Do you want to switch the language?

Spitalul Universitar Krems

Fluxuri de pacienți perfect canalizate și un nivel ridicat de satisfacție în rândul pacienților care așteaptă în ambulatoriu cu PatientFlow de la KBC.
Video cu studiul de cazVideo cu studiul de caz
Cine este
Spitalul UniversitarKrems?

Cu cele douăsprezece departamente clinice și cinci institute clinice ale sale, Klinikum Krems este o importantă unitate regională de asistență medicală și are 1 206 angajați.

CANCOM Austria a apărut din K-Businesscom (fostul Kapsch BusinessCom) la începutul anului 2024. Următorul studiu de caz a fost scris înainte de această dată și, prin urmare, textul a fost lăsat în versiunea originală.

Provocarea activității

Ambulatoriul este împărțit în două zone mari: pe de o parte, zona acută pentru accidente și ambulatoriul de urgență și, pe de altă parte, ambulatoriile de programare, la care vin toți pacienții programați. Cu 10 subiecte de administrat, acest lucru a dus la cozi lungi care se extindeau pe coridoare.

Soluție

Pentru a gestiona cozile lungi, a fost instalat un aparat de vânzare a biletelor care include gestionarea digitală a cozilor.

Servicii

  • Dezvoltarea conceptului
  • Instalare și configurare

Tehnologie

  • Software PatientFlow
  • Distribuitor automat de bilete de la QMatic

Valoare

  • mai puțin efort organizatoric pentru personal
  • Timp de așteptare mai confortabil și mai organizat pentru pacienți

Este important să vă cunoașteți propriile procese și trasee ale pacienților pentru a începe cu succes digitalizarea.

Angelika Schinko

Șeful Administrației Pacienților și Administrației Medicale la Spitalul Universitar Krems

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.