Do you want to switch the language?

Arhiva

Declarație unilaterală de angajament

Limba germană

Engleză

Declarație unilaterală de angajament_KBC_2022
Telefonie all-over-IP
Servicii de trunchi SIP
Codul de conduită (valabil până la 12.2023)
Microsoft
Servicii de consultanță IT
Serviciul inteligent de identitate și semnătură (SISS)
IoT cu Tele2 M2M Connectivity as a Service
Termeni și condiții de achiziție

Backup as a Service

Servicii de consultanță IT

Acorduri privind nivelul serviciilor GIG@CANCOM Austria (valabile până la 31/03/2021)

Condiții de livrare și instalare (valabile până la 12.2022)

Termeni și condiții de livrare și instalare (valabile până la 09.2022)

Termeni și condiții de livrare și instalare (valabile până la 12.5.2022)

Termeni și condiții de livrare și instalare (valabile până la 31.12.2020)

Termeni și condiții contractuale FS-AS400-EW

Pentru serviciile noastre IoT cu Tele2 M2M Connectivity as a Service, următorii termeni și condiții s-au aplicat până la 30 aprilie 2020

Pentru serviciile noastre de livrare și instalare, următorii termeni și condiții s-au aplicat până la 31 mai 2015

Următoarele documente contractuale s-au aplicat documentelor noastre contractuale CANCOM Austria ComLive până la 31 august 2014:

Următorii termeni și condiții s-au aplicat serviciilor noastre de livrare și instalare până la 19 noiembrie 2014:

Pentru documentele noastre contractuale CANCOM Austria ComLive , următoarele documente contractuale au fost valabile până la 30 noiembrie 2014:

Pentru serviciile noastre de livrare și instalare, următorii termeni și condiții erau valabili până la 4 mai 2014:

Următoarele condiții s-au aplicat serviciilor noastre de livrare și montaj începând cu 5 mai 2014 până la 31 mai 2015 s-au aplicat următoarele condiții:

Pentru documentele noastre contractuale All-over-IP-Telephony, următoarele documente contractuale au fost valabile până la 31 iulie 2015:

Backup2EDS

Acorduri privind nivelul serviciilor (SLA) pentru arhiva Backup2EDS:

Acorduri privind nivelul serviciilor (SLA) pentru M365 Backup as a Service Archive:

Acorduri privind nivelul serviciilor (SLA) pentru M365 - Servicii proactive Archive:

CANCOM Austria Managementul proiectelor Delimitare servicii

Termeni și condiții generale software ale CANCOM Austria AG (de la 01.01.2024)

Termeni și condiții generale pentru contractele de servicii
Cum vă pot ajuta?
Sub acest link veți găsi politica noastră de confidențialitate.