
Raiffeisenlandesbank Austria Superioară
ChatGPT pentru datele companiei - KI@RA

Raiffeisenlandesbank Austria Superioară
Grupul bancar austriac este cel mai mare grup bancar din țară. În calitate de grup bancar universal, acesta oferă clienților săi o gamă completă de servicii financiare. Beneficiați de serviciile complete ale băncii dvs. locale și de ofertele digitale inovatoare.

Provocare de afaceri
Căutarea de informații într-un mediu complex poate fi adesea plictisitoare. KI@RA este viitorul instrument pentru angajații Raiffeisenlandesbank Oberösterreich pentru a simplifica acest proces. KI@RA este menit să furnizeze rapid și ușor informațiile necesare pentru a ușura munca de zi cu zi. Introducerea ar trebui să sporească eficiența angajaților și să facă consilierea clienților și mai direcționată.
Soluție
Pe termen lung, KI@RA ar trebui să devină punctul central de contact și un coleg valoros pentru angajați. KI@RA este un chatbot susținut de GPT pentru obținerea de informații și cunoștințe care utilizează cele mai recente tehnologii și, mai presus de toate, se poate conecta cu ușurință la sursele interne de cunoștințe. Diverse servicii Azure sunt utilizate în fundal pentru a îndeplini sarcini precum securitatea, scalabilitatea, disponibilitatea maximă etc. într-un mod cât mai eficient din punct de vedere al costurilor. În plus față de resursele Azure, sunt utilizate componente AI "noi", cum ar fi serviciile OpenAI și AI Search, care sunt disponibile pe Microsoft Azure la un nivel ridicat de maturitate. Acestea constituie elementul central al KI@RA.
Situația inițială
- Structuri complexe de cunoștințe și procese
- O mulțime de timp (și bani) este cheltuit pentru căutarea și interpretarea cunoștințelor
- Lipsa experienței cu inteligența artificială generativă
- Efecte asupra activității zilnice neclare
Soluție
- Colegul digital ca sprijin pentru angajat
- Accelerarea transferului de cunoștințe în cadrul grupului
- Foaie de parcurs pe termen mediu privind datele și inteligența artificială pentru grupul de societăți
- Experiență pe termen scurt cu Gen. AI, în special modele lingvistice de mari dimensiuni
Aspectul bazat pe produsul nostru "CANCOM Assistant"

Voci pe KI@RA
Microsoft Visionary Award în categoria Inovație
