Do you want to switch the language?

ANDRITZ

Ca parte a unui serviciu gestionat CANCOM pe tema "Managementul stațiilor de lucru ca serviciu", serviciul și responsabilitatea de a menține la zi dispozitivele finale ale clientului ANDRITZ în ceea ce privește sistemul de operare și aplicațiile și de a le furniza în mod regulat actualizări și hotfixuri au fost transferate către CANCOM Austria. Acesta este un serviciu gestionat global pentru aproape 30 000 de stații de lucru și 14 000 de dispozitive mobile, precum și pentru peste 500 de aplicații în 280 de locații.
Cine este
ANDRITZ?

ANDRITZ este un grup tehnologic internațional și furnizează instalații, sisteme, echipamente și servicii pentru diverse industrii. Compania este unul dintre liderii tehnologici și de piață în sectorul hidroenergetic, în industria celulozei și hârtiei, în industria prelucrării metalelor și în industria siderurgică, precum și în separarea solid/lichid la nivel municipal și industrial.

Provocare de afaceri

Menținerea unor standarde ridicate de conformitate și securitate pe toate stațiile de lucru, dispozitivele mobile și soluțiile excepționale non-standard. În plus, inovarea continuă trebuie să fie furnizată ca un motor pentru funcționarea activității clientului.

Scopul soluției: Lansări cât mai rapide și eficiente și introducerea unui concept holistic al ciclului de viață cu scopul de a publica toate actualizările software pe toate platformele la momentul potrivit. Aceasta include stațiile de lucru fizice și virtuale, precum și dispozitivele mobile și inteligente.

Soluție

  • Modernizarea și preluarea operării platformei MECM și InTune
  • Introducerea unor cadre clare de procese pentru desfășurarea activităților necesare. Lansarea automată a actualizărilor de software și de sistem de operare pentru peste 30 000 de dispozitive finale și 14 000 de dispozitive mobile.
  • Raportare tehnică transparentă pentru trasabilitatea nivelurilor de servicii și a cerințelor de conformitate, reguli clare pentru colaborare și procese, deveniți O ECHIPĂ cu ANDRITZ.
  • Susținerea și instruirea unei organizații de service desk ANDRITZ care operează la nivel global, distribuită în diferite unități și parteneri.

Service

CANCOM Austria Managed Services din segmentele Cloud & Datacenter Applications și Smart Workplace.

Tehnologie

Microsoft Endpoint and Configuration Manager (MECM) și Microsoft InTune.

Metode

Tranziția serviciilor gestionate sau preluarea operațională și configurarea proceselor pe baza cadrului de procese CANCOM Austria cu personalizare pentru clientul final

Valoare

99% conformitatea sistemului de operare pe lună, 98% conformitatea driverelor pe lună, 95% conformitatea actualizărilor pe lună, 99,8% disponibilitatea serviciilor pe lună

100% succes în crearea pachetelor

Abordare holistică a ciclului de viață - indiferent de actualizarea care trebuie efectuată, CANCOM Austria se asigură că aceasta este lansată pe toate dispozitivele și platformele finale aplicabile în timp util, ca parte a serviciului gestionat.

Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.