Do you want to switch the language?

Webinar CANCOM Managementul experienței clienților

09. mai 2023 10:00 - 11:00
Online

Gestionarea experienței clienților (CEM) se referă la crearea de experiențe pozitive pentru clienți, pentru a crea o legătură emoțională între utilizator și produs sau furnizor. Scopul principal al CEM este de a transforma clienții mulțumiți în clienți fideli și clienții fideli în "ambasadori entuziaști" ai mărcii sau produsului ("mulțumit - fidel - avocat"). În combinație cu inteligența artificială, acest lucru poate deveni o realitate.

Experții noștri vor explica abordarea CANCOM a CEM în combinație cu AI. Împreună vom crea călătoria perfectă pentru clienții dumneavoastră.

Aceste întrebări vor fi discutate mai în detaliu:

  • Cum poate inteligența artificială nu numai să îmbunătățească managementul experienței clienților, ci mai degrabă să îl transforme într-o centrală de servicii pentru clienți?
  • În ce trei faze poate fi realizat cel mai bun serviciu pentru clienți?
  • Cum arată acest lucru în practică?
Webinar "Managementul experienței clienților CANCOM"
poster
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.