Do you want to switch the language?

Schilowsky comerciant de materiale de construcții & constructori

Telefonie Internet de ultimă generație prin comunicare SIP trunk.
Cine este
Schilowsky Baustoffe & Baufachmarkt?

Schilowsky Baustoffe & Baufachmarkt, fondată în 1926, este în prezent condusă ca o afacere de familie de a treia generație. Schilowsky are 190 de angajați în patru locații. Domeniile de specialitate: Materiale de construcții, construcții uscate, șape, logistică, unelte profesionale, soluții moderne în piatră și lemn, precum și design de grădină. Inovația, orientarea spre viitor și durabilitatea sunt valorile pe care se bazează Schilowsky.

CANCOM Austria a apărut din K-Businesscom (fostul Kapsch BusinessCom) la începutul anului 2024. Următorul studiu de caz a fost scris înainte de această dată și, prin urmare, textul a fost lăsat în versiunea originală.

Provocarea de afaceri

Până la proiectul comun cu KBC, A1 a fost utilizat de Schilowsky ca furnizor ISDN. Ca parte a reorganizării comunicării interne a companiei, trecerea de la ISDN la comunicarea bazată pe internet a fost o alegere evidentă. În acest context, au fost necesare și diverse modernizări generale ale sistemului. Ca o alternativă mai eficientă la ISDN cu A1, KBC s-a oferit rapid ca partener de soluții pentru telefonia SIP - inclusiv servicii de furnizor. Una dintre provocările din timpul implementării proiectului: analiza facturării telefonice a locațiilor Schilowsky respective.

Soluție

Comunicare SIP: telefonie prin linie de date. Cu rețea de site-uri (locală, regională, națională, internațională), suport pentru munca de la distanță / conexiune home office, integrarea tuturor dispozitivelor finale staționare și mobile, portofoliu cuprinzător de dispozitive finale SIP Pro de înaltă performanță. În plus: Instrumente de colaborare (MS Teams, Cisco Webex), backup LTE

Servicii

  • Consultanță, analiză
  • Management de proiect
  • Soluție completă de telecomunicații SIP, implementare, "migrare lină"
  • Servicii pentru furnizori
  • Asistență de la un capăt la altul, suport

Tehnologie

  • SIP reprezintă protocolul de inițiere a sesiunii. SIP face ca gestionarea comunicațiilor telefonice să fie foarte flexibilă datorită opțiunilor de configurare în funcție de nevoi și în funcție de locație. Numărul de canale de voce poate fi determinat liber și adaptat cu ușurință la cerințe.
  • MS Teams
  • Cisco Webex

Valoare

  • Reducere semnificativă a costurilor lunare
  • O singură factură pentru toate locațiile
  • Facturare prin pachete de minute
  • Portal self-service pentru setări și facturare
  • Tehnologie de comunicații de ultimă generație bazată pe internet
  • Siguranța investițiilor datorită opțiunilor flexibile de extindere
  • Soluție completă, un singur partener de contact cu expertiză completă la fața locului
  • Fiabilitate ridicată
  • Actualizări continue
  • Compatibilitate cu alte soluții KBC

Am avut mare grijă în căutarea unui partener de digitalizare adecvat și am analizat piața în detaliu. Cu KBC, am fost impresionați în mod deosebit de sprijinul fiabil și extrem de profesionist de la o singură sursă.
managementul de proiect și sprijinul personal au funcționat foarte bine și am reușit să implementăm totul conform programului.

Inginer Gebhardt Maurer

Director IT și digitalizare la Schilowsky Baustoffe & Baufachmarkt

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.