Do you want to switch the language?

ÖAMTC

Rețeaua Aruba bazată pe cloud permite relocarea temporară a centrului de apeluri ÖAMTC la sediul central.
Descărcați studiul de cazDescărcați studiul de caz
Cine este
ÖAMTC?

ÖAMTC este cel mai mare club de mobilitate din Austria. Clubul este punctul de contact pentru cei aproape 2,3 milioane de membri ai săi în toate aspectele legate de mobilitate - atât în viața de zi cu zi, cât și în situații de urgență - și promovează interesele membrilor săi. Aproape 4.000 de angajați lucrează pentru ÖAMTC.

CANCOM Austria a apărut din K-Businesscom (fostul Kapsch BusinessCom) la începutul anului 2024. Următorul studiu de caz a fost scris înainte de această dată și, prin urmare, textul a fost lăsat în versiunea originală.

Provocare de afaceri

Din cauza pandemiei de coronavirus, posturile de lucru în plan deschis ale celor aproximativ 200 de angajați de la centrul de apeluri ÖAMTC au trebuit să fie mutate în 2020 în birouri de acasă. Acest lucru a necesitat dezvoltarea unei infrastructuri corespunzătoare care să îndeplinească cele mai înalte standarde de securitate și să poată fi implementată rapid și ușor. Provocarea: crearea unei arhitecturi de rețea standardizate cu acces neîntrerupt la internet, care să permită angajaților ÖAMTC să își desfășoare activitatea într-un mod holistic și sigur.

Soluție

KBC a dezvoltat și implementat o rețea personalizată de ultimă generație pentru toate locațiile, în plus față de cele două centre de date și sediul central din Viena. Soluția cu un controler bazat pe cloud în rețeaua WLAN se bazează pe tehnologii de la Aruba, o companie Hewlett Packard Enterprise. Într-un interval scurt de timp, întreaga echipă a centrului de apeluri a fost dotată cu acces sigur, uniform și de înaltă performanță la rețeaua ÖAMTC de acasă. ÖAMTC utilizează în prezent aproximativ 300 de Aruba AP-303H în toată Austria, iar numărul acestora este în creștere.

Tehnologie

  • Controler de rețea Aruba bazat pe cloud
  • Punct de acces la distanță HPE Aruba AP-303H

Valoare

  • Concept general pentru o implementare simplă
  • Implementarea simplă a soluției Aruba în biroul central
  • Flexibilitate pentru centrul de apeluri
  • Efort redus de întreținere
  • Soluție la distanță modernă, rezistentă în viitor

Ordinul de zi a fost și este Plug&Play. Pentru fiecare angajat din biroul de acasă, trebuiau aplicate următoarele: despachetați, conectați, începeți. A funcționat ca un farmec.

Christoph Pertl

Responsabil cu securitatea IT la ÖAMTC

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.