
Noi transformăm în bine!
De la 1 aprilie 2022, sub noua denumire de companie K-Businesscom (KBC) și cu un scop nou formulat: Transformăm în bine.
Grupul Kapsch poate privi înapoi la aproape 130 de ani de istorie de succes în tehnologie și inovare. Kapsch BusinessCom a apărut din Grupul Kapsch ca un furnizor de top de soluții și servicii TIC. "K-Initial" din noul logo al K-Businesscom (KBC) reprezintă exact acest ADN Kapsch, pe care noua companie se bazează.
În prezent, KBC este un partener local de digitalizare care combină expertiza tehnologică certificată cu know-how-ul industrial în calitate de consultant și inginer de afaceri digitale end-to-end. Compania dezvoltă noi modele de afaceri împreună cu clienții săi pe propriile platforme KBC cu IOT, AI și aplicații software personalizate. De asemenea, își sprijină clienții în călătoria lor de transformare în cloud și în înființarea de birouri inteligente. Centrul său propriu de apărare cibernetică KBC oferă protecție 24/7 împotriva atacurilor cibernetice.
"Baza pentru toate acestea este experiența de mulți ani a celor peste 1.550 de angajați KBC ca lider de piață pentru soluții de rețea, colaborare, infrastructură de centre de date, securitate și servicii gestionate. Combinăm acest lucru cu tehnologiile și serviciile unor producători internaționali precum Cisco, Microsoft, HPE și AWS", spune Franz Semmernegg, CEO la KBC, explicând succesul din ultimii ani.
"Ne transformăm în bine"
"Separarea de Grupul Kapsch și noul branding se potrivesc foarte bine cu noul nostru Scop și cu Strategia 2030", adaugă Jochen Borenich, membru al Comitetului executiv al KBC. "Venim din sectorul comunicațiilor și rețelelor, apoi am adăugat serviciile noastre gestionate. Ne-am îndreptat apoi în direcția digitalizării pentru a înțelege mai bine procesele clienților noștri și pentru a dezvolta înțelegerea industriei și expertiza în aplicații. Și astăzi suntem un dezvoltator de software. Acum intrăm în faza de scalare, deoarece nu mai este vorba doar de proiecte individuale, ci dorim să creștem și să construim platforme. Acest lucru înseamnă că suntem foarte implicați în cooperări cu alte companii în sensul "inovării încrucișate" și "industriei încrucișate". Intrăm în următoarea fază de dezvoltare, care este caracterizată de Obiectivul nostru 2030: Ne transformăm în bine. Noi înseamnă co-creație și nu doar pentru KBC singur. Suntem companii din sectoare diferite, cum ar fi producătorul de mobilier de birou SEDUS sau Zumtobel, care lucrează împreună cu noi. Transform înseamnă schimbări în care digitalizarea nu este doar un facilitator, ci devine un motor. Better reprezintă o schimbare durabilă în bine - din punct de vedere social, ecologic și economic. Când vorbim despre durabilitate, vedem trei elemente care trebuie luate în considerare: Oameni - Planetă - Profit. Trebuie să luăm oamenii cu noi, să avem grijă de planetă și, desigur, să avem un model de afaceri sustenabil. Toate cele trei aspecte sunt importante. Ce rost are un model de afaceri care nu este profitabil? La ce bun o idee dacă nu iau oamenii cu mine? Și ce rost are un model de afaceri în lumea de astăzi dacă nu îndeplinesc standardele de mediu? Ne considerăm ingineri de afaceri digitale în această călătorie", spune Jochen Borenich, explicând noua strategie KBC.
Franz Semmernegg adaugă: "Acest termen înglobează mai multe aspecte: Pe de o parte, sunt inginer, ceea ce înseamnă că trebuie să am expertiză tehnologică și arhitecturală pentru a putea pune eu însumi în aplicare ideile. Pe de altă parte, trebuie să fiu antreprenor pentru a înțelege afacerea. "Digital" se referă la instrumentele pe care le punem la dispoziție. Această combinație de expertiză în consultanță, know-how tehnologic, antreprenoriat și instrumente digitale este destul de unică și, în opinia noastră, necesară. Cu alte cuvinte: Noi proiectăm casa, o construim și, de asemenea, o operăm".