

Blog - 15. aprilie 2025

5 de la ransomware

Strategiile atacatorilor: Infractorii cibernetici se bazează pe o combinație de tehnici diferite pentru a-și atinge obiectivele. Principalele strategii includ Mail bombing: o avalanșă de e-mailuri…

Citește articolul complet

Evenimente - 11. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Stadiul actual și foaia de parcurs la o privire de ansamblu

Aflați care sunt funcțiile AI pe care Webex Contact Centre le oferă deja astăzi - și ce plănuiește Cisco pentru viitor. O prezentare compactă a inovațiilor, oportunităților și pașilor următori.

Detalii & Înregistrare

Evenimente - 18. iun. 2025

Webinar Webex Contact Centre & AI: Potențial și cazuri practice de utilizare

Aflați cum AI îmbunătățește experiența clienților și munca în centrul de contact - cu cazuri concrete de utilizare și scenarii reale din Webex CC.

Detalii & Înregistrare
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.